Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geef mij een rietje, ik wil kruitsnuiven!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      Nog een uurtje dan is de grote dag daar
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #18
        Ff darten kijken.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
          Mijn hemel!,Ik verlies even het overzicht om alles nog voor te bereiden voor morgen.

          [ATTACH=CONFIG]36678[/ATTACH]
          Wat een chaos.

          Hier is alles sinds gisteravond al klaar, en netjes verdeeld over de locaties. Ik vier het in delen morgen, waardoor dat mooi kan.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Wat een chaos.

            Hier is alles sinds gisteravond al klaar, en netjes verdeeld over de locaties. Ik vier het in delen morgen, waardoor dat mooi kan.
            Yep hier ook, 2 dagen ontstekers plaatsen en verbinden. Nu chillen tot opbouw morgen

            Comment


              #21
              Een dag extra maar daardoor ook een dag wat rustiger aan gedaan. Gevolg nog niet klaar. Morgen maar wat vroeger opstaan zodat ik rond het middag uur ook alles heb geordend en de projecten ready to fire heb.

              Ik ben trouwens altijd erg bang met knippen in lont. Ik knip de lonten ook altijd even in een andere ruimte dan waar alles staat. Nu heb ik dus een foutje gemaakt in het project en dat moet eigenlijk herstelt worden, maar dan moet ik dus er in knippen. Wie kan me geruststellen. De kans zal niet groot zijn maar het zou natuurlijk in theorie kunnen dat de schaar het lont kan aansteken bij het knippen.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                Een dag extra maar daardoor ook een dag wat rustiger aan gedaan. Gevolg nog niet klaar. Morgen maar wat vroeger opstaan zodat ik rond het middag uur ook alles heb geordend en de projecten ready to fire heb.

                Ik ben trouwens altijd erg bang met knippen in lont. Ik knip de lonten ook altijd even in een andere ruimte dan waar alles staat. Nu heb ik dus een foutje gemaakt in het project en dat moet eigenlijk herstelt worden, maar dan moet ik dus er in knippen. Wie kan me geruststellen. De kans zal niet groot zijn maar het zou natuurlijk in theorie kunnen dat de schaar het lont kan aansteken bij het knippen.
                Met alle respect, ik acht de kans dat je door de bliksem geraakt word groter. Een schaar kan geen statische electriciteit opwekken, dus geen zorgen en gerust een knipje wagen.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                  Een dag extra maar daardoor ook een dag wat rustiger aan gedaan. Gevolg nog niet klaar. Morgen maar wat vroeger opstaan zodat ik rond het middag uur ook alles heb geordend en de projecten ready to fire heb.

                  Ik ben trouwens altijd erg bang met knippen in lont. Ik knip de lonten ook altijd even in een andere ruimte dan waar alles staat. Nu heb ik dus een foutje gemaakt in het project en dat moet eigenlijk herstelt worden, maar dan moet ik dus er in knippen. Wie kan me geruststellen. De kans zal niet groot zijn maar het zou natuurlijk in theorie kunnen dat de schaar het lont kan aansteken bij het knippen.
                  Best altijd even een metalen voorwerp aanraken maar als je op youtube testen bekijkt waar men hoge statische spanning test op kruit waar dan niets gebeurt dan zit je wel safe met die schaar. Wel opletten met kruit dat los valt bij het snijden want met een vonk of vlam in de buurt is dat het grootste gevaar.
                  ik heb wel 300 lonten gesneden de voorbije dagen

                  Comment


                    #24
                    Het gevaar met scharen en metalen objecten is niet statische elektriciteit maar meer vonken slag. Heb ook wel eens een prof zien knippen met schaar, zo lang je de kinetische energie laag houd, dus rustig knippen, gaat het wel goed denk ik

                    Comment


                      #25
                      Nog 11 minuten tot de most wonderful time of the year
                      No Pyro no Party

                      Comment


                        #26
                        "Denk ik" is ook niet echt heel geruststellend haha. Ze zitten verbonden met doormiddel van enkele tie-wraps. Ik denk wanneer ik ze met wat kracht uit elkaar trek dat ze dan wel losgaan. Kan bij het schuren van lonten nog een vonkoverslag of statische spanning ontstaan?

                        Comment


                          #27
                          Wordt al goed gestookt hier in de omgeving...
                          Ondanks dat ik al 30 oud en nieuws heb mee gemaakt, blijft er toch altijd die opbouwende spanning naar 00:00 uur
                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            #28
                            Wordt hier ook lekker gestookt. Ga er zelf gezien de hoeveelheid die ik binnen heb staan nog maar niet aanbeginnen ��

                            Comment


                              #29
                              31 december jongens!

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	31.png
Vertoningen:1
Grootte:31,2 KB
ID:	1565217
                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #30
                                Ja mensen, het is zover. Het is 31/12! Onze dag, de mooiste dag van het jaar! Geniet er allemaal van, stook veilig en denk aan jezelf, je omgeving en gun met name huisdieren de ruimte!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X