Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FreakActie] Meester Vuurwerk Lelystad 2017 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Meester Vuurwerk Bekijk bericht
    Nu wel stond op een verkeerde jaartal
    top bestelt

    het buget gaat hard zo ben benieuwt wat er nog komt in de toekomst

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
      top bestelt
      Snel, en goed om te horen
      Team Meester Vuurwerk

      Comment


        #33
        Showbox2.0? Ik dacht dat erin heel nederland niet eens genoeg waren voor iedereen ?
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #34
          Topprijzen hoor! Voor mij helaas te ver icm afhaaldatum, en mn budget is op haha maar heeeel goed bezig. Als je volgend jaar ook met Master Collection zo gaat stunten...

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Topprijzen hoor! Voor mij helaas te ver icm afhaaldatum, en mn budget is op haha maar heeeel goed bezig. Als je volgend jaar ook met Master Collection zo gaat stunten...
            Richardus, bedankt en wie weet
            Budget nu al op we zitten pas in februari... en met de datum komen we er ook wel uit ... whahahaha

            Team Meester Vuurwerk
            Team Meester Vuurwerk

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Showbox2.0? Ik dacht dat erin heel Nederland niet eens genoeg waren voor iedereen ?
              Ja zo zie je maar weer..... uiteindelijk komt iedereen bij ons terecht
              Team Meester Vuurwerk

              Comment


                #37
                Damn showbox 2.0 alweer uitverkocht vond dat echt een topper en had er graag nog een gehad..
                en 320km voor enkel een Transbomber is me net wat te ver helaas
                31/12 Knalle als een malle!

                Comment


                  #38
                  Fijne prijzen hoor. Ben benieuwd wat er nog gaat komen.....?
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Hele fijne artikelen voor scherpe prijzen, top aanbieding hoor.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Meester Vuurwerk Bekijk bericht
                      Richardus, bedankt en wie weet
                      Budget nu al op we zitten pas in februari... en met de datum komen we er ook wel uit ... whahahaha

                      Team Meester Vuurwerk
                      Met zo veel freak aanbiedingen gaat elke buget volgens mij hard ik zoek nog 2 boxen bepaalde boxen hoeplijk krijgen jullie die nog in de uitverkoop

                      Comment


                        #41
                        2 Transbombers op de kop getikt, mooie prijs om te kijken of deze bak de verwachtingen waar kan maken!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                          Met zo veel freak aanbiedingen gaat elke buget volgens mij hard ik zoek nog 2 boxen bepaalde boxen hoeplijk krijgen jullie die nog in de uitverkoop
                          Ben maar gestopt met een budget maken . probeer tegenwoordig onder een "x" aantal kilo te blijven.
                          Laatst aangepast door TotalConfus; 14 February 2017, 20:50.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door koenie95 Bekijk bericht
                            2 Transbombers op de kop getikt, mooie prijs om te kijken of deze bak de verwachtingen waar kan maken!
                            Dat lukt zeker als je ze beiden gelijk afsteekt.

                            Comment


                              #44
                              Dit is nog oude voorraad allemaal?
                              Ik doel met name op de transbomber?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                                Damn showbox 2.0 alweer uitverkocht vond dat echt een topper en had er graag nog een gehad..
                                en 320km voor enkel een Transbomber is me net wat te ver helaas
                                Fausto, We gaan kijken of we elders in het land nog ergens wat kunnen regelen, als we hem nog ergens weg kunnen trekken, als we hem ergens kunnen krijgen laat ik je het weten via PM.

                                Om hoeveel zou het gaan?

                                Team Meester Vuurwerk.
                                Team Meester Vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X