Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
  1. #16
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Het is denk ik een statement om duidelijk te maken dat vloggers moeten stoppen met het keer op keer verleggen van grenzen middels het maken van overtredingen. Zo blijkt ook uit een fragment van het rtl nieuws
    Daarnaast heeft Justitie afgelopen jaar ook aangekondigd dat de strafmaat en strafeis op alles wat met illegaal vuurwerk te maken heeft fors verhoogd zou gaan worden. Vloggers zijn inmiddels BN'ers en daar hoort in bepaalde mate een voorbeeldfunctie (publieksfunctie noemen ze het in de video) bij. Dat wordt zeker nog eens extra meegenomen in de strafeis en vonnis.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Vind de straf nog te laag eerlijk gezegd. Mooie geld boete had er van mij ook wel bij gemogen.
    De straf is in ieder geval al wel een stuk forser dan voorheen.
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Snap niet dat mensen hier niet doorhebben dat wij door dit soort figuren straks ook geen legaal vuurwerk meer mogen afsteken.
    Het vergelijken met iets anders heeft natuurlijk helemaal geen zin en doet niet ter zake.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen bonbridge1 voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Snap niet dat mensen hier niet doorhebben dat wij door dit soort figuren straks ook geen legaal vuurwerk meer mogen afsteken.
    Het vergelijken met iets anders heeft natuurlijk helemaal geen zin en doet niet ter zake.
    Dat vergelijken heeft wel zin. Ik vind het krom dat er misdrijven bestaan waarbij je andere mensen direct schade berokkent, en dan ook 240 uur taakstraf krijgt of minder.
    Deze jongen steekt vuurwerk af, in een bos, voor zijn plezier.
    Handig? Nee. Met benzine? Megadom. Delen op youtube? Ook niet slim.
    Maar 240 uur taakstraf.. komop zeg

  5. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:

    3xh

  6. #19
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Dat vergelijken heeft wel zin. Ik vind het krom dat er misdrijven bestaan waarbij je andere mensen direct schade berokkent, en dan ook 240 uur taakstraf krijgt of minder.
    Deze jongen steekt vuurwerk af, in een bos, voor zijn plezier.
    Handig? Nee. Met benzine? Megadom. Delen op youtube? Ook niet slim.
    Maar 240 uur taakstraf.. komop zeg
    Het is een goede les en een waarschuwing voor iedereen om het niet te doen.
    Hier zijn ook zat jongens die al eens gepakt zijn met illegaal en zwaar vuurwerk maar aan de filmpjes en hun manier van het illegale vuurwerk goed praten hebben ze er niks van geleerd.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  7. #20
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Nouja, alleen al vanwege het prank Vlogger zijn verdien je natuurlijk al 168 uur taakstraf, per week.

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Arahon voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Nouja, alleen al vanwege het prank Vlogger zijn verdien je natuurlijk al 168 uur taakstraf, per week.
    Per dag..........

  10. #22
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    Pfff lekker slim ook die taakstraf, en alles lekker breed uit in de media.. Levert die gozer alleen maar meer volgers en meer views op. En ik reken er op dat die taakstraf hem ook nog beeldmateriaal op zal leveren.
    Het zou zomaar eens kunnen gebeuren dat de taakstraf hem beeldmateriaal op gaat leveren. In mijn post op de vorige pagina heb ik een fragment van het rtl nieuws geplaatst. Hierin geeft de man in kwestie al aan dat hij taakstrafvlogs wil gaan maken en dat hij hiermee de eerste is. Hopelijk staan ze dit niet toe, want dan heeft hij profijt bij zijn straf.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Locatie
    De LaGeLaNdEn
    Berichten
    1.146
    Thanks
    1.517
    1.617 waarderingen in 586 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Het zou zomaar eens kunnen gebeuren dat de taakstraf hem beeldmateriaal op gaat leveren. In mijn post op de vorige pagina heb ik een fragment van het rtl nieuws geplaatst. Hierin geeft de man in kwestie al aan dat hij taakstrafvlogs wil gaan maken en dat hij hiermee de eerste is. Hopelijk staan ze dit niet toe, want dan heeft hij profijt bij zijn straf.
    Reclassering heeft daar een hele lijst met regels voor, en als hij die niet nakomt word de taakstraf gewoon omgezet in hechtenis, maar dan moet er wel veel gebeuren. Persoonlijk vind ik het gewoon terecht die forse taakstraf, vooral als het merendeel van zijn volgers onder de 18 zijn, met een beetje pech staan die het over een week naast jouw auto of huis te doen.
    https://youtube.com/c/EindjePyro

  13. Deze gebruiker waardeert DW2000 voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Het zou zomaar eens kunnen gebeuren dat de taakstraf hem beeldmateriaal op gaat leveren. In mijn post op de vorige pagina heb ik een fragment van het rtl nieuws geplaatst. Hierin geeft de man in kwestie al aan dat hij taakstrafvlogs wil gaan maken en dat hij hiermee de eerste is. Hopelijk staan ze dit niet toe, want dan heeft hij profijt bij zijn straf.
    Aan de andere kant zien mensen dan gelijk dat een taakstraf geen feestje is

  15. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Deze gast steekt illegaal vuurwerk af. Deze gast maakt schade aan eigendommen van anderen. Deze gast steekt vuurwerk af buiten de toegestane afsteektijden. Deze gast heeft illegaal vuurwerk voorhanden en in bezit. Deze gast maakt het nog gevaarlijker door toevoeging van benzine. En deze gast laat het trots zien op YouTube, waardoor andere lieden dit gaan nadoen!!!

    Deze idioot verpest de vuurwerk traditie!!!

    Zo'n Mongool had het maximale aantal boetes moeten krijgen, de schade zelf moeten betalen, de rotzooi zelf moeten opruimen en keihard gestraft moeten worden!!!

    Als ik buiten de toegestane afsteektijden op 31 december een illegale ratelmat afsteek en oom agent komt net de hoek van de straat om, krijg ik ook een boete voor het voorhanden en in bezit hebben van illegaal vuurwerk. Daar bovenop krijg ik een boete voor het afsteken van vuurwerk buiten de toegestane afsteektijden. Verder wordt de rest van mijn vuurwerk in beslag genomen omdat oom agent het verschil niet ziet tussen legaal en illegaal vuurwerk!

    In mijn ogen is deze idioot veels te laag gestraft en verpest hij de vuurwerk traditie voor heel Nederland en komt het vuurwerkverbod dankzij zulke idioten steeds een stapje dichterbij!! Meneer de vlogger, bedankt!

  17. Deze 4 gebruikers waarderen Martin1978 voor het bericht:


  18. #26
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Kwam dit filmpje tegen van een paar vloggers. Weet niet wat ik hier van moet vinden.


  19. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Kwam dit filmpje tegen van een paar vloggers. Weet niet wat ik hier van moet vinden.

    Dat iemand onbenullig met een auto het water in gaat rijden geeft al gelijk aan watvoor soort dit is.

  20. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Berichten
    19
    Thanks
    5
    35 waarderingen in 11 posts
    Straf is veeeeeels te laag voor dit soort idioten!

    Hier nog een schitterend voorbeeld van een traditie verzieker, knutselen met vuurwerk en dit gewoon nog promoten ook! De traditie van de ECHTE liefhebbers is ten dode opgeschreven: kijk maar op yt: pyro beyond


    Het is wachten op ongelukken natuurlijk met al die kinderen die tegenwoordig alleen nog maar op YouTube zitten. Maar hoe maak je dat zo'n blaag duidelijk die alles voor die paar miezerige centjes en wat clicks doet?
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 9 februari 2017 om 16:15

  21. #29
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Als een net beginnend kanaal dit had geupload was de politie er niet eens achter na gegaan. Maar het is goed dat deze gasten straf krijgen, ondanks dat ze het netjes op een afgelegen locatie deden, want die andere filmpjes die ze maken zijn gewoon kansloos. Die gasten: joey bravo, snapking en armoowasright hebben echt een iq van een aardappel. Sorry dat ik een aardappel hiermee beledig maar jullie snappen het punt.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  22. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •