Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op nieuwjaarsdag.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik ruim altijd meteen op na het stoken en dan pas nieuw jaars borrel, kan ik erna goed uitslapen.

    Comment


      #32
      Gelukkig heb ik genoeg dochters is graag helpen!
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:170,9 KB
ID:	1561907Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8009.jpg
Vertoningen:1
Grootte:225,1 KB
ID:	1561908Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8013.jpg
Vertoningen:1
Grootte:238,6 KB
ID:	1561909

      Comment


        #33
        Tsja opruimen ik probeer het meeste s`nachts al te doen zodat op de dag niet zoveel hoef te doen.
        The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

        Comment


          #34
          Same here.. klein half uur nadat het 'op' is emmertje water erover en dan opruimen. Moet er niet aan denken om op nieuwjaarsdag inspanningen te verrichten (laat staan opruimen ;-) )

          Comment


            #35
            Vorig jaar alles op een hoop gegooid. Jammer genoeg vloog het allemaal in de fik ondanks dat er een paar emmers water over waren gegooid. Aan de andere kant van de straat waren ze ook flink aan het stoken (met vuur) dus de brandweer was al onderweg. De rest van het vuurwerk gecontroleerd afgebrand in een vuurton. Hoort er allemaal bij!

            Comment


              #36
              Hier ook een vuurton, ideaal!

              Comment


                #37
                Hier ook vuurton

                Comment


                  #38
                  wel ff een tip hiervoor...voordat je de cakes erin gooit...check eerst of ze volledig leeg zijn geschoten....
                  het wil nog wel eens dat een cake halverwege is gestopt of dat er nog een paar schoten niet af zijn gegaan....niet leuk voor omstanders als de cake opeens in het wilde weg begint te schieten.

                  Een aantal jaar terug zoiets meegemaakt, sindsdien controleer ik zelf elke cake persoonlijk.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    wel ff een tip hiervoor...voordat je de cakes erin gooit...check eerst of ze volledig leeg zijn geschoten....
                    het wil nog wel eens dat een cake halverwege is gestopt of dat er nog een paar schoten niet af zijn gegaan....niet leuk voor omstanders als de cake opeens in het wilde weg begint te schieten.

                    Een aantal jaar terug zoiets meegemaakt, sindsdien controleer ik zelf elke cake persoonlijk.
                    Heel verstandig. En dat is nog niet altijd even makkelijk, aangezien de buurman ook zijn restanten in de ton flikkert.

                    Comment


                      #40
                      Bij mij ook gebeurt stond mijn plant kn de fik hahaha.wel van geleerd ff kijken eerst.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        wel ff een tip hiervoor...voordat je de cakes erin gooit...check eerst of ze volledig leeg zijn geschoten....
                        het wil nog wel eens dat een cake halverwege is gestopt of dat er nog een paar schoten niet af zijn gegaan....niet leuk voor omstanders als de cake opeens in het wilde weg begint te schieten.

                        Een aantal jaar terug zoiets meegemaakt, sindsdien controleer ik zelf elke cake persoonlijk.
                        Haha zeker verstandig om t even te checken, hier afgelopen jaar 2x big 19 voor de helft niet afgegaan, maar wel in de vuurton.. geeft wel mooi effect maar is niet aan te raden in de woonwijk... beste boeketten trouwens, sterren om de oren levensgevaarlijk

                        Comment


                          #42
                          Daarom bij mij ook absoluut geen cake's in de vuurton. Wil dat risico gewoon niet lopen. Blijven te vaak nog bombettes inzitten. Kan alleen maar voor gevaarlijke momenten zorgen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Bij ons gaan alle cake's 's nachts al naar de ondergrondse container... Voordeel van in de stad oud en nieuw vieren. Volgende dag wel nog met de bezem door de straat. Afgelopen jaar een gedumpt winkelwagentje weten te bemachtigen, dat scheelt echt een hele hoop sjouwwerk.

                            Comment


                              #44
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20170101_014058.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,0 KB
ID:	1562377
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20170101_133051.jpg
Vertoningen:1
Grootte:276,2 KB
ID:	1562378
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20170101_014044.jpg
Vertoningen:1
Grootte:137,4 KB
ID:	1562379

                              Comment


                                #45
                                Ik ruim dus helemaal niets op, het meeste is namelijk al op het vuur gegooid. De resten van dat vuur wordt hier 9 van de 10 keer door de gemeente opgeruimd. Die zijn er hier altijd vroeg bij.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X