Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 79
  1. #46
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    mijn straat/wijk stookt helemaal niets :(
    ze weten al 25 jaar dat ik veel vuurwerk afsteek
    www.rowyvuurwerk.nl

  2. Deze gebruiker waardeert Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  3. #47
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    De eerste jaarwisselingen die ik in mijn wijk heb meegemaakt waren echt heftig. Helaas is het meerdere malen uit de hand gelopen en na terecht hard optreden van de politie en diverse maatregelen is het na enkele jaren rustiger geworden. Toen mochten we nog lekker om 10:00 uur beginnen met stoken en de broden kanonslagen en babypijltjes waren niet aan te slepen. Samen met buurjongens en jeugd uit de omliggende straten leefden wij als het ware naar oud en nieuw toe om op oudjaarsochtend gezamenlijk te stoken. De straat vulde zich dan met rook en de tegels kleurden oranje van de kanonslagen. 's avonds was het een groot spektakel. De buren in de straat hadden ook allemaal wat vuurwerk en ook in de omliggende straten werd flink gestookt. Destijds hadden we ook nog een vreugdevuur in de wijk en na het stoken gingen we daar dan even kijken. Dat waren echt de leukste jaren, geweldig gevoel om alle mensen uit de wijk feestend bij elkaar te zien. De jaren erna werd het eigenlijk steeds minder in de straat. Een aantal vuurwerkliefhebbers zijn verhuisd en dat was te merken. Vorig jaar werd er voor het eerst weer redelijk gestookt in de straat. Verschillende buren met visite hadden nu gekozen voor een aantal kwalitatieve cakes i.p.v. meerdere budget potjes. Iedereen genoot van elkaars vuurwerk en het was dus weer een stapje in de goede richting naar de ouderwets gezellige sfeer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Dit jaar ook voor het eerst thuis met oud en nieuw.
    Denk dat er in de straat verder weinig spektakel te beleven is.
    Maar dat zal de stookpret vast niet drukken.

  6. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    tegenwoordig ben ik lang niet meer de enige "freak" in de straat. Wordt erg veel gestookt en ook van elkaars vuurwerk genoten.

    Zijn hier naast mij en mijn vrienden nog 2 groepen die erg veel vuurwerk kopen en er wordt redelijk na elkaar geschoten. Geeft een heerlijke/ gezellige sfeer die ik de jaren hiervoor wel gemist heb. Toen waren wij de enige....

  8. Deze gebruiker waardeert the mighty two voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid Koet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2016
    Berichten
    7
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 3 posts
    was vorig jaar de enige in mijn straat
    Bijna Oud & Nieuw

  10. Deze gebruiker waardeert Koet voor het bericht:


  11. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2006
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    70
    Thanks
    9
    32 waarderingen in 18 posts
    Bij mij in de straat ook een dooie boel... alleen met de buurman wat lol gehad en 2 drums erbij gezet om gezelligheidsvuurtje erbij te hebben..
    Vind het toch best jammer want als je vooraf op sites als deze komt en hoe fanatiek de mensen zijn is het toch altijd weer een tegenvaller als je dan buiten staat en met neus op de feiten wordt gedrukt dat er dan niemand is met die gedachte met oud en nieuw..

  12. Deze gebruiker waardeert J-MAN voor het bericht:


  13. #52
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Dit jaar voor het eerst in ons nieuwe huis, ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden hier!

    Vroeger vond ik het altijd wat drukker buiten maar het wordt steeds rustiger. Maar goed, vaak hebben wij dan ook genoeg vuurwerk voor de hele straat !
    https://youtube.com/@Pyroblom

  14. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


  15. #53
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ik steek al mijn vuurwerk op een privé terrein af, en heb naast mijn naasten geen toeschouwers. Dit gaat al jaren zo... soms vind ik het jammer dat ik geen mede freaks om me heen heb. Maar van de andere kant steek ik echt voor mezelf af én kan ik doen en laten wat ik wil, zonder andere ook maar op een of andere manier in gevaar te brengen. Want veiligheid blijft voor mij het aller belangrijkste.
    Laatst gewijzigd door erase2fast; 8 november 2017 om 13:09
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  16. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  17. #54
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Dit jaar ben ik 's avonds met mijn vriendin bij haar vrienden. Even nagevraagd hoe het er daar aan toe gaat zodat ik er alvast rekening mee kan houden Het schijnt elk jaar te verschillen dus dat wordt afwachten. Hoop op een gezellig sfeertje met meerdere stokers die er ook nog een beetje fatsoenlijk mee om gaan.

  18. Deze gebruiker waardeert PieterV voor het bericht:


  19. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Vooral de harde klappers hoor je vanaf 10.00. Dan staan er zo n 5 vuurtonnen door de straat. In de avond schieten ze shells. Cakes niet zo zeer, om 12 uur wel harstikke veel

  20. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  21. #56
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Hier in straat steekt niemand wat af. Ik dus ook niet...ik ga wel naar vrienden waar het wel los gaat
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  23. #57
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    In onze buurt gaat het meestal wel goed los,is altijd een wereld te zien/horen tot een uurtje of 1,daarna wordt het een stuk rustiger buiten,ook gaan er veel cakeboxen de lucht in,en weinig klein spul.

  24. Deze gebruiker waardeert pkd19 voor het bericht:


  25. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Ze stoken hier vooral zeikhout, bijna het hele jaar rond....wat een stank

  26. Deze gebruiker waardeert Rocketfreak voor het bericht:


  27. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2017
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    75 waarderingen in 24 posts
    We vieren al jaren oud en nieuw op dezelfde locatie in Amsterdam waar je vanaf een uur of 6 niet meer rustig in je stoel kan zitten. Veelal harde illegale knallen van de lokale jeugd waar ik echt de lol niet van kan inzien als siervuurwerkliefhebber. Om 00:00 weet de hele buurt waar ze moeten zijn en komen massaal kijken naar het vuurwerk wat dan de lucht in gaat. Voor me deur dan wel te verstaan in grote aantallen. Dit jaar is de teller tot 250 cakes geraakt. Echter is het qua directe buren wel redelijk uitgestorven qua aanbod. Verderop in de wijk gaan wel de mooiste dingen de lucht in. Dus dan merk je wel direct de concurrentie onderling.

  28. Deze gebruiker waardeert M. L. R. 24.07. voor het bericht:


  29. #60
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Dit jaar weer op een andere locatie bij vriendengroep thuis. Alvorens om 18 uur bij ons thuis om de buurt toch nog te laten genieten flink stoken wat zullen ze ons missen in de straat .... of juist niet haha

  30. Deze gebruiker waardeert PSVfanatics_geleen voor het bericht:


Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •