Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ja mensen, het is zover. Het is 31/12! Onze dag, de mooiste dag van het jaar! Geniet er allemaal van, stook veilig en denk aan jezelf, je omgeving en gun met name huisdieren de ruimte!
    Jij ook Zie de video's uiteindelijk vast wel verschijnen
    Oh wat heb ik er een zin in zeg Nu hopen dat er nog wat slaap gepakt kan worden, maar voor nu ben ik er bang voor. Zo maar eens een goed pilsje pakken

    Comment


      #32
      Freak modus activated! Gaan met banaan! Iedereen een hele mooie kippenvelrijke veillige jaarwisseling gewenst!
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #33
        allemaal lekker genieten eet drink steek je mooie vuurwerk af en maak er een top dag van, onze traditie onze hobby !!!

        Comment


          #34
          Sorry voor dit dr phil momentje maar ik kon mijn kop niet leeg/stil krijgen om te rusten voor oudjaar,dus ging ik maar een blokje om.ben ik net buiten jaaaaa hoor regendruppels maar goed een straat verder liggen de cakes gewoon voor de deur???? En niet een maar goed net de hoek om grote cakes de lucht in uit dezelfde straat .

          Comment


            #35
            Een hele fijne dag gewenst aan alle members..stook ze, stook verstandig, let op je ledenmaten en hou rekening met de medemens.

            BIEM...

            Comment


              #36
              De dag jongens, hij is er weer, heerlijk!
              Ontzettend gek dat je vandaag niet meer naar de winkel kunt, toch een momentje dat een deel al afgesloten is voor dit jaar.
              En nu lekker genieten van deze dag, duimen voor goed weer (momenteel perfect, helaas 24 uur te vroeg) en volgas stoken vanavond!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                De dag jongens, hij is er weer, heerlijk!
                Ontzettend gek dat je vandaag niet meer naar de winkel kunt, toch een momentje dat een deel al afgesloten is voor dit jaar.
                En nu lekker genieten van deze dag, duimen voor goed weer (momenteel perfect, helaas 24 uur te vroeg) en volgas stoken vanavond!
                Erg vreemd inderdaad, maar gun het de freaks die een winkel moeten runnen wel. Die bikkelen gewoon door tot de 31e normaal. Die kunnen nu een dag extra genieten, heerlijk moet dat zijn voor ze

                Comment


                  #38
                  Ik ben zo blij dat ik niet op oudjaarsdag hoef te werken dit jaar. Heerlijk een dag thuis en genieten van de kinderen en beetje stoken. Alhoewel mijn voeten op dit moment niet echt lekker voelen na 3 dagen staan en lopen.
                  Maar toch, morgen beetje uitslapen en lekker relaxed de dag in.
                  greetzzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #39
                    Iedereen alvast een superdag gewenst laten wij t goede voorbeeld geven hoe t wel moet op onze mooiste dag van het jaar. Geniet van jullie vuurwerk allemaal en een mooi en gezond 2018 gewenst!! Kunnen er weer een mooi jaar van maken...

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Jij ook Zie de video's uiteindelijk vast wel verschijnen
                      Oh wat heb ik er een zin in zeg Nu hopen dat er nog wat slaap gepakt kan worden, maar voor nu ben ik er bang voor. Zo maar eens een goed pilsje pakken
                      Bedankt! We gaan proberen alles vast te leggen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Het is bijna zoover

                        Comment


                          #42
                          Pfff....

                          Ben bang dat ik niet kan slapen...
                          Het hele huis hier gonst van de testosteron!

                          Comment


                            #43
                            Het is voor mijn gevoel ook wel ontzettend snel gegaan, net was het nog de 28ste en nu ist alweer DE dag, het mag wel iets langzamer gaan

                            Maar iedereen een hele fijne en vooral veilige dag gewenst en ik spreek u allen volgend jaar aka morgen

                            Comment


                              #44
                              Wat is het weer snel gegaan! Nog even en we mogen weer.
                              Zo blij en gespannen als een kind, elk jaar weer. Hopelijk wel lekker wat slaap pakken zo.

                              Comment


                                #45
                                Veel bier drinken om in slaap te komen... ;)

                                Wat heb ik er een zin in zeg
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X