Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serious request.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zeer grote kans dat ik dit jaar helemaal niet ga kijken. Ik ken alleen Domien maar dat vond ik altijd één van de mindere van 3FM. Nu bijna iedereen weg is bij de radiozender ben ik ook maar overgestapt. Toen ze nog in Haarlem draaide een paar jaar geleden was het leuk om er een paar avonden bij te zijn. Verwacht niet dat dat gevoel nog terug gaat komen, zeker niet met deze 3 DJ's.

    Comment


      #32
      Ach geef het een kans! Het is een beetje een poppenkast, maar het is gezellig en voor goede doelen in landen waar ze echt niks hebben.

      Als het niks is kun je altijd nog beslissen om niet te kijken.

      Comment


        #33
        Hoe dan ook, het verhoogd altijd wel de kerstsfeer vindt ik.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
          Zojuist traditioneel weer een plaat aangevraagd, elk jaar dezelfde plaat.
          Vorig jaar werd ik hier zelfs over gebeld, dat was wel spannend zeg maar
          En welke plaat is dat dan?

          Comment


            #35
            Binnenstad Apeldoorn warmt zich op voor 3FM Serious Request.

            Apeldoorn - De binnenstad van Apeldoorn maakt zich op voor 3FM Serious Request en pakt uit met diverse activiteiten.

            Langste discostraat van Apeldoorn
            Op donderdagavond 14 december van 20:30 tot 22:00 uur is de Hoofdstraat het decor voor de serieus-langste-discostraat. Een avond vol muziek, dans en discolights. Ook 3FM DJ Rob Jansen en DJ Beats zijn aanwezig. De toegang is geheel gratis.

            Glazen huisjes in de winkels
            Alle ondernemers in Apeldoorn hebben een glazen huisje ontvangen in de vorm van een spaarpot. Deze spaarpot staat op de toonbank en zo kan er door consumenten geld gedoneerd worden voor de Stille Ramp van 3FM Serious Request.

            Wensboom op Stationsplein

            Vanaf 18 t/m 24 september, tijdens de actieweek van 3FM Serious Request, staat er een wensboom op het Stationsplein. Heb je een wens? Hang hem op in de wensboom. Deze Wish Tree is een initiatief van Apeldoorns Hart, Stichting Present en Centrummanagement Apeldoorn. Gezamenlijk gaan zij zich hard maken om zoveel mogelijk wensen in die week in vervulling te laten gaan.

            Nieuwsblad Stedendriehoek wekelijks gratis in de brievenbus en dagelijks online te lezen met lokaal nieuws uit Apeldoorn, Deventer en Zutphen en tussenliggende gebieden.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Achterhaald iets, kijk ons eens goed bezig zijn. Elke euro die je dit circus geef ken je beter aan een voedselbank of wat dan ook geven.
              https://youtube.com/c/EindjePyro

              Comment


                #37
                Ik kijk geen minuut naar deze poppenkast en geef er dan ook geen cent aan. Eigen volk eerst! en dan wat er over is naar het buitenland...

                Comment


                  #38
                  Grappig. Voorheen leefde dit echt heel erg. Dit jaar heb ik er echt nog 0,0 dingen over gehoord of gelezen. En toch is het alweer bijna afgelopen toch? Het doet me ook even helemaal niets. De mensen die er in moeten zitten zeggen mij ook niet zoveel (alleen Domien, maar die vond ik nooit zo goed). Ik kijk op het moment meer uit naar de Top2000.

                  Comment


                    #39
                    Als je t elke dag volgt zoals ik is het echt leuk georganiseerd en gebeurt er echt heel veel. En is t echt weer een mooie Serious Request ik geniet ervan en knap en zeer respectvol wat men allemaal doet voor de medemens. Respect heb zelf inmiddels ook gedoneerd, ik zeg maar zo als ik een mooie box kan kopen kan er ook wat af om iemand anders wat gelukkiger te maken. Toch??

                    Comment


                      #40
                      Ik volg het ook. Maar ik merk duidelijk dat het minder leeft. Je ziet het op social media ook veel minder voorbij komen. Ik ben benieuw naar de vernieuwingen volgend jaar.

                      Comment


                        #41
                        Ik kijk er ook naar, toch wel leuk om te zien. Past gewoon in de kerstsfeer. Wel leuke veranderingen met het nieue huis en draaischijf e.d.
                        Ze moesten ook wel, maar ach commentaar is makkelijk. Gewoon leuk om te kijken, er is verder toch niks op.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                          Ik volg het ook. Maar ik merk duidelijk dat het minder leeft. Je ziet het op social media ook veel minder voorbij komen. Ik ben benieuw naar de vernieuwingen volgend jaar.
                          Volgend jaar misschien als goed doel het eigen volk. Er zijn in Nederland genoeg die het niet breed hebben.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Volgend jaar misschien als goed doel het eigen volk. Er zijn in Nederland genoeg die het niet breed hebben.
                            Zo ken ik wel meer dooddoeners, want ik ga de directeur ook niet sponsoren. Van geen enkel goed doel. Zolang de top daar overal nog geld in zijn zak kan/mag steken, geef ik mijn geld zelf wel gewoon uit.

                            Desondanks vroeger veel SR gekeken, maar nooit gedoneerd. Had altijd wel wat speciaals. Vorig jaar al een stuk minder gevolgd, maar dit jaar werkelijk nog geen minuut aangehad. Zal misschien ook wel iets met het gedoe bij 3FM de laatste tijd te maken hebben.

                            Ik hou het dit jaar bij de Top2000
                            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                            Comment


                              #44
                              Ik zal als jullie was eens Spijkers met kopen terugluisteren van vandaag.
                              In die aflevering, was een dame (journalist) die een onderzoek had gedaan naar de goede doelen.
                              En het schijnt dat de ellende in de 3de wereld landen een stuk minder is, dan wat de goede doelen voordoen.
                              In de afgelopen 30 jaar is er echt wel wat bereikt/veranderd.

                              Natuurlijk geld is nodig, maar ik ben het wel eens, met de kreten van eigen volk eerst.
                              Kijk eens hoeveel mensen er afhankelijk zijn van de voedselbank, armoede in Nederland en de ouden van dagen die in de steek zijn gelaten.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #45
                                Kijk maar eens hoe ze in België hier al veel eerder op hebben ingespeeld met hun variant van het glazen huis. Mensen kunnen nu zelf lokale goede doelen aandragen en daardoor is de betrokkenheid juist flink toegenomen.

                                Niet iedereen heeft het geluk om op te groeien zonder zorgen. Daarom gaan we dit jaar tijdens De Warmste Week samen vlammen voor een veilige plek voor elk kind en

                                Comment

                                Working...
                                X