Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 30 december.

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2017. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Heren, wat is het hier nog stilletjes vanavond? Iedereen bezweken onder de kruitstress ofzo?

    Comment


      #3
      Haha druk aan het werk, collega's zeggen al wat ben jij hyperactief zeg, big smile ja morgen mijn moment zoveel zin in, kriebels in me grote beren buik
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Ik denk eerder dat ze voldaan en kwijlend voor hun collectie staan...

        Comment


          #5
          Verschrikkelijk die laatste werkdag inderdaad. 1 van de langste dagen van het jaar voor mijn gevoel

          Comment


            #6
            Nou tis voor het eerst dat ik alles nog ingepakt in de kamer heb staanecht onnatuurlijk gedrag in mijn geval begrijp er zelf niks van,misschien tijd voor een rustgevend bakkie tee.

            Comment


              #7
              Net nog even naar Orthen gereden aangezien ze tot 0:00 open zijn. Een praatje gemaakt met Gilbert en nog wat cakes, pijlen en klein spul gehaald. Altijd gezellig daar.
              ..

              Comment


                #8
                Geniet er allemaal van morgen. Stook verstandig maar met veel plezier. Onze dag staat voor de deur .
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Heb er heel erg veel zin in. Beetje darts kijken en nog wat gamen en dan gaan we er morgen voor. Eerst de hele dag oliebollen bakken en voorbereiden en dan vanaf 18:00 los!!

                  Comment


                    #10
                    Ben benieuwd of ik kan slapen. Darten zal een latertje gaan worden ben ik bang :P

                    Comment


                      #11
                      3 dagen keihard gewerkt bij een wolff dealer. 35 uur in 3 dagen. Helemaal naar de klote nu. Lekker slapen en morgen genieten!

                      Comment


                        #12
                        ow ow ow kruitstress ...

                        Comment


                          #13
                          Morgen gaan we los! Zal wel vroeg wakker worden
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            #14
                            Mijn hemel!,Ik verlies even het overzicht om alles nog voor te bereiden voor morgen.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_223336.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,7 KB
ID:	1565207

                            Comment


                              #15
                              Darten kijken zoals elk jaar, zappen in pauze naar top 2000 en biertje erbij...

                              Comment

                              Working...
                              X