Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al folders ontvangen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Wij hebben nog steeds maar 1 folder gekregen van de plaatselijke verkoper N Kats rijwielen. Voor de rest nog helemaal niks

    Comment


      #62
      Ongeveer 7 (11 merken) winkels in een straal van 15 km, en 1 folder ontvangen. Erg jammer!
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #63
        Vandaag nog een laatste folder ontvangen! 8 stuks totaal uiteindelijk. Niet verkeerd.

        Comment


          #64
          Hier dtaat de teller op 4 folders, waarvan 1 dubbele. Enthausiaste verkoper denk ik, of folders te veel.
          Mis nogsteeds heel erg veel folders, maar zag ook dat bepaalde winkels geen voorbestellingen meer doen, maar alleen losse verkoop. Het "echte" outlet principe zeg maar.
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            #65
            Dan nog snap ik het niet helemaal,zelfs als je een otlet principe hanteerd en geen voorbestellingen meer doet,lijkt het mij toch handig als je bekend maakt d.m.v. een folder wat je gaat verkopen en of daar wellicht nog leuke acties bij hanteerd.
            Dat trekt volgens mij meer mensen naar je winkel in tegenstelling tot helemaal niks bekend maken

            Comment


              #66
              Tegenwoordig weet men de weg naar het internet heel goed te vinden! Vuurwerkwebshops doen het nu eenmaal goed tegenwoordig! Je kan gelijk films van de producten bekijken etc. Ik merk wel dat veel winkels geen folders meer hebben! Om de krantjes te laten maken of zelf samenstellen, kost ook een hoop centen!

              Hier mijn bulk voor dit jaar!

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vwIMAG5493.jpg
Vertoningen:2
Grootte:238,8 KB
ID:	1564668
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #67
                Helaas dit jaar maar 2 folders ontvangen helaas. Nog niet echt opzoek geweest naar folders in de buurt, komt met de voorverkoop wel weer.

                Comment


                  #68
                  Net 13, 14 en 15 van dit jaar ontvangen. Zijn er ieder jaar veel maar dit jaar wel heel veel. Heerlijk!!

                  Comment


                    #69
                    Begin zelfs een beetje gek te worden van al die folders/promotiemateriaal, vandaag weer 3 van die dingen binnen gehad over dat Weco Feuerwerk gebeuren. Net nieuwe map, zit nu helemaal vol al xD Stuk of 15, paar dubbelen xD Passie voor Excel (Vind prijslijsten in excel overmaken erg leuk)...HERE WE GO xD
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      Tegenwoordig weet men de weg naar het internet heel goed te vinden! Vuurwerkwebshops doen het nu eenmaal goed tegenwoordig! Je kan gelijk films van de producten bekijken etc. Ik merk wel dat veel winkels geen folders meer hebben! Om de krantjes te laten maken of zelf samenstellen, kost ook een hoop centen!

                      Hier mijn bulk voor dit jaar!

                      [ATTACH=CONFIG]36001[/ATTACH]
                      Heb je die van Vulcan nog niet?
                      Well, that depends...

                      Comment


                        #71
                        Jawel, van Vulcan liggen er een paar tussen! Onderste rij ergens!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                          Jawel, van Vulcan liggen er een paar tussen! Onderste rij ergens!
                          Ik zie het. Dan heb ik een andere versie.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171225_085353.jpg
Vertoningen:1
Grootte:162,7 KB
ID:	1564712
                          Well, that depends...

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                            Ik zie het. Dan heb ik een andere versie.

                            [ATTACH=CONFIG]36067[/ATTACH]
                            Mmmm, ik heb dubbele, jij ook?!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                              Mmmm, ik heb dubbele, jij ook?!
                              Ik doe niks met folders. Je mag ze hebben van me. Doe maar een PM met een suggestie hoe ze bij jou te krijgen.
                              Well, that depends...

                              Comment


                                #75
                                Krijg de laatste jaren alleen maar een soort flyer van 1 velletje in de bus. Ik moet er dus echt op uit om nog wat echte folders te scoren. Dit jaar is het bij mij erg magertjes. Heb pas 3 stuks
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X