Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden je ouders of je vrienden of vriendin van je hobby voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    - m'n zoon heeft het kruitvirus succesvol gekregen van mij. Zo goed zelf dat hij stiekem mijn kleinere spul weggestookt heeft dit jaar, dus twee dozen vol spul voor hem was niet genoeg.
    - m'n dochter vind het allemaal wel best.
    - m'n vrouw heeft het opgegeven en probeert nog wel met boze blikken de boel beperkt te houden maar als het zover is vind ze het allemaal wel leuk, Warempel begint ze een mening/smaak te krijgen over vuurwerk.
    -m'n vrienden hebben afgelopen jaargang zonder mij moeten vieren, en dat vonden ze niet fijn. Komend O&N kijken ze al weer naar uit en ze gaan bijlappen.
    - familie vind het vreemd maar grappig. alleen m'n moeder vind het allemaal maar niks.
    - M'n collega's beginnen wel wat te snappen het is alleen wel een continue gevecht tegen onzin, vooroordelen en spookverhalen.

    En " diplomatiek" omgaan met de financiële feiten is voor iedereen welbekend....

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
      Ouder(s): Zonde van het geld.. maar ze geniet er uiteindelijk wel van met oudjaar.

      Familie: Heeft er nooit wat mee gehad, tevens zie ik ze te weinig om er iets van mee te krijgen.

      Vrienden: 1 vriend heeft ook het vuurwerkvirus, is tevens mijn stookpartner al jaren. De rest van mijn vrienden hebben er verder niks mee maar wel leuk om er naar te kijken

      Vriendin: Vrijgezel, geen last van gezeur. De laatste ex zeurde om de hoeveelheid..

      Collega's: Verklaren mij voor gek
      Dat is de reden dat ze nu je ex is?


      Hier heb ik weinig problemen. Geen vragen, geen gezeur
      Wie zoekt zal vinden

      Comment


        #33
        M'n ouders vinden het wel prima als er maar niet te veel aan uit gegeven wordt.

        M'n vrienden daarin tegen vinden het heel mooi en vragen vaak ook als ze zelf wat willen kopen wat ze moeten hebben. Gebeurt ook vaak dat we gezamenlijk geld inleggen.

        Afgelopen jaar hadden we gezamenlijk iets van 800 euro aan vuurwerk
        ook bekend op avp met de zelfde naam

        Comment


          #34
          Ben benieuwd naar de meerdere reactie's En mooi ook om te lezen dat het zo herkenbaar is

          Comment


            #35
            Deze ook even naar het countdown gedeelte verplaatst.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Blijft een mooi maar ook moeilijk/irritant/heikel punt dit voor wat betreft de omgeving. Mijn ouders/familie hebben niks met vuurwerk terwijl ik hier al vanaf mijn 12e ofzo op dit forum rondhang wat genoeg zegt neem ik aan....

              Ben verder ook super blij dat dit forum er is want mensen uit mijn omgeving waren denk ik anders gek van me geworden EN anders had ik nooit zoveel kennis van vuurwerk kunnen krijgen.

              Comment


                #37
                Veel onbegrip, behalve van m'n oma. Die vindt prachtig.
                M'n vrouw krijgt van mij elk jaar hetzelfde bedrag wat ik uitgeef van me om te shoppen.

                Comment


                  #38
                  Onbegrip is het juiste woord. En dan met name de verhouding tussen de kosten en hoe lang je er plezier van hebt. En wat je ook verteld over voorpret, puzzelen, de geur en alles wat er bij komt kijken... geld geld geld.

                  Ik heb mij er bij neergelegd. Het leven is te kort om anderen te overtuigen van mijn passie.

                  Comment


                    #39
                    tja mijn familie vindt het allemaal best, zolang ik maar voorzichtig ben en niet teveel geld uitgeef (dus dat wordt elk jaar idd downgraded).

                    Vrienden vinden het wel leuk maar kopen zelf eigenlijk nooit iets (beetje jammer). misschien maar nieuwe vrienden zoeken

                    Mijn vriendin die vindt het wel leuk samen naar de demo's, vuurwerk ophalen en afsteken. Denk dat zij meer heeft afgestoken afgelopen jaar dan mijzelf.
                    Laatst aangepast door Knalpak; 30 August 2017, 22:50.

                    Comment


                      #40
                      Mijn vader/zusje zijn pro vuurwerk. Rest van mijn familie vind het geldverspilling en houd er totaal niet van. Al laten ze me vergeleken met vroeger wel met rust en mijn gang gaan. Buren vinden het OK (hele buurt kwam afgelopen jaren zelfs kijken na mijn vuurwerk), vrienden heb ik niet dus. En verder: Don't care!
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        #41
                        Mijn vader vindt het geweldig! Heeft vroeger zelf vaak zat behoorlijk ingeslagen bij Alpeco, en we rijden al ruim 10 jaar samen naar de zuiderburen om onze inkopen daar te doen. Moeder vindt het ook leuk, en steekt op de desbetreffende dag zelf ook wat af. Ze waren alleen niet heel tevreden over het bedrag wat uiteindelijk werd uitgegeven, maar als ze zien wat voor plezier ik eraan beleef, vinden ze het ook weer niet zó erg.

                        Ik heb sinds 2 maanden weer een vriendin waar ik het nog niet uitgebreid mee over heb gehad. Voorlopig vindt ze het zonde, maar laat ze me wel in mijn waarde. Maar goed, zal haar wel meesleuren naar demo's
                        Zonder respect geen vuurwerk.

                        Comment


                          #42
                          Mijn ouders verklaren me voor gek dat ik er zoveel geld aan uitgeeft. mijn vrienden vinden het normaal want zelf doen ze het ook

                          Comment


                            #43
                            Mijn wederhelft denkt dat ik gek ben en zegt dat ik de hele maand december in een gesticht moet! ...Maar acceptatie is gelukkig een groot goed in ons een huwelijk!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #44
                              Ze vinden het mooi en leuk dat ik er zo mee bezig ben. Krijg daar ook alle ruimte voor van de vriendin. Ze wil alleen niet weten hoeveel ik uiteindelijk uitgeef, ik heb dusn iets te klagen haha.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Mijn vriendin vind het pure geldverspilling
                                En zelfs tot 31 dec 19:00 blijft ze elke dag zeuren geld
                                Verspilling blabla
                                Want rond 19:00 31 dec het ze wat wijntjes op dan is alles weer mooi
                                Laatst aangepast door pyro_11; 28 November 2017, 09:05.

                                Comment

                                Working...
                                X