Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    met als aller eerst me meisje dr na vrienden en tja omdat me broer/pa stuk van me vandaan wonen word dat met puur geluk bellen maar ja ja
    dr na komen we mensen tegen doen we ook gewoon
    don't worry im fireworks crazy!!!

    Comment


      #17
      De gene die op dat moment naast me staat.
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #18
        Dit jaar is dat - ineens - nog maar even de vraag. Ik ben namelijk al maanden in de veronderstelling het thuis te vieren met een flink aantal familieleden, maar mijn vrouw heeft er geen zin in, en wil het 'rustig vieren'. Met het oog op mijn collectie zou dat neerkomen op in mijn eentje buiten staan terwijl vrouwlief de babyfoons in de gaten houdt.

        Nu denk ik dat ik het hele verhaal verhuis naar mijn vader, inclusief de familie, en daar heen ga als de kids erop liggen. Dus dan in de vooravond thuis, lekker gourmetten, vuurwerk afsteken met z'n vieren, en dan naar de andere kant van de stad om verder te gaan. En dan denk ik dat mijn vader de eerste is om 12 uur!

        Comment


          #19
          Als allereerste mijn allerliefste vriendin. Daarna mijn vrienden en dan gaan we lekker buiten stoken. 1 januari de rest van de familie.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Dit jaar is dat - ineens - nog maar even de vraag. Ik ben namelijk al maanden in de veronderstelling het thuis te vieren met een flink aantal familieleden, maar mijn vrouw heeft er geen zin in, en wil het 'rustig vieren'. Met het oog op mijn collectie zou dat neerkomen op in mijn eentje buiten staan terwijl vrouwlief de babyfoons in de gaten houdt.

            Nu denk ik dat ik het hele verhaal verhuis naar mijn vader, inclusief de familie, en daar heen ga als de kids erop liggen. Dus dan in de vooravond thuis, lekker gourmetten, vuurwerk afsteken met z'n vieren, en dan naar de andere kant van de stad om verder te gaan. En dan denk ik dat mijn vader de eerste is om 12 uur!
            Aj, dat is wel een beste verandering dan. Hopelijk kun je er nog net zo veel van genieten.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              mijn vader, moeder en broer. Ik vier het al jaren bij pa en ma thuis.

              Comment

              Working...
              X