Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op nieuwjaarsdag.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Opruimen hoort erbij. Hhoort bij het nagenieten voor mij. Uurtje werk, oprapen, vegen, scheppen, praatje met langs lopende mensen. Bijna al het karton was al weggebrand. Bijna alleen maar klei en heeeel veel ronde kartonnetjes, en toch nog een halve kliko vol.

    Comment


      #62
      Hier hebben we alles in de nacht aan de kant gezet. Twee potten smeulde nog na, waarvan 1 compound. Die hebben we op een veilige plek gezet. De rest is meteen grote vuilniszakken in gegaan.
      In de ochtend de rest van het karton nog in zakken gedaan. De restjes zijn voor de bezemwagen van de gemeente.


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20180101_012838.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,0 KB
ID:	1565447

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20180101_013252.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,9 KB
ID:	1565448

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20180101_155813.jpg
Vertoningen:1
Grootte:164,8 KB
ID:	1565449
      Laatst aangepast door kamikaze; 12 January 2018, 05:57.
      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

      Comment


        #63
        Dit jaar niets hoeven te doen, afgezien van de boel op een stapel te gooien De gemeente heeft alles meegenomen
        Wie zoekt zal vinden

        Comment


          #64
          Ik heb het 2 jaar geleden in een vuurton gegooid, echter heeft de ton nog 3 dagen buiten gestaan omdat de inhoud elke dag maar met 20 cm gezakt was. voortaan haal ik s'nachts alle cake's bij elkaar en s'ochtends veeg ik alle kleine zooi bij elkaar.

          Comment


            #65
            De eerste box die ik afstak vloog in de hens. Heb deze in de berm gegooid en alles er steeds bovenop gegooid. De volgende ochtend de restjes opgeruimd.

            Onze gemeente had ook een actie waarbij je loten kreeg bij elke ingeleverde zak vuurwerk. Daarmee kon je leuke prijzen winnen. Ik moet zeggen dat dit wel een topinitiatief was!
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment

            Working...
            X