Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jouw straat ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier een wat langer filmpje.

    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.

      Sinds dat m'n buren - wel verwachten en dat ook uitspreken, maar geen hol willen bijdragen - steek ik lekker ergens anders m'n vuurwerk af.

      Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
      Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin

      Comment


        #18
        Ben ook pas verhuisd dit jaar. Maar verwacht een dooie boel hier in de straat.

        Comment


          #19
          @Ramonius. Haha heel herkenbaar jouw verhaal.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            Hier een wat langer filmpje.

            Wat een heerlijke video. 100% sfeer. En mooi ook hoe die ene "buurman" vol blijft houden met zijn fonteintjes tussen al het geweld. Prachtig toch?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
              In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.

              Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
              Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin
              Haha, ik gun mijn buren wel wat hoor haha! Vind het wel leuk juist als ze wat onder de indruk zijn!
              Voor gierige familie die alleen voor het vuurwerk bij mij komen en niks willen bijdragen is dat anders uiteraard!

              Ontopic: Waardeloos, vergrijsde wijk he!
              Ik trek altijd even naar het centrum van mijn woonplaats waar mijn opa en oma ook wonen!

              Comment


                #22
                Hier in de straat stookt iedereen om 0:00 ttot 00:15. Daarna is de straat mijn domein Hier in de wijk overigens wel vrij veel, zelfs vanaf de 1e verkoopdag al.
                Vuurwerk is een passie!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                  Hier in de straat stookt iedereen om 0:00 ttot 00:15. Daarna is de straat mijn domein Hier in de wijk overigens wel vrij veel, zelfs vanaf de 1e verkoopdag al.
                  dat is ook mijn taktiek.

                  bij ons in de straat is er nog 1 die flink stookt. Meestal wachten we tot half 1, en dan gaan we om en om los.

                  Comment


                    #24
                    Niet, staan allemaal bij mij te kijken. Ga dit jaar maar is met de pet rond

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      Niet, staan allemaal bij mij te kijken. Ga dit jaar maar is met de pet rond
                      Klassiek artiestenritueel hahahaha!

                      Comment


                        #26
                        Vorig jaar voor het eerst sinds 3 jaar O&N weer eens thuis gevierd, en het ging -gelukkig- behoorlijk los in de straat. Voorheen gebeurde er namelijk he-le-maal niks, nada. Stond ik tot 2 uur in m'n eentje te stoken. Het rijk alleen maar dodelijk saai...
                        Work is the curse of the drinking class

                        Comment


                          #27
                          Ja wat dat betreft mag ik niet klagen. Heerlijk hoor altijd wel behoorlijk lang chaos in de straat.
                          Het hoort er ook bij. Alleen is maar alleen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Wat een heerlijke video. 100% sfeer. En mooi ook hoe die ene "buurman" vol blijft houden met zijn fonteintjes tussen al het geweld. Prachtig toch?
                            Ieder zijn ding dat is leuk om te zien he.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #29
                              Heb geen idee hoe mijn straat stookt, ben net verhuisd..
                              Hoop wel dat er wat stokers wonen anders is het ook maar saai denk ik.

                              Comment


                                #30
                                Hier stookt niemand, sterker nog ik sta in mijn eentje in de straat. Daarom ben ik vorig jaar bij mijn stookmaat gebleven en zijn we rond 01:00 richting mijn huis gegaan om mijn grotere vuurwerk af te steken.

                                Comment

                                Working...
                                X