Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 102
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Berichten
    362
    Thanks
    179
    287 waarderingen in 136 posts
    Top verslag! Gister avond voor het slapen gaan gelezen en vanmorgen weer. Ik word er helemaal enthousiast van!

    Fijn dat de Rambam weer terug komt, deze was erg goed bevallen afgelopen jaar. Verder ook erg benieuwd naar de andere nieuwe producten. Voor wat betreft de 600 shots cakebox; mijn voorkeur gaat uit naar optie 1 (30 x 20).

    Bedankt voor het verslag!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Rooie voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Leuk verslag heren, mooie plaatjes erbij en leuke nieuwtjes weer.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Wat ik vooral zo mooi vind aan Evolution is de band die jullie met de forumleden hebben!
    Zelf komen jullie elk jaar weer met originele gave producten, maar uit het verslag blijkt ook dat er echt iets gedaan wordt met de suggesties van de freaks hier op het forum, en dat is top!

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Jeroom voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Aha, ik voel dat de oude cruise rocket terug gaat komen!

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Matii voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Heel goed verslag weer, denk dat ik persoonlijk ook de 600 shots laat staan en en zoals ik ieder jaar doe diverse cakes door lonten, maar zou voor de 30x20 gaan!! Evo ga zo door.

  10. Deze 3 gebruikers waarderen hout86 voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Geniaal verslag dit!! Complimenten!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Het was wel duidelijk dat de labels bij de nieuwste productie waren aangepast vorig jaar, in de bunker zagen we nog van beide producties een Sunset staan, zie hier het verschil, het doosje rechts is productie 2016.

    Productie 2016 is natuurlijk stukken beter wat betreft afwerking. I like batterijen die in dit soort doosjes geleverd worden. Tegenwoordig is de afwerking van batterijen niet zo best. Zeer dun papier,. waardoor het hier en daar in de fabriek bij het lijmen is gescheurd. Oogt fragiel en dan loopt er vaak ook nog eens een lont door naar beneden. Zo'n kartonnen doosje biedt veel meer zekerheid.

    Een van de eerste dealers die ik hiermee aan de haal zag gaan waren volgens mij Schuurmans Vuurwerk en Beko Vuurwerk (o.a. de Diamond Collection en Skyline Collection). Tegenwoordig past ook Lesli hetzelfde toe (Pyroshopper en Royal Class lijn) en Vuurwerkmania. Deze laatste zelfs bij een groot aantal (kleine) producten.

    Wat is de reden eigenlijk dat batterijen verpakt worden in kartonnen doosjes en is dit bepaald door jullie of de fabriek? Ik heb mij dat altijd afgevraagd.
    Naast betere afwerking/stevigheid en mooiere producten zal zo'n verpakking ook wel meer kosten (karton, druk en vouw-kosten) of toch niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Vraag van Evolution aan de leden van VWC
    Er is ook een vraag terug gekomen vanuit Evolution over de 600 schots cakebox; wat heeft jullie voorkeur uit de volgende 2 opties:
    1. 30x 20 schoten met 1 effect
    2. 60x 10 schoten met 1 effect

    Jouw voorkeur mag je hier in dit topic posten.

    Wij bedanken Gilbert en Marchel van Evolution Fireworks voor een gezellige en informatieve avond.
    Aangezien ik geen goed transport voor handen heb, valt deze bak buiten mijn kader.
    Toch zou ik voor de 60x 10 schots gaan. Bestaan er werkelijk zoveel effecten voor consumenten vuurwerk?. Indien wel, zijn 60 cakes met salvo's van 10 dan wel weer interessant, hoeft het niet langdradig te zijn en dan kan het caliber wel kleiner.
    Eigenlijk heeft elke combinatie zo zijn voor- en nadelen. Ik zou voor de 60x 10 gaan want met de 30x 20 schots houdt Vuurwerkmania zich al mee bezig of niet? De markt moet wel een beetje gevarieerd blijven want ik verwacht niet dat jullie samen met Vuurwerkmania de enige importeurs zullen zijn met 600sh profi-like bakken.

    EDIT: Prachtig dat die vriendschap/collegialiteit tussen Marchel en 3xH beklonken wordt met 3xHeaven!
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 12 februari 2017 om 12:10

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  13. #22
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Erg mooi verslag! Het wachten waard. Wat betreft de cakebox, hoe meer variatie (in effecten en aantal schoten per keer) hoe beter wat mij betreft.

  14. Deze 3 gebruikers waarderen San71 voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Geniaal verslag dit!! Complimenten!



    Productie 2016 is natuurlijk stukken beter wat betreft afwerking. I like batterijen die in dit soort doosjes geleverd worden. Tegenwoordig is de afwerking van batterijen niet zo best. Zeer dun papier,. waardoor het hier en daar in de fabriek bij het lijmen is gescheurd. Oogt fragiel en dan loopt er vaak ook nog eens een lont door naar beneden. Zo'n kartonnen doosje biedt veel meer zekerheid.

    Een van de eerste dealers die ik hiermee aan de haal zag gaan waren volgens mij Schuurmans Vuurwerk en Beko Vuurwerk (o.a. de Diamond Collection en Skyline Collection). Tegenwoordig past ook Lesli hetzelfde toe (Pyroshopper en Royal Class lijn) en Vuurwerkmania. Deze laatste zelfs bij een groot aantal (kleine) producten.

    Wat is de reden eigenlijk dat batterijen verpakt worden in kartonnen doosjes en is dit bepaald door jullie of de fabriek? Ik heb mij dat altijd afgevraagd.
    Naast betere afwerking/stevigheid en mooiere producten zal zo'n verpakking ook wel meer kosten (karton, druk en vouw-kosten) of toch niet?



    Aangezien ik geen goed transport voor handen heb, valt deze bak buiten mijn kader.
    Toch zou ik voor de 60x 10 schots gaan. Bestaan er werkelijk zoveel effecten voor consumenten vuurwerk?. Indien wel, zijn 60 all-in-once cakes met salvo's van 10 dan wel weer interessant, hoeft het niet langdradig te zijn en dan kan het caliber wel kleiner.
    Eigenlijk heeft elke combinatie zo zijn voor- en nadelen. Ik zou voor de 60x 10 gaan want met de 30x 20 schots houdt Vuurwerkmania zich al mee bezig of niet? De markt moet wel een beetje gevarieerd blijven want ik verwacht niet dat jullie samen met Vuurwerkmania de enige importeurs zullen zijn met 600sh profi-like bakken.

    EDIT: Prachtig dat die vriendschap/collegialiteit tussen Marchel en 3xH beklonken wordt met 3xHeaven!
    Heeft te maken met de Duitse markt waar cakes in een doosje moeten heb ik begrepen!
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

  16. Deze 3 gebruikers waarderen bassiefirework voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Aha, ik voel dat de oude cruise rocket terug gaat komen!
    Nope.

    Bij deze viel de cruise rocket in het niets.
    De 1e batch althans

    gr
    Evolution fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  18. Deze 5 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  19. #25
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    822 waarderingen in 293 posts
    60x 10 schoten met 1 effect
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  20. Deze 3 gebruikers waarderen vegetto voor het bericht:


  21. #26
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
    Heeft te maken met de Duitse markt waar cakes in een doosje moeten heb ik begrepen!
    Dit klopt idd.
    Door dit doosje erom te doen kan men meer in de winkel leggen in DE.
    En uiteraard ziet het er natuurlijk stukken beter uit.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  22. Deze 2 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  23. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Mooi verslag! Goed dat er ook kritisch wordt gekeken naar bestaande producten en hiervan toch een paar af te laten vallen om zo een niet te groot assortiment te krijgen. Genoeg nieuws voor dit jaar dus weer in de planning! Voor de 600shots box zou ik zeggen 60 salvo's van 10 schoten.

  24. Deze 2 gebruikers waarderen *kevin* voor het bericht:


  25. #28
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Topverslag! Staat zo te horen heel veel leuks te gebeuren. Ik voorspel dat Evolution Fireworks volgend jaar gewoon verkozen wordt tot de beste vuurwerkimporteur als ik dit allemaal zo lees.

    Voor de 600shot box zeg ik ook 60 x 10 schoten. Dat is al een enorm geweld en dan misschien wat sneller achter elkaar dan de 30x20 shots. Oooh, kan niet wachten tot de eerste filmpjes!

  26. Deze 2 gebruikers waarderen TryMike voor het bericht:


  27. #29
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Dit klopt idd.
    Door dit doosje erom te doen kan men meer in de winkel leggen in DE.
    En uiteraard ziet het er natuurlijk stukken beter uit.

    gr
    Evolution Fireworks
    Dat vond ik dus ook.. ik heb ze bewaard voor met kerst als decoratie
    Dus mocht iemand ze nog hebben en ze zien er goed uit.. hou ik me aanbevolen

    Goed bezig Evo ben enorm benieuwd naar de nieuwe boxen

  28. Deze 5 gebruikers waarderen romano voor het bericht:


  29. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Mooie verslag hoor kijk nu al uit naar de nieuwe produchten.

    Doe maar een 30x 20 schoten met 1 effect ( dan zit je al over je 25 kilo wat je mag hebben)

  30. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworkfreakz19 voor het bericht:


Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •