Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 79 van 79
  1. #76
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    dus stook maatje in barneveld ge zocht omgeving noord schoten
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  2. Deze gebruiker waardeert pyrodreams voor het bericht:


  3. #77
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Dit jaar bij vrienden gevierd, ook daar ging het helemaal los. Woonde nog een aantal freaks in omliggende straten volgens mij, vele bekende producten gezien namelijk. Heb tot ongeveer 00:30 alleen maar om me heen gekeken voordat ik zelf begon, was zo ontzettend veel te zien namelijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #78
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Kwam er op leuke wijze achter dat er op zowat steenworp afstand een andere freak van dit forum woont. Vanuit de achtertuin kon ik alles zien, hij melde dat er een massive de lucht in ging en ik zag het en zo ging dat even door voor 12. Na 12 aan de voorkant gestaan, dus toen weinig meer gezien.

    Maargoed, bij ons in de straat is iig iedereen buiten altijd. 2 huizen verder staat meestal een tent en een paar tonnen waar al het karton afval etc in verbrand word dan nog een klein vreugde vuurtje bij ons voor het huis. Uiteindelijk is het gewoon 1 gezellige bende en maak je met iedereen wel een praatje (pakt een drankje mee)

    Helaas een paar huizen verderop visite die het nodig vond om lawinepijlen aan de boom te binden (zonder waarschuwing) En heb mijn sfeervideo van de straat niet af kunnen maken omdat ze een pot verkeerd om neerzetten en aanstaken. Zie video hieronder:


  5. Deze gebruiker waardeert Dionysus voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    hier was het best stil jammer genoeg woon zelf nu op winkel centrum was te merken ook was egt super stil waaren wel wat mensen aan afstekken maar niet zoals ik gewend bent bij me oude buurt was wel even wennen voor de rest van de buurt achter ons waaren ze wel lekker bezig

  7. Deze gebruiker waardeert Fireworkfreakz19 voor het bericht:


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •