Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Misschien ben ik te voorzichtig hoor, maar het zou jammer zijn als Jose gediskwalificeerd word vanwege deze tips. Wel leuk om te zien hoe hard die stijgt nu op het laatst i.t.t. het begin. Iets met hardlopers

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
      Misschien ben ik te voorzichtig hoor, maar het zou jammer zijn als Jose gediskwalificeerd word vanwege deze tips. Wel leuk om te zien hoe hard die stijgt nu op het laatst i.t.t. het begin. Iets met hardlopers
      Daar heb je misschien een punt. Wellicht raadzaam om ons stemgedrag aan te passen aan dat van Fran en zijn vrienden.

      Comment


        #63
        Nja bedoel ook vooral dit topic. Het is openbaar dus stel dat Fran dit vind oid (en hij blijkt Nederlands gestudeerd te hebben.. ;)

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
          Nja bedoel ook vooral dit topic. Het is openbaar dus stel dat Fran dit vind oid (en hij blijkt Nederlands gestudeerd te hebben.. ;)
          Ik snap het. Goed dat je meedenkt!

          Comment


            #65
            Campagne voeren mag toch en het is geen vals spelen naar mijn mening. Wat wij doen kunnen anderen ook. Ik zeg gewoon doorgaan met stemmen.

            Comment


              #66
              Nu nog 18 dagen lang volhouden...

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                Campagne voeren mag toch en het is geen vals spelen naar mijn mening. Wat wij doen kunnen anderen ook. Ik zeg gewoon doorgaan met stemmen.
                Ja, doorgaan. Fran heeft in de afgelopen 70 minuten 100 stemmen meer binnengehaald dan Jose.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                  Nu nog 18 dagen lang volhouden...
                  Valt wel mee. Winnaar wordt dinsdag 13 februari bekend gemaakt.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                    Ja, doorgaan. Fran heeft in de afgelopen 70 minuten 100 stemmen meer binnengehaald dan Jose.

                    http://va.mascletacomposer.com/parti...c/ver?id=10180
                    Ook Alberto heeft inmiddels een tandje bijgezet. Blijven stemmen dus tot het bittere eind s.v.p.

                    Comment


                      #70
                      Kun je niet aan de moderators vragen een mail te versturen naar alle leden met de vraag en link erin Om te stemmen stemmen Hihi heb je wel weer paar stemmen erbij

                      Comment


                        #71
                        Blijft spannend hoor. Nummer 6 Fran kreeg er tussen 12.50 en 16.30 uur 1.050 stemmen bij. Dat is maar 15 minder dan Jose. Doorgaan dus. Via inschakelen-uitschakelen-inschakelen van de vliegtuigmodus op je telefoon kun je onbeperkt stemmen.

                        Comment


                          #72
                          En zo ziet een dankbare Valenciaan er uit:

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Jose VWC.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,8 KB
ID:	1561465

                          Comment


                            #73
                            Haha leuk zo'n foto. Heb op het werk vandaag ook weer 9 stemmen kunnen geven. Zal vanavond als ik thuis ben weer even stemmen. Als je de optie hebt om een incognitovenster te openen, dan kan je weer 3x extra stemmen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                              Blijft spannend hoor. Nummer 6 Fran kreeg er tussen 12.50 en 16.30 uur 1.050 stemmen bij. Dat is maar 15 minder dan Jose. Doorgaan dus. Via inschakelen-uitschakelen-inschakelen van de vliegtuigmodus op je telefoon kun je onbeperkt stemmen.

                              http://va.mascletacomposer.com/parti...c/ver?id=10180

                              Klopt inderdaad het werkt maar wel alleen als je WiFi uitschakelt Hihi geweldig even vol spammen met zijn allen

                              Comment


                                #75
                                Geweldig die foto zeg, prachtig. Mooi dat het zo gewaardeerd word.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X