Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 276
  1. #181
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
    Ook dit jaar weer gezien dat de jeugd bewust op de ramen schiet met de single shots, ja dan begrijp je toch wel dat ze dit uit willen bannen. Sommige mensen kunnen er niet normaal mee omgaan.
    Ik heb hier ook meerdere groepjes jeugd gezien die ze als rotjes in het rond strooien en bewust op ramen of elkaar schoten. Ze stopten wel netjes met gooien als je er langs liep dus dat viel me nog mee..
    ..

  2. #182
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Hier liepen jongeren die ze de brandend de lucht in gooiden. Vreselijk gevaarlijk, en 2 van die den raakte een fiets

  3. #183
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Hier liepen jongeren die ze de brandend de lucht in gooiden. Vreselijk gevaarlijk, en 2 van die den raakte een fiets
    Hier worden ze idd ook gewoon van zich afgegooid. Gelukkig de buurjongens minder na er meerdere malen wat van gezegd te hebben, maar dan komen er weer vriendjes enzo.

    Heb ze al jaren niet meer gehad zelf, dit jaar een paar bulkies van katan meegenomen. Moet zeggen dat ze nog best grappig stoken zijn hoor. Al zoek ik altijd wel een vluchtroute, want 1 windvlaag en ze liggen om.

    Wat ik ook vaak zien is dat ze er 3 tegelijk doen, ook al vaker gewaarschuwd. Want als 1 eerder gaat vallen de andere om en heb je ze om de oren vliegen.

    Achja, ik ga die dingen zeker missen. Ga er gewoon vanuit dat ze er volgend jaar weer zijn en sla er een hoop van in. Maar hoe en waarom ze eruit moeten gaan snap ik dondersgoed (helaas)

  4. #184
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2013
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    112
    Thanks
    52
    53 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Hier worden ze idd ook gewoon van zich afgegooid. Gelukkig de buurjongens minder na er meerdere malen wat van gezegd te hebben, maar dan komen er weer vriendjes enzo.

    Heb ze al jaren niet meer gehad zelf, dit jaar een paar bulkies van katan meegenomen. Moet zeggen dat ze nog best grappig stoken zijn hoor. Al zoek ik altijd wel een vluchtroute, want 1 windvlaag en ze liggen om.

    Wat ik ook vaak zien is dat ze er 3 tegelijk doen, ook al vaker gewaarschuwd. Want als 1 eerder gaat vallen de andere om en heb je ze om de oren vliegen.

    Achja, ik ga die dingen zeker missen. Ga er gewoon vanuit dat ze er volgend jaar weer zijn en sla er een hoop van in. Maar hoe en waarom ze eruit moeten gaan snap ik dondersgoed (helaas)


    Bij ons deden ze de onderkant van de thunderkings op de bovenkant en draaiden ze om. Zo kan de bombetten er niet uit en heb je eigenlijk een knal van een nitraat.

  5. #185
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Ja jammer dat in dit land zo stom met o.a dit word omgegaan maar ja als de grote jongens legaal blijven ben ik ook blij. Dit jaar met kameraden die nieuwe soort van wolff gehad die grotere en dat was toch ook genieten een mooi boeket en de prijs valt te doen.

  6. #186
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    206
    Thanks
    0
    32 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter82 Bekijk bericht
    Misschien al eens geopperd, maar is het voor de importeurs geen optie om een vergelijkbaar effect in een mini-cake te stoppen met 3 of 4 schoten? Kunnen de liefhebbers toch voor een nette prijs lekker blijven knallen, maar zal de verleiding om ze ondersteboven, horizontaal, uit de hand of hoe dan ook anders te schieten een stuk kleiner zijn...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christian Bekijk bericht
    de idioten die deze dingen over de grond heen schieten doen dat ook met vuurpijlen dus dat zal volgend jaar dan ook wel verboden worden. het enige wat je straks nog over houd zijn de cakes van over de 50 euro. dan is het feest helemaal verpest voor de jeugd aangezien die alleen het kleine spul kunnen betalen
    Dit kan je ook met cakes doen.
    Over de grond laten schieten.
    Dat doet pyroteamdelft.
    Een fles drank kan je drinken maar ook gooien. Moet je dan ook alle flessen verbieden. Ik vind dat de branche moet zeggen wij zijn tegen een verbod op.thunderkings.

  7. #187
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2013
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    112
    Thanks
    52
    53 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkwintucker Bekijk bericht
    Dit kan je ook met cakes doen.
    Over de grond laten schieten.
    Dat doet pyroteamdelft.
    Een fles drank kan je drinken maar ook gooien. Moet je dan ook alle flessen verbieden. Ik vind dat de branche moet zeggen wij zijn tegen een verbod op.thunderkings.
    Misschien moeten we maar een goed beargumenteerde brief sturen. Want of ze dit allemaal lezen weet ik ook niet. Maar tja, hoe kan je ze bereiken...

  8. #188
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    dit hele gezeik met de jeugd wat ik hier boven lees is gekomen sinds er bulk pakken bestaan voor een paar euro!
    maak ze gewoon duurder. de echte freak kan dat heus wel betalen.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen --sjon beton-- voor het bericht:


  10. #189
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    dit hele gezeik met de jeugd wat ik hier boven lees is gekomen sinds er bulk pakken bestaan voor een paar euro!
    maak ze gewoon duurder. de echte freak kan dat heus wel betalen.
    Sorry maar dat vind ik echt een dom idee. Want er zijn genoeg jongeren die deze singleshots gewoon normaal gebruiken. En ook jongere freaks die toch goedkoop en legaal willen knallen houden van deze kleine singleshots! En als ze overpriced worden grijpen de jongeren toch weer naar nitraten.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. #190
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Het lijkt mij nog steeds het beste om kleine nitraten te legaliseren. Er is een thread op t forum dat voorzichtige hoop op P1 vuurwerk geeft, wat mij een zeer goede stap lijkt.

    Als 2 grams nitraten legaal zijn, koopt niemand meer thunderkings om te misbruiken.
    Keep it legal!

  12. #191
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2013
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    112
    Thanks
    52
    53 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
    Het lijkt mij nog steeds het beste om kleine nitraten te legaliseren. Er is een thread op t forum dat voorzichtige hoop op P1 vuurwerk geeft, wat mij een zeer goede stap lijkt.

    Als 2 grams nitraten legaal zijn, koopt niemand meer thunderkings om te misbruiken.
    Ik kan hem 1 2 3 niet vinden. Heb je een link?

  13. #192
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L@rs Bekijk bericht
    Ik kan hem 1 2 3 niet vinden. Heb je een link?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...derland)/page2

    Keep it legal!

  14. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


  15. #193
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ik gooi er eens een stelling in:

    Oplossing voor alle problemen met jeugd: Vuurwerk pas toestaan vanaf 30 jaar (ben je alle onnozelen gelijk kwijt, die hebben hun interesse voor vuurwerk dan allang verloren).

    Gelijk ook zo duur maken dat alleen mensen die het vuurwerk om het vuurwerk kopen (en dus niet om er mee te gooien, schieten, slopen) het nog kunnen betalen

    Wat denken jullie?

  16. #194
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Eigenlijk gewoon helemaal niks
    Jeder Schuss ein Genuss

  17. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  18. #195
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Da's geen goed idee. Vind het vuurwerk al duur genoeg. Normen en waarden weet je. Gebruiken waar voor het is. Zo niet een fikse boete.
    December Will Be Magic Again!!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Happiness voor het bericht:


Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •