Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 56

Discussie: Serious request.

  1. #16
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    In mijn ogen is het probleem heel simpel...de generatie dj's en luisteraars waar 3FM mee is begonnen wordt oud(er)...en vloeit daardoor met de DJ's mee naar Radio2 en Veronica en dus richting top 2000 en top 1000.

    Het zal een paar jaar duren voor 3FM weer een nieuwe DJ en Fan groep heeft opgebouwd, als dat al luxt met de funx en slams van deze wereld.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #17
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Chiel Beelen en Gerard waren toch wel de mannen die er wat van maakten.

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Als ze nu eens geld inzamelen voor goede doelen in Nederland...nee gaat allemaal naar bodemloze putten

  4. Deze 2 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Als ze nu eens geld inzamelen voor goede doelen in Nederland...nee gaat allemaal naar bodemloze putten
    Of naar corrupte instanties

  6. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  7. #20
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts


    Het hoge woord is eruit! Domien, Angelique en Sander gaan dit jaar voor 3FM Serious Request 2017 het Glazen Huis in. Dit is zojuist in Apeldoorn bekendgemaakt, de stad waar het in de week voor kerst allemaal gaat gebeuren.

    Van 18 tot 24 december maken Domien, Angelique en Sander 24 uur per dag live radio en zijn ze continu te volgen op TV, 3FM.nl en social media. Samen met heel Nederland zamelen we geld in voor het Rode Kruis, waarmee zij ouders en kinderen kunnen herenigen.

    HOUSEWARMING
    Vanmiddag werden de dj's in Apeldoorn onthuld. Of ze er een beetje zin in hebben? Angelique: "Het voelt zo ontzettend tof om dit jaar in het Glazen Huis te zitten. Om samen met het Rode Kruis, heel Nederland en heel 3FM in actie te komen voor deze stille ramp is heel bijzonder. Een ramp die zo herkenbaar is en anders niet op de kaart zou staan."

    Voor Sander en Angelique is het de eerste keer, maar voor Domien al zijn vierde. Ben je dan nog steeds zenuwachtig? "Het is inderdaad mijn vierde keer maar het blijft iets waar je je niet op kan voorbereiden. Als ik er alleen al aan denk schieten de kriebels door mijn lijf. Ik heb gewoon heel erg zin om te gaan knallen dit jaar!"

    Dat de dj's er klaar voor zijn is duidelijk, maar hoe staat dat met de rest van Nederland? Sander: "Volgens mij is Apeldoorn er al een jaar helemaal klaar voor, maar ik hoor het steeds maar vanuit alle hoeken van het land. Koekjes worden weer gebakken, diners georganiseerd en flessen verzameld. Nederland lijkt er echt weer zin in te krijgen!"

    https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/379...s-request-2017
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #21
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Meh, Angelique waar ik op Eva hoopte. Sander is wel topgast en Domien altijd goed.

  9. #22
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Ongeacht dat het wat minder aandacht lijkt te krijgen dan vorige jaren vind ik het toch wel een beetje bij kerst en o&n horen. Heerlijk om na een dag werken thuis te komen en lekker SR te kunnen kijken.

  10. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Als ze nu eens geld inzamelen voor goede doelen in Nederland...nee gaat allemaal naar bodemloze putten

    En ook daar heb ik mijn twijfels over.
    Ik gaf vroeger veel aan de k#ankerbestrijding, omdat ik 22 jaar geleden zelf een goedaardig gezwel in mijn koppie had.
    Maar toen werd er bekend wat de directeur en management er aan verdiende.
    Toen was ik er ook helemaal klaar mee.

    En Kikka is net zo organisatie, die zamelen geen geld in voor k#nker onderzoek, maar alleen om campagne te voeren tegen.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. #24
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Als ze nu eens geld inzamelen voor goede doelen in Nederland...nee gaat allemaal naar bodemloze putten
    Inderdaad. Ik zou graag eens serious request zien met als doel: de voedselbank in Nederland. Het is toch schandalig dat wij dat hier nodig hebben? Of een inzameling voor het Nationaal Ouderenfonds. Ook een prachtig initiatief!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    415
    Thanks
    44
    285 waarderingen in 103 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik zou graag eens serious request zien met als doel: de voedselbank in Nederland. Het is toch schandalig dat wij dat hier nodig hebben? Of een inzameling voor het Nationaal Ouderenfonds. Ook een prachtig initiatief!
    Ik denk inderdaad als ze het Nationaal Oiderenfonds zouden doen er veel meer aanloop is , dat is een onderwerpt dat super actief is in de media en dat eigenlijk al heel lang . Ook denk ik dat iedereen dit personlijk kan aantrekken op buuren / vrienden / kennisen .

    Maar helaas ik ga wel kijken alleen niks geven tot nu toe elke jaar een aantal plaatjes aangevragd ( nog nooit 1 gehoord die bewaren ze voor de nacht denk ik haha ) maargoed hoort een beetje bij de kerstsfeer naar mijn mening

  14. #26
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Robert ten Brink slaapgast Serious Request.

    Robert ten Brink is een van de slaapgasten tijdens Serious Request. In de nacht van vrijdag 21 op zaterdag 22 december zal de presentator van All You Need Is Love de drie dj's van 3FM gezelschap houden in het Glazen Huis.

    Dit jaar wil 3FM geld inzamelen om verscheurde families in oorlogsgebieden te herenigen. En dat thema is Robert uit het hart gegrepen, zegt hij. ,,Ik weet als geen ander hoe belangrijk het is om met kerst samen te zijn, omringd door je geliefden en naasten."

    Het Glazen Huis staat dit jaar in Apeldoorn. Serious Request start op maandag 18 december. Op zondag 24 december verlaten Domien Verschuuren, Angelique Houtveen en Sander Hoogendoorn het huis weer. 3FM maakt later de andere slaapgasten bekend.

    https://www.ad.nl/show/robert-ten-br...est~a1d123c89/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #27
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Nou, dat is in ieder geval 1 dag dat SR niet aan gaat. Mogen wij even overgeven?

    De kraaien zullen ook wel niet meer welkom zijn.
    Well, that depends...

  16. #28
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik vind het vermakelijke TV/Radio, en geniet elk jaar weer. De discussie rondom het goede doel begrijp ik niet zo. Als je het geen geschikt doel vindt, doneer je gewoon niet. Het is een opzet van 3FM samen met het rode kruis, en die zetten zich nou eenmaal in in deze gebieden.

    Ik doneer niet elk jaar, alleen als het doel me aanspreekt, of ik een initiatief van iemand wil steunen. Verder staat het de hele week aan; fijne en verrassende muziek, mooie verhalen, en niets leuker dan mensen kijken die zich daar begeven. Prima toch?

  17. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  18. #29
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Vind die Robert ten Brink wel erg leuk, ga dan ook zeker kijken als hij er is.
    Wel benieuwd wie de overige slaap gasten zullen zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #30
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Zojuist traditioneel weer een plaat aangevraagd, elk jaar dezelfde plaat.
    Vorig jaar werd ik hier zelfs over gebeld, dat was wel spannend zeg maar

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •