Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Mooi verslag ben nu al benieuwd naar de nieuwe produchten

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Goed verslag, maar blijft de transbomber zoals in 2016, of niet?

  3. #18
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Goed verslag, maar blijft de transbomber zoals in 2016, of niet?
    Het lijkt me dat dit niet zo moeilijk is om in deze kwaliteit te produceren, al heb je wel eens kans dat ie wat hoger gaat schieten. In het verleden heeft Rubro wel vaker er scherp bovenop gezeten om afkeur van artikelen te voorkomen ( Secret Salute 2011 versie naar de 2012 versie bijvoorbeeld ).

  4. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Goed verslag, maar blijft de transbomber zoals in 2016, of niet?
    Dat zou wel zo moeten zijn iig....we gaan het vast zien op de demo straks!

  6. #20
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Top, leuk verslag mis alleen mijn vraag of er soort gelijke transbombers komen maar dan met andere effecten zoals flower crown

  7. #21
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Leuk en helder verslag. Verdiende prijzen voor de beste importeur en beste cakebox. Ik hoop dat de Gravity kan terugkomen, wat is dat een geweldige cake!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #22
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Leuk verslag. Hoop alleen wel dat de Gravity op welke manier dan ook kan terugkomen, blijft een van mijn favoriete cakes. Mooie showroom ook trouwens!

  9. #23
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Leuk verslag, ik mis echter een vraag en antwoord hierop...het idee van de Color Bomber zie ik niet terug.

  10. #24
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Prima verslag en mooi dat importeurs toch proberen de producten eerder in het land te krijgen. Ik neem tenminste aan dat dit om de gehele productie gaat ... Kan het ook lekker droog worden in de bunkers.
    Jammer van de showtails ... Die was met €29.50 wat aan de dure kant als je hem vergelijkt met de cake in het BAXXL, die voor ongeveer €15 per cake weg gaan.
    Verder een klein schietgebedje voor de Gravity !!

  11. #25
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    3e verslag alweer, het gaat in een razend tempo! Wederom weermeen erg leuk verslag met erg sfeervolle foto's van een mooi showroom. Ik vind het wel jammer van de Gravity. Ik hoop dat Rubro eruit kan komen met de Chinezen en dat deze trend niet doorzet. Want een fluitcake ala Gravity hoort natuurlijk in ieders collectie thuis.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #26
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Bedankt mannen, we doen ons best voor jullie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #27
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit is niet bekend bij Rubro, zij hebben hier ook geen klachten over gehad van winkeliers.
    Mooi verslag, maar toch een beetje een dubbel gevoel aan.
    Echt kritische vragen worden kennelijk niet behandeld.

    In post #7 van het Rubro vragen topic stel ik een vraag m.b.t. de wijze waarop met de Tsunami Box wordt geadverteerd. Wordt, wat er wordt nog steeds zo mee geadverteerd op de website.

    Ik heb mijn vraag op 8 januari gesteld en het bezoek vond een maand later plaats. Je gaat mij niet wijsmaken dat dealers de vragentopics niet lezen (immers gratis feedback voor hen) en men tussentijds geen goed antwoord had kunnen bedenken. De Tsunami Box is wel ter sprake gekomen in het gesprek en de vraag van Ruben is ook beantwoord maar de rest van de Tsunami Box vragen niet. M.b.t. het antwoord van Ruben: Tuurlijk gaan winkeliers niet klagen over het niet- aanwezig zijn van een kooi. Dat scheelt ze weer werk en vele kan de reden dat een kooi er moet zijn wellicht niet boeien.

    Vraag 2 omtrent het wel/niet aanwezig zijn van het doorlontsysteem is ook onbeantwoord gebleven.
    Als je gewoon niet weet wat ze in de fabriek hebben zitten doen of dat dat is ontstaan door alle haast om de laatste bestellingen te realiseren, zeg dat dan gewoon. Een antwoord is beter dan geen antwoord zijn mijn leraar altijd en bovendien is zo'n antwoord nog acceptabel ook. Vuurwerkproductie is mensenwerk en mensen maken nu eenmaal fouten.

    Verder wel gewoon tevreden geweest over de Rubro producten, alleen niet over de Tsunami Box.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  15. #28
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Mooi verslag, maar toch een beetje een dubbel gevoel aan.
    Echt kritische vragen worden kennelijk niet behandeld.

    In post #7 van het Rubro vragen topic stel ik een vraag m.b.t. de wijze waarop met de Tsunami Box wordt geadverteerd. Wordt, wat er wordt nog steeds zo mee geadverteerd op de website.

    Ik heb mijn vraag op 8 januari gesteld en het bezoek vond een maand later plaats. Je gaat mij niet wijsmaken dat dealers de vragentopics niet lezen (immers gratis feedback voor hen) en men tussentijds geen goed antwoord had kunnen bedenken. De Tsunami Box is wel ter sprake gekomen in het gesprek en de vraag van Ruben is ook beantwoord maar de rest van de Tsunami Box vragen niet. M.b.t. het antwoord van Ruben: Tuurlijk gaan winkeliers niet klagen over het niet- aanwezig zijn van een kooi. Dat scheelt ze weer werk en vele kan de reden dat een kooi er moet zijn wellicht niet boeien.

    Vraag 2 omtrent het wel/niet aanwezig zijn van het doorlontsysteem is ook onbeantwoord gebleven.
    Als je gewoon niet weet wat ze in de fabriek hebben zitten doen of dat dat is ontstaan door alle haast om de laatste bestellingen te realiseren, zeg dat dan gewoon. Een antwoord is beter dan geen antwoord zijn mijn leraar altijd en bovendien is zo'n antwoord nog acceptabel ook. Vuurwerkproductie is mensenwerk en mensen maken nu eenmaal fouten.

    Verder wel gewoon tevreden geweest over de Rubro producten, alleen niet over de Tsunami Box.
    Alle vragen worden meegenomen, blijkbaar sluipt er nog weleens een vermelding doorheen in het verslag, kan gebeuren.

    De vermelding van de gegevens op de website is een koppeling tussen diverse programma's. De vertoning van de info wordt zo goed mogelijk nagekeken, soms toont de omschrijving een tekst uit een ander programma waar het eerder in is gezet. Ze weten ervan en blijven daar zo goed mogelijk op letten.

    Wat betreft de lonten, je hebt wel kunnen lezen dat ze nog veel bij hebben besteld in de laatste weken. Hierbij was er in de laatste weken echt geen tijd meer voor de Chinezen om het doorlontsysteem toe te voegen. Er is voor gekozen om de laatste lichting dan maar zonder doorlontsysteem te laten komen, dan was in ieder geval het product er wel qua voorraad.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  17. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Leuk verslag en foto,s mannen.!! Ik kan mij nog goed het eerste importeursbezoek aan Rubro herinneren in mijn VWC tijd. Toen ze begonnen met een paar winkeliers. Fantastisch om te zien welke groei Rubro heeft doorgemaakt. Het succes is ze van harte gegund!!

  18. Deze 8 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •