Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 86
  1. #16
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Leuke reactie's allemaal zeg mooi om te lezen hoe sommigen zen vrouw en familie mee krijgen

  2. Deze gebruiker waardeert mikeyy voor het bericht:


  3. #17
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Mijn ouders en broer verklaren me soms wel voor gek. Ik heb het het liefst over vuurwerk en wil dat graag met ze delen. Ze vinden vuurwerk leuk, maar hebben er alleen interesse in, in de laatste periode van het jaar. Als ik in de dagen voorafgaand aan 31 dec een paar flinke knallen hoor dan vlieg ik naar een raam om er nog wat van mee te krijgen. Wat mij betreft hoort dat bij de passie en kruitstress van die periode. Begrijpen doen ze het echter niet. Daarom vind ik het zo mooi op dit forum. Iedereen begrijpt het wat het is om vuurwerkliefhebber te zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 10 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mijn ouders en broer verklaren me soms wel voor gek. Ik heb het het liefst over vuurwerk en wil dat graag met ze delen. Ze vinden vuurwerk leuk, maar hebben er alleen interesse in, in de laatste periode van het jaar. Als ik in de dagen voorafgaand aan 31 dec een paar flinke knallen hoor dan vlieg ik naar een raam om er nog wat van mee te krijgen. Wat mij betreft hoort dat bij de passie en kruitstress van die periode. Begrijpen doen ze het echter niet. Daarom vind ik het zo mooi op dit forum. Iedereen begrijpt het wat het is om vuurwerkliefhebber te zijn.

    Precies, vooral dat naar het raam rennen en dan ook nog de cake of cakebox proberen te achterhalen welke het is haha.

  6. Deze 7 gebruikers waarderen Jantjebeton1981 voor het bericht:


  7. #19
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Precies, vooral dat naar het raam rennen en dan ook nog de cake of cakebox proberen te achterhalen welke het is haha.
    Haha ja helemaal. Als ik de cake of cakebox weet te herkennen dan geeft dat net even wat extras in de beleving. Leuk dat je jezelf hierin herkend. En dat vind ik juist zo mooi aan het forum.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 4 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Mijn vrouw laat me redelijk mijn gang gaan, ik moet wel een beetje om de centen denken dus ik geef wel verantwoord uit. Ik vertel echter niet hoeveel ik uit geef. Dit wisselt ook sterk per jaar, maar dat hoeft niemand te weten. Het scheelt dat ik in een vuurwerkwinkel werk en dat de familie gelooft dat ik de helft gratis krijg zo ongeveer(dat is dus niet het geval:-)
    We vieren oud en nieuw altijd bij schoonfamilie. Iedereen zit altijd volop te genieten van het vuurwerk dat ik meeneem. Maar bijleggen? hoo maar...
    Ik zit er sterk aan te denken om komend jaar eens niet heen te gaan en te kijken wat ze er dan van vinden. Ze snappen niet dat ik het zo leuk vind. ook niet dat ik er 365 dagen per jaar mee bezig ben.
    Ach, iedere gek heeft zijn gebrek zeg maar....
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  10. Deze 3 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2011
    Berichten
    195
    Thanks
    9
    192 waarderingen in 65 posts
    Mijn vrouw vind het prima als ik zoveel geld uitgeef voor mijn hobby..
    Ben er lang mee bezig in mn vrije tijd (filmpjes checken enzo..)
    En op oudejaarsavond is het iedere keer weer genieten van het mooie vuurwerk.
    Ieder zijn hobby.. en een hobby kost geld.
    Mijn persoonlijke grens is wel 1000 tot 1200 euro..
    En liegen over aankopen doen we nooit..We hebben namelijk een gezamenlijke rekening.
    Altijd eerlijk zijn..

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Xtro voor het bericht:


  13. #22
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Mijn vriendin verklaart me nog steeds voor gek, maar wel iets minder dan toen we ongeveer twee jaar geleden verkering kregen. Ze vind het zonde van het geld, maar begrijpt het inmiddels wel iets meer, ook dat ik er niet een paar uur, maar het hele jaar plezier van heb. Ze geeft er zelf weinig om, maar begint het al wel wat leuker te vinden inmiddels.

    Mijn ouders verklaren me ook voor gek, maar ze laten me wel mn gang gaan. Ze willen ook niet weten hoeveel ik er aan uit geef, zolang ik maar bewust uitgeef en er plezier in heb.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:


  15. #23
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Ik heb het geluk dat mijn aanstaande net zo gek is als mijzelf. We bekijken de winkeliers lekker samen en ze weet precies wat ze mooi vind en wat niet, daarnaast betalen we het samen en genieten we er samen van.

    Vrienden en kennissen verklaren me soms voor gek...maar ach, als je met de juiste argumenten komt begrijpen ze het wel..

  16. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mijn ouders en broer verklaren me soms wel voor gek. Ik heb het het liefst over vuurwerk en wil dat graag met ze delen. Ze vinden vuurwerk leuk, maar hebben er alleen interesse in, in de laatste periode van het jaar. Als ik in de dagen voorafgaand aan 31 dec een paar flinke knallen hoor dan vlieg ik naar een raam om er nog wat van mee te krijgen. Wat mij betreft hoort dat bij de passie en kruitstress van die periode. Begrijpen doen ze het echter niet. Daarom vind ik het zo mooi op dit forum. Iedereen begrijpt het wat het is om vuurwerkliefhebber te zijn.
    Hahaha ik zie me zelf hier ook wel in . Vooral met het na het raam vliegen en kijken wat er in de lucht gaat en denken van is het nou die cake of is het nou die . Geweldig op dit te lezen. En van iedereen trouwens

  18. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Donwgraden is ook hier het devies. Mijn vrouw vind het mooi en leuk dat ik er van geniet. Maar de hoeveelheid geld voor een avondje stoken kan ze niet bij.


    Een goede raad. Zeggen dat in het voorjaar/de zomer alles maar een kwart kost. Helpt in het verhaal dat je voor het zelfde geld steeds meer hebt en een reden om al vroeg in het jaar filmpjes te kijken, lijstjes te maken en er mee bezig te zijn.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen WJE voor het bericht:


  20. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Oh ja, en dat ik eigenlijk nu al alles besteld heb, weet ze natuurlijk ook niet...

  21. #27
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Leuk topic en interessant om te lezen hoe jullie als vuurwerkliefhebbers met onze prachtige hobby/passie omgaan en ook zeker hoe naasten dit ervaren. Daarnaast vind ik het leuk om te lezen hoe leden zichzelf herkennen in de verhalen van anderen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  23. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    171
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Ouder(s): Zonde van het geld.. maar ze geniet er uiteindelijk wel van met oudjaar.

    Familie: Heeft er nooit wat mee gehad, tevens zie ik ze te weinig om er iets van mee te krijgen.

    Vrienden: 1 vriend heeft ook het vuurwerkvirus, is tevens mijn stookpartner al jaren. De rest van mijn vrienden hebben er verder niks mee maar wel leuk om er naar te kijken

    Vriendin: Vrijgezel, geen last van gezeur. De laatste ex zeurde om de hoeveelheid..

    Collega's: Verklaren mij voor gek

  24. Deze 2 gebruikers waarderen Voor.b voor het bericht:


  25. #29
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ouders: vinden vuurwerk wel mooi maar geldverspilling, waren anti-vuurwerk totdat ik het vuurwerkvirus kreeg

    Familie: over het algemeen niet heel erg anti, sommigen kopen ook wat vuurwerk, niet veel maar het blijft daar ook niet bij een fonteinenpakketje

    Vrienden: paar hebben niks met vuurwerk, meesten vinden het leuk en een paar zijn ook actieve stokers en kopers

    vriendin: vrijgezel

    Collega's: werkloos, enige bron van inkomsten is bij mij YT, maar dat is te verwaarlozen: laten we zeggen dat ik per maand genoeg verdien met YT om 1 doosje rotjes te kopen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  26. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  27. #30
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Mijn vrouw heeft er niks mee en laat me dus maar gaan. Wat betreft het budget: de freakacties zijn een geschenk uit de hemel. Steeds kleinere bedragen gedurende het jaar, blijkbaar lijkt het zo minder (gezamenlijke rekening ) dan een bedrag ineens.
    Het doorlonten op de keukentafel is wel een flink discussiepunt. Gelukkig heb ik een schuur waar ik kan zitten als dat nodig is. Dan maar een warme jas aan ...
    Mijn oudste zoon (bijna 5) is al flink besmet en praat nu nog dagelijks over vuurwerk, dat is/wordt dus een metgezel in huis ...

  28. Deze 5 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •