Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Thanks
    1.237
    Thanked 1.179 Times in 686 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ze stoken hier vooral zeikhout, bijna het hele jaar rond....wat een stank
    Ach dat vind nou juist zo leuk.

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Ach dat vind nou juist zo leuk.
    Heb er zelf ook nooit geen problemen mee, hier bij de buren hebben ze vaak grote tonnen waar ze dan pallets en ander hout ingooien. Opzich leuk, tot vorig jaar. Toen besloten ze de weggehaalde coniferen erop te gooien, de hele straat was 1 en al vonk. Niet echt leuk als je er met flinke dozen vuurwerk doorheen moet

VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Thanks
    1.237
    Thanked 1.179 Times in 686 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Heb er zelf ook nooit geen problemen mee, hier bij de buren hebben ze vaak grote tonnen waar ze dan pallets en ander hout ingooien. Opzich leuk, tot vorig jaar. Toen besloten ze de weggehaalde coniferen erop te gooien, de hele straat was 1 en al vonk. Niet echt leuk als je er met flinke dozen vuurwerk doorheen moet
    Tja mensen kunnen nou ook nooit eens normaal doen bv(schaatsen op dun ijs.....niemand anders last van)dit in tegenstelling tot jou conifeer toestandsnap dat je daar het heen en weer van krijgt.

VWC-Lid lange's schermafbeelding
    Thanks
    66
    Ik vier het al jaren bij mijn ouders, bij mij in de straat gebeurd niks dus..
    Meestal ben ik en mijn broer het meeste bezig, soms een buurman of overbuurman. De meesten zijn allemaal op zichzelf gaan wonen.

VWC-Lid
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
    In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.

Sinds dat m'n buren - wel verwachten en dat ook uitspreken, maar geen hol willen bijdragen - steek ik lekker ergens anders m'n vuurwerk af.

Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
    Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin
    Yesss... 't is me weer gelukt hoor. Ga het dit jaar vieren bij familie (wel de gezellige geselecteerd natuurlijk) in Brabant.
    Geen enkel probleem dat familie of omwonenden niet meebetalen. Zolang ik maar weg ben bij mijn gierige buren

6. The Following User Says Thank You to Ramonius For This Useful Post:

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten