Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evolution Teaser thread

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De 3 showboxen spreken mij nu al aan. Zo benieuwd naar de effecten en shapes.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
      De 3 showboxen spreken mij nu al aan. Zo benieuwd naar de effecten en shapes.
      Wij zijn inmiddels het effect uit de Airbender aan het testen en verfijnen en verbeteren.
      Ik verwacht met deze box hetzelfde succes als de Snowstorm te behalen en mogelijk zelfs beter.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #18
        Ik zou graag een freaks demo zien ergens in de nazomer....
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #19
          Dat klinkt allemaal veel belovend! Ik ben erg benieuwd

          Zal dit topic goed in de gaten houden komend jaar.

          Comment


            #20
            Oooeeeh, die finale cakes lijken me erg interessant. Dit topic ga ik zeker in de gaten houden. Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Ik zou graag een freaks demo zien ergens in de nazomer....
              Helemaal mee eens, en uiteraard ook zeer benieuwd naar de verrichtingen van Evo de komende tijd van de nieuwe producten...

              Comment


                #22
                En weer een abonnementje toegevoegd ...
                Ben benieuwd en leuk om de nieuwtjes te volgen

                Comment


                  #23
                  Heb er al weer zin in! Ben zeer benieuwd! En teasers altijd fijn Maar weer in de gaten houden!
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    We zijn in ieder geval vol met passie bezig waarbij we...ook al is het moeilijk de wow factor nog een treetje hoger te leggen met onze boxen.
                    Leuk topic Marchel en ga het zeker in de gaten houden. Ben benieuwd hoe je ons gedurende het jaar gaat teasen. De passie spat er inderdaad vanaf en je legt de lat wederom erg hoog. Ga zo door!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Evo volgend jaar op 1?? Who knows, ben zeer benieuwd naar de vorderingen gedurende het jaar! Zet hem op Marchel!
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        #26
                        Ga dit zeker in de gaten houden gedurende het jaar. Evolution is immers wel een van mijn favoriete importeurs geworden. Elk jaar weer geweldige nieuwe producten. Afgelopen jaar met de Red Ghosts en de Snowstorm meer dan positief verrast bijvoorbeeld. Kortom, ga zo door Evolution!
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          #27
                          Ja wat moet je vandaag de dag van Evo zeggen.... Ik heb eigenlijk alleen een goed woord over voor Evo!! Zoals bij elke importeur gaan er dingen fout, maar zoals door Evo gecommuniceerd wordt / wordt meegedacht dat zie je niet veel en daarbij ze zijn super transparant.
                          Je kan zien dat hier echte liefhebbers van vuurwerk bezig zijn.
                          Ik hoop dat we nog vele jaren van Evo en de prachtige producten mogen genieten. En dit topic ga ik zeker in de gaten houden!!

                          Comment


                            #28
                            wat een teaser... wsl pas film materiaal van de zomer... wordt nagels bijten

                            bijna spijt dat ik al aardig wat gepreorderd heb in freakactie's.
                            Andere kant goed, nu sparen voor mooie producten van het najaar

                            Comment


                              #29
                              Goed bezig heren Evo alleen niet teveel goed spul uitbrengen hé mag maar 25 kilo hebben.

                              Comment


                                #30
                                3XHeaven.... ontwerp van een ene Remco!?

                                Zal een goeie/lekkere klapper worden.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X