Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 86
  1. #61
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Mijn vrouw geeft er helaas helemaal niks om, geef daarom ook maar ongeveer 1/4 van m'n budget door. Doet zij het hele jaar met winkelen ook dus dat heft elkaar wel op. Ze blijft ook binnen maar heeft ook met onze 4 jarige te maken mocht deze wakker worden dus dat is wel weer makkelijk. Onze vrienden zijn sinds een paar jaar echte liefhebbers geworden sinds ik hun budget mag gebruiken en al het vuurwerk koop.

  2. Deze gebruiker waardeert HardBeat voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid Biertje&Co's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Berichten
    107
    Thanks
    50
    157 waarderingen in 39 posts
    Ja mijn vrouw vind het best, wel zegt ze dat het apart is een H verpleegkundige die ook een fanatiek liefhebber is van vuurwerk terwijl ik ze ook heb behandeld.

    Op aanraden vandaag lid geworden en bijzonder dat ik een cliënt verpleeg waar de zoon ook hier lid is.

    Mijn vrouw doet haar ding ik de mijne de uitgaves zijn fors maar daar leg ik ook voor weg.
    Dus ik kom goed weg.

  4. Deze gebruiker waardeert Biertje&Co voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Mijn moeder die vindt het leuk voor mij, gezien ik het stokje van mijn vader heb overgenomen. Hij is overleden toen ik 7 was, maar heeft het laatste jaar met veel pijn en moeite de laatste lontjes samen afgestoken.

    Dus mijn moeder vindt het alleen maar mooi dat ik deze traditie in ere houd!

    Mijn vriendin die vindt het ook leuk, gaat zo nu en dan mee naar shows of demo's en kan er ook van genieten. Met oud en nieuw neemt ze haar eigen doosje mee naar buiten. Al zit ze een kwartier later aan de drank en dan vindt ze het ook mooi geweest. Denk dat ik van geluk kan spreken! Vuurwerk is een levensstijl, geen hobby.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.822
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biertje&Co Bekijk bericht
    Ja mijn vrouw vind het best, wel zegt ze dat het apart is een H verpleegkundige die ook een fanatiek liefhebber is van vuurwerk terwijl ik ze ook heb behandeld.

    Op aanraden vandaag lid geworden en bijzonder dat ik een cliënt verpleeg waar de zoon ook hier lid is.

    Mijn vrouw doet haar ding ik de mijne de uitgaves zijn fors maar daar leg ik ook voor weg.
    Dus ik kom goed weg.
    Er zijn wel meer verpleegkundigen hier hoor ...
    We zijn net mensen

  8. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Vriendin vindt het leuk, maar wil ook tussendoor wel even naar binnen toe met familie wat tijd doorbrengen. Uiteraard geen probleem, want met geven en nemen kom je het verst in een relatie. Dan ga ik ook even gezellig naar binnen toe. Het kopen laat ze aan mij over, hoewel ze wel subtiel wensen doorgeeft, en van de kosten wil ze niets weten (dat is een goed iets toch?)
    Gisteren voor onze 3 jaar samen een sterretje in hartjes-vorm afgestoken. Vond ze heel leuk en lief dat ik er aan gedacht had en het zo samen bracht. Ze is absoluut niet romantisch, dus misschien vind ze vuurwerk toch wel leuker dan ik dacht
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  9. #66
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Ouders leven niet meer, dus hebben geen mening meer.
    Familie, de ene helft vind t complete geldverspilling, de andere helft, boeit t gewoon geen fuck.
    Vrienden, heb ik niet. Althans, heb wel mensen waar ik regelmatig mee omga, maar dat zijn meer kenissen. En deze zijn zeer verdeeld. De een is er dol op, de ander totaal niet.
    M;n begeleiders, psycholoog, maatschappelijk werk. Zien dat het echt een passie van me is dus...Hebben er niet echt een mening over.
    Mijn financieel bewindvoerder heeft me afgelopen week 100 euro gegeven dat ik mag besteden aan vwk.
    Buren, kwamen afgelopen 2 jaar bij mij kijken. Gaan binnenkort toch veranderen want moet verhuizen.
    En de rest, al die haters, I don't fucking care wat ze ervan vinden. Iedereen heeft recht op een passie!
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  10. Deze 3 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  11. #67
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    Ik heb het echt overgenomen van mijn Oom... Die nam me al toen ik kleiner was mee op sleeptouw naar Duitsland en samen gingen we dan zijn bestellingen overal afhalen. In de loop der jaren werd het spul wat groter en professioneler... Dat is afgelopen, sinds ik kinderen heb doe ik alleen nog maar legale producten. Mijn ouders vinden het maar niks die hebben liever dat ik niks doe. Mijn vrouw vindt het zeker mooi mee te gaan naar de shows en ook met oud en nieuw ernaar te kijken maar ze vindt het ook weer zonde van het geld, en na een uurtje zit ze lekker binnen. Mijn kinderen (vooral zoontje van 6) beginnen de smaak ook al te pakken te krijgen, hij gaat bij de eerste potjes er helemaal in op. En staat dan naast mij te stuiteren.

    Mijn omgeving verklaart me grotendeels voor gek, als ze de stapels vuurwerk zien. Maar snappen het beter als ik uitleg dat het iedere maand vanaf januari een "beetje" is wat ik inleg. Een ander gaat naar het café. (ik doe alle twee.. nee grapje)
    En bij mijn (ex)werk vinden ze het super, daar mag ik ieder jaar een showtje geven voor een leuk bedrag, zij maken natuurlijk daarmee gebruik van onze kennis en kortingen rondom het vuurwerk. Mooier kan het toch niet, al moet ik zeggen dat er ook meestal nog wat eigen producten in die show gaan.Maar dat geeft niet.

    Ik heb alleen een probleem.... ik ben altijd bang dat ik te weinig heb... en dan is het wel handig dat mijn vrouw me de laatste dagen van het jaar remt. Want ik heb altijd vuurwerk over.
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

  12. Deze gebruiker waardeert Webber84 voor het bericht:


  13. #68
    Banned
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Berichten
    86
    Thanks
    95
    42 waarderingen in 30 posts
    zowel mijn ouders,(vanaf mijn 6de al helemaal gek van vuurwerk) familie, schoonfamilie als mijn vrouw zijn ermee "opgegroeid".

    mijn vrouw sliep na 1 maand verkering al naast het vuurwerk, bij mijn ouders lag er aardig wat op zolder elk jaar dus die zullen geen commentaar hebben dat het veel kost of dat ik gek ben, mijn vrouw vind het zelf ook leuk en ik heb zelfs mijn moeder een keer meegenomen naar Italie en die vond het prachtig, mijn schoonouders en schoonfamilie zijn verschillende malen mee geweest naar Fallas.

    Dit jaar wel even aan het budget gedacht en dat zal de aankomende jaren alleen maar minder worden.
    er is de afgelopen 25 jaar al genoeg geld aan uitgegeven en ik ben het hele gezeik in nederland wel zat.
    ik heb er geen zin meer in om alles te moeten "ontwijken" voor mijn hobby ( 25kg regeling , doorlonten, electrisch ontsteken etc etc )

  14. #69
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.983
    5.188 waarderingen in 2.006 posts
    Het is dit jaar weer zo'n jaar. Ik zie zo veel moois voorbij komen. Nou dan weet je het wel, en wordt het al weer snel meer en meer. Probleem is dat ik er geen genoeg van kan krijgen.
    Mijn familie en kennissen vinden het maar zonde van het geld. Boeie.
    December Will Be Magic Again!!

  15. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  16. #70
    VWC-Lid Rico88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Berichten
    137
    Thanks
    13
    173 waarderingen in 41 posts
    Mijn Vrouw vind het leuk dat ik zo gefascineerd met iets dat 1 x per jaar mag en vooral dat ik voor die enne dag maanden voorbereidingen tref. Eindeloze hoeveelheid aan filmpjes kijken.
    'Je hebt alle vuurwerk filmpjes nou toch wel eens gezien he' zegt ze dan.
    De laatste dagen van het jaar gaat het bij ons thuis alleen nog maar over vuurwerk. Op oudjaarsdag ben ik niet meer de hele dag buiten (die tijd heb ik gehad), maar zodra de zon onder is en het begint te schemeren gaan de eerste potten de lucht in. Mn vrouw moet alles filmen van mij en dat doet ze met liefde. Dit jaar is ze zowaar voor het eerst me geweest nog een demo, ze begint het steeds leuker te vinden.
    Misschien een Pyrogirl in spe.?

  17. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb een schat van een vrouw en 4 lieve dochters. Ze vinden het prachtig dat ik zo met mijn hobby bezig ben. En ze leven heel erg mee op Oudejaarsavond. Sommige helpen ook mee.
    Het gaat hartstikke goed zo. Zo lang ze maar niet te horen krijgen wat het allemaal kost......

  18. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  19. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Vooral geen exacte bedragen noemen, ik zeg al jaren 'een paar honderd euro'

  20. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  21. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    41
    Thanks
    33
    22 waarderingen in 10 posts
    Mijn vrouw is in de tijd dat we samen zijn het steeds leuker gaan vinden. In het begin begreep ze er niks van, nu de laatste 5 jaar ongeveer kijk ze ook mee naar filmpjes en maken we samen de uiteindelijke lijst met wat ik koop. Mijn dochter van 6 begint het naarmate ze ouder wordt het leuker te vinden. We steken de laatste weken elke avond ook samen wat cat. 1 spul af, vind ze geweldig en wil ook niet ophouden. Ik geef elk jaar gemiddeld 400 uit. Vrouw lief weet het vind het geen probleem omdat het mijn enige hobby is voor die paar uurtjes per jaar. In mijn familie wordt er niet veel uitgegeven aan vuurwerk, die vinden het zonde geld.
    Collega's begrijpen er ook niet veel van hoeveel ik uitgeef, op een collega na die is net als ik gek van vuurwerk.

  22. Deze gebruiker waardeert DanieldB voor het bericht:


  23. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    mijn vader is 85 en zit in een verzorgings tehuis maar met oud en nieuw is hij bij mij en ook zijn beste maat , die komen dan een nachtje logeren en ze genieten dan met volle teugen van de bollen en de flappen , een lekkere borrel , een fijne sigaar maar bovenal kijken ze vooral uit naar het vuurwerk niet naar de harde illegale knallen maar al die potten , cakes en boxen vinden ze prachtig want ja dat was in hun jeugd natuurlijk totaal anders

  24. Deze 6 gebruikers waarderen flogsway voor het bericht:


  25. #75
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
    mijn vader is 85 en zit in een verzorgings tehuis maar met oud en nieuw is hij bij mij en ook zijn beste maat , die komen dan een nachtje logeren en ze genieten dan met volle teugen van de bollen en de flappen , een lekkere borrel , een fijne sigaar maar bovenal kijken ze vooral uit naar het vuurwerk niet naar de harde illegale knallen maar al die potten , cakes en boxen vinden ze prachtig want ja dat was in hun jeugd natuurlijk totaal anders
    Zolang je dit nog kan doen vooral doen voor je vader en zijn maat, heerlijk als die oudjes zo genieten.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •