Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 276

Threaded View

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Berichten
    19
    Thanks
    5
    35 waarderingen in 11 posts

    (Kleine) Singleshots per 2018 eruit.

    Post gekopieerd van FPM:


    Voor vele waarschijnlijk al geen nieuws meer, maar de BPN heeft in haar laatste vergadering besloten om de kleine singleshot dit jaar nog gewoon te verkopen, maar volgend jaar is het toch echt afgelopen.

    Het is (mij) nog onduidelijk of dit een 'branche-agreement' is, of dat dit ook wettelijk vastgelegd gaat worden.

    Voor zover op dit moment bekend, blijven de grotere singleshots WEL in het assortiment in 2018, maar dit is niet 100% zeker.

    ----

    ALS deze constructie op deze wijze doorgaat, zou ik er persoonlijk vrede mee kunnen hebben. Ja, ik vind het jammer, maar ik heb meer met de grotere sier singleshots dan met de bulk knalmortiertjes. Het meest jammere vind ik, dat dit weer een gevalletje is van de goeden moeten onder de kwaaien (of de sukkels) lijden. Dat stoort mij nog het meest.

    Daarnaast denk ik ook dat het een verkeerde impuls af zal geven. Ofwel een run op alternatieven uit het buitenland, dan wel de impuls om een volgend product te vinden om te misbruiken, zelfknutseltoestanden, etc. Het argument dat 'het er veiliger van wordt' gaat mijns inziens volledig mank.

  2. Deze 16 gebruikers waarderen infinity voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •