Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Pangu Fireworks - 3 februari 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goed verslag en geeft vertrouwen om toch een Colorful City 2017 te bestellen bijvoorbeeld.

    Ook leuk om te zien dat er een mooie Spectacle Show 100 doos in de vitrine staat

    Comment


      #17
      Bedankt voor het verslag!

      Dit is waarom ik Pangu en Evolution Fireworks beide als beste importeur van 2016 heb gekozen. De dingen die Pangu noemt, hebben zij ook gewoon uitgevoerd op die manier. Ze hadden in de zomer al de producten binnen en ook uit voorraad geschoten op de winkeliersdemo. Geen woorden maar daden geld 100% voor Pangu! Zij brengen producten op de Nederlandse markt die wij nooit eerder hebben gekend in het verleden en daar verdienen zij gewoon credits voor.

      Dit alles maakt voor mij de beste importeur, niet enkel een Transbomber boxje Maar goed, ik ben erg benieuwd wat 2017 gaat brengen! De nieuwe fabriek levert blijkbaar ook erg dikke kwaliteit aan de Colorful city te zien, die ik al immers besteld hebt.

      Comment


        #18
        Goed verslag! Ik was erg blij met mijn pangu spul van afgelopen jaar en heb voor dit jaar ook alweer wat mooie dingen besteld ben benieuwd met wat voor moois ze dit jaar gaan komen

        Comment


          #19
          Mooi helder verslag geworden heren! Complimenten! Mooi dat Pangu,voor kwaliteit gaat. Daar houden we van! Enne,is een herziende versie van de Oriental Collection niet wat? Alvast voor de volgende keer ;)
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #20
            Goed verslag heren en een eerlijk en goed verhaal van Pangu!!
            Werken aan de kwaliteit is het beste wat je als importeur kunt doen, zo win je het vertrouwen van je cliënten. Een van de betere importeurs in Nederland. Ik wens de mannen achter Pangu veel succes het komende jaar!!

            Comment


              #21
              Mooi verslag heren! Ik kijk alweer reikhalzend uit naar de plannen van deze importeur voor dit jaar! Dit jaar komt Pangu zeker weer in de collectie met de nieuwe Some Like It Hot voorop! Boxen zoals Colorful City, Smash Box II en On The Beat staan op de wenslijst! Succes Pangu voor dit jaar! Kwaliteit loont!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #22
                Bedankt voor het mooie verslag! Ik sluit mij aan bij de vorige reacties. De passie/liefhebberij voor vuurwerk is echt te merken bij dit interview. Ik heb dit jaar voor het eerst Pangu besteld (drie boxen) en waarschijnlijk gaan deze mij niet teleurstellen. Jammer dat ik Pangu niet eerder heb "ontdekt". Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe boxen, als het lukt pak ik er daar nog 1 of 2 van mee
                Wie zoekt zal vinden

                Comment


                  #23
                  Bedankt voor het verslag heren. Dit jaar ga ik ook aan het Pangu assortiment na alle positieve verhalen en films te hebben gezien op de forums. Zit nu ook een Pangu dealer bij mij in de buurt, eerste box besteld. Favorieten cakes uit de boxen zijn voor mij uit de SMB.1.Nr.1,3 en 6. SMB2.NR.2 GP1.NR.1 GP3.Nr.1,2 en 3. Uit On the beat NR. 2.En uit de colourfull city Nr.2 en 4.Ben ook benieuwd naar de nieuwe compound box met waaier, maak er wat moois van we gaan het zien.

                  Comment


                    #24
                    En staat er al een volgend bezoek op de planning? Ik ben erg benieuwd naar de verdere ontwikkelingen bij Pangu! En ik ben ook zeker benieuwd wanneer de winkeliersdemo gaat plaats vinden. ( Dat was vorig jaar eind juli al )

                    Comment


                      #25
                      Nog geen concrete datum, maar mogelijk gaan we eind augustus langs ja.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb zelf 0,0 ervaring met Pangu producten, maar ze leveren een paar schitterende producten af. Toch maar proberen dit jaar.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                          Ik heb zelf 0,0 ervaring met Pangu producten, maar ze leveren een paar schitterende producten af. Toch maar proberen dit jaar.
                          Ga je geen spijt van krijgen

                          Comment


                            #28
                            Met name benieuwd naar de nieuwe versie van de fluitbak. Hopelijk snel meer nieuws rond deze HQ importeur.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #29
                              Nog een vraag van mijn kant.

                              Is het zo dat de Garden party boxen, de Smash boxen en bijvoorbeeld de Yellow River voorheen uit de fabriek kwamen die nu dus gesloten is? En dat ze dan in 2017 geproduceerd worden in een andere fabriek? Dan ben ik benieuwd of de kwaliteit behouden kan worden.

                              Excuses, er staat rederij in het verslag en geen fabriek.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Nog een vraag van mijn kant.

                                Is het zo dat de Garden party boxen, de Smash boxen en bijvoorbeeld de Yellow River voorheen uit de fabriek kwamen die nu dus gesloten is? En dat ze dan in 2017 geproduceerd worden in een andere fabriek? Dan ben ik benieuwd of de kwaliteit behouden kan worden.

                                Excuses, er staat rederij in het verslag en geen fabriek.

                                Wel ff goed lezen he? Maar betrof de rederij inderdaad

                                Comment

                                Working...
                                X