Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op nieuwjaarsdag.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb er altijd een gruwelijke hekel aan het opruimen, maar het grootste deel gaat nachts de vuurkorf in en dan de volgende middag makkelijk met een schep in de container.

    Comment


      #17
      een van de meest verdrietige momenten in een mensenleven... de day after :(

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
        een van de meest verdrietige momenten in een mensenleven... de day after :(
        Tsja ook altijd flink last van

        Comment


          #19
          Ga ik nu nog maar niet over nadenken hoor
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #20
            Het liefst zou ik ook alles in een vuurkorf doen, maar ik denk niet dat de buurt dat op prijs stelt. Er staan toch overal auto's en we hebben verder niet direct een pleintje in de buurt. En als je dat weer gaat opzoeken dan is er altijd wel iemand die de brandweer gaat bellen. Dus uiteindelijk altijd de volgende ochtend heel erg brak en met een klote gevoel die iedereen wel erkend van 1 januari, alles opruimen.

            Comment


              #21
              Ik heb juist helemaal geen kutgevoel met opruimen.
              Mooi moment om alles nog eens te bekijken, een foto te maken en met mede opruimers de avond ervoor te bespreken.
              Wordt altijd nog genoeg afgestoken in de buurt dan en steek zelf de laatste restjes aan.
              Voor mij hoort het bij de beleving.

              Comment


                #22
                na het stoken drankje en hapje doen, en daarna meteen opruimen en vegen, en 1 Januari lekker uitslapen
                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                Comment


                  #23
                  Afgelopen jaarwisseling hoefde ik niets te doen. Alles was helaas al opgeruimd. Al weten wij niet door wie maar het vermoeden is de gemeente. Hopelijk dit jaar weer deze luxe maar dan zorg ik wel dat ik 's nachts wat dayafter foto's maak
                  Wie zoekt zal vinden

                  Comment


                    #24
                    Hier in het dorp krijg je een euro voor een volle zak vuurwerk. Vaak is het al zo dat de cakes van 18.00 uur om 20.00 uur al zijn weggehaald door de jeugd wat mij betreft ideaal

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door professor otto Bekijk bericht
                      Hier in het dorp krijg je een euro voor een volle zak vuurwerk. Vaak is het al zo dat de cakes van 18.00 uur om 20.00 uur al zijn weggehaald door de jeugd wat mij betreft ideaal
                      Goed systeem. Kunnen veel gemeenten een voorbeeld aan nemen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Goed systeem. Kunnen veel gemeenten een voorbeeld aan nemen.
                        Ja idd zelfde geld voor de kerstbomen 50 cent per stuk. Prachtig om te zien de jeugd sleept die dingen het halve dorp door.

                        Comment


                          #27
                          Vindt het altijd een mooi moment die ochtend.
                          Kijken naar al je spul wat de lucht in is gegaan en nagenieten.
                          Lekker de kater eruit zweten met sjouwen en vegen.
                          Doe ook altijd een rondje door de buurt om te kijken wat er allemaal de lucht in is gegaan.
                          Als het allemaal voorbij is lekker de hele dag op de bank met de gordijnen dicht en darten kijken savonds.
                          Chinees van de avond daarvoor erbij. en dan is oud en nieuw pas echt afgesloten voor me.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #28
                            Heb er normaal gesproken ook niet zon moeite mee. Heeft ook wel weer wat, uiteraard wel met een downgevoel, maar toch. Echter was het afgelopen jaar een beetje veel om op te ruimen (7 big bags)..
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                              Echter was het afgelopen jaar een beetje veel om op te ruimen (7 big bags)..
                              Met jouw/jullie collectie's wel ja!

                              Nee hoor, is eigenlijk meer jaloersheid haha! Kan me de foto's van jou van vorig jaar nog wel herinneren. Echt ziek haha!

                              In welke regio van provincie Gelderland woon jij trouwens, ben namelijk recent (gedeeltelijk) verhuisd van een dorpje in regio Rotterdam naar Barneveld!

                              Puur belangstelling hoor, ben gewoon even benieuwd welke freaks hier in de regio zitten! Maar Gelderland is erg groot!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                                Met jouw/jullie collectie's wel ja!

                                Nee hoor, is eigenlijk meer jaloersheid haha! Kan me de foto's van jou van vorig jaar nog wel herinneren. Echt ziek haha!

                                In welke regio van provincie Gelderland woon jij trouwens, ben namelijk recent (gedeeltelijk) verhuisd van een dorpje in regio Rotterdam naar Barneveld!

                                Puur belangstelling hoor, ben gewoon even benieuwd welke freaks hier in de regio zitten! Maar Gelderland is erg groot!
                                Haha, nou, als ik er nog aan terug denk.. Wat een dag, schitterend. Maar er zitten ook mindere kanten aan, zoals het opruimen!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X