Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 102 van 102
  1. #91
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Ga je nou serieus appels met peren vergelijken? Evo is naar mijn mening van een ander niveau, hangt dan ook een ander prijskaartje aan
    Ben het hier niet helemaal mee eens!

    Ja! evo is in zijn geheel wel een ander niveau dan een hoop andere merken en ook Katan is niet van dit niveau.

    Ik ben geen fan van katan, x aantal jaar terug geld eraan uit gegeven het was ronduit bagger naar mijn idee op een enkle product na. Daarnaast vind ik Katan ondanks dat wel een goed bedrijf want zei hebben mijn klacht daarover ook serieus in behandeling genomen en dat is een vermelding waard vind ik!

    Maar om even op het punt te komen van appels met peren en een hele andere prijs klasse. Ik heb zelf de laatste jaren iets van katan uit de ja wat is het "aanbiedings lijn" genomen en dit presteert echt mega goed voor een paar tientjes wat echt niet onder doet voor de hogere klasse. Als je dat ziet dan vraag je je echt met recht af waarom een ander daar 120 voor vraagt terwijl ze het voor bijvoorbeeld 60 van de hand doen. Zijn vaak producten die maar 1/2 jaar er zijn maar toch HET KAN!
    365 days a year pyromaniac

  2. #92
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ben het hier niet helemaal mee eens!

    Ja! evo is in zijn geheel wel een ander niveau dan een hoop andere merken en ook Katan is niet van dit niveau.

    Ik ben geen fan van katan, x aantal jaar terug geld eraan uit gegeven het was ronduit bagger naar mijn idee op een enkle product na. Daarnaast vind ik Katan ondanks dat wel een goed bedrijf want zei hebben mijn klacht daarover ook serieus in behandeling genomen en dat is een vermelding waard vind ik!

    Maar om even op het punt te komen van appels met peren en een hele andere prijs klasse. Ik heb zelf de laatste jaren iets van katan uit de ja wat is het "aanbiedings lijn" genomen en dit presteert echt mega goed voor een paar tientjes wat echt niet onder doet voor de hogere klasse. Als je dat ziet dan vraag je je echt met recht af waarom een ander daar 120 voor vraagt terwijl ze het voor bijvoorbeeld 60 van de hand doen. Zijn vaak producten die maar 1/2 jaar er zijn maar toch HET KAN!
    Ik beweer ook niet dat Katan een slecht bedrijf is maar vergelijking tussen de 216 sh van Katan van 5 tientjes met de in ontwikkeling zijnde Evo Force One loopt ook mank naar mijn mening. Ik verwacht namelijk dat evo ondanks caliber 20mm beter uitgewerkte effecten eruit weet te persen dan de 216 sh van kantan of bijvoorbeeld de sick six van Rubro.

  3. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Er is helemaal niks mis met de 216 shotter van katan. Zowel de kleuren als de effecten zijn prima uitgevoerd. Het kan echt niet veel beter. Ik noem het de evo hype en je vergelijk met de airforce one slaat kant nog wal.

  4. #94
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Er is helemaal niks mis met de 216 shotter van katan. Zowel de kleuren als de effecten zijn prima uitgevoerd. Het kan echt niet veel beter. Ik noem het de evo hype en je vergelijk met de airforce one slaat kant nog wal.
    Dan mag jij mij vertellen in welke post ik de vergelijking maak met de airforce one.

  5. #95
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Hierboven.

  6. #96
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Kom jongens.

    Het maakt niet uit wat welke importeur doet en.met welke kwaliteit.
    Ieder bewandeld hun eigen weg.
    Dus gewoon leker ontopic voor er een onodige discussie ontstaat

    Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  7. Deze 7 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  8. #97
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    leuk verslag, maar even een vraag?

    Op de beurs in Duitsland stond Evolution dit jaar bij een ander vuurwerk bedrijf op de stand dan vorig jaar. Klopt dit of is de naam van dat bedrijf soms aangepast.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  9. Deze gebruiker waardeert bakero1973 voor het bericht:


  10. #98
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    leuk verslag, maar even een vraag?

    Op de beurs in Duitsland stond Evolution dit jaar bij een ander vuurwerk bedrijf op de stand dan vorig jaar. Klopt dit of is de naam van dat bedrijf soms aangepast.
    Afgelopen jaar stonden wij er idd met een andere partij.
    Dit jaar stonden wij er met onze leverancier welke de stand weer van een bevriende firma over had genomen.

    mvg
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  11. #99
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Wat een mooi verslag Wesley en ook heerlijk uitgebreid. Heel veel info al zo vroeg in het jaar . Ik ben zeer benieuwd na de nieuwe producten van evolution . En wat kan ik zeggen over die 600 shots box , in 1 woord geweldig. Doe mij maar 30x20 shots . En ben zeer benieuwd hierna

  12. Deze gebruiker waardeert mikeyy voor het bericht:


  13. #100
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Ik kies 30x20 al ligt het wel aan de snelheid want als je 60x10 in een goed tempo schiet het ook heel leuk kan zijn. Voor de rest goed bezig heren.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  15. #101
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    60x10sh met flink tempo

  16. Deze gebruiker waardeert fexZy voor het bericht:


  17. #102
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2005
    Berichten
    169
    Thanks
    9
    49 waarderingen in 37 posts
    60x 10 en 1.2 inch svp

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •