Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 86
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Vragen van de buren/straat

    Lieve mensen, hebben jullie dat ook?
    Het is nu 8 december vandaag en ik ben al door 4 mensen uit de straat gevraagd of ik oud en nieuw weer thuis vier dit jaar. En of ze weer mooi vuurwerk kunnen verwachten.
    Leuk en positief toch? Zo kan het ook.
    Bij de straat bbq in de zomer van dit jaar ben ik trouwens uitgeroepen tot ereburger van de straat voor een jaar. Dit in verband met mijn bijdrage aan de gezelligheid in de straat met Oud en Nieuw. Leuke manier om in het zonnetje gezet te worden toch?

    Oud en Nieuw is bij ons echt een buurt gebeuren. Ik ben bijna de enige in de straat die vuurwerk afsteekt, maar de hele buurt (ca. 100-150 man) kijkt mee.

    Na afloop puinj ruimen en het afval in de brand steken. Zo ontstaat er een gezellig vuurtje waar de hele buurt bij blijft staan. Met natuurlijk een drankje erbij want dan mag het. Meestal wordt het wel 05.00 uur.

    Ik zal kijken of ik foto,s kan uploaden van het uitreiken van mijn eretitel/prijs.

  2. Deze 42 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Een heel ander verhaal dan de zeeheldenbuurt. Mooi om te horen dat het ook zo kan

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Matii voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Oow, nu snap ik het.

    Jij schiet de hilversumse vuurwerkshow met oud en nieuw. Leuk dat het zo een succes blijkt te zijn.

  6. Deze 5 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  7. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Heb hem even naar het countdown gedeelte verplaatst Fred.

    Erg leuk topic en een geweldig verhaal zeg. Uitgeroepen worden door een buurt tot ereburger van de straat voor je bijdrage tijdens oud en nieuw is geweldig natuurlijk.

    Afgelopen jaar komen wonen in deze straat, waren toen echter heel weinig mensen thuis. 1 januari zagen ze de resten en kreeg toen wel wat vragen en gaven toen wel aan dat ze dan beter thuis konden blijven. Dus zullen het zien dit jaar, ik ben benieuwd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Oow, nu snap ik het.

    Jij schiet de hilversumse vuurwerkshow met oud en nieuw. Leuk dat het zo een succes blijkt te zijn.
    Haha. Ik schiet eigenlijk helemaal geen show. Gewoon met 4 man 2 uur lang fakkelen. En die show in Hilversum van Broertjes? Ik wil er niet over horen als je het niet erg vindt. Ik wordt nerveus van de de naam/man.

  10. Deze 4 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Schuin tegenover mij woont een jongen van 12, die een hersentumor heeft gehad. Heeft daar lichamelijk en geestelijk een tikje van gekregen. Wat traag, wat kinderlijk. Maar zeker niet dom. Oudjaarsdag is voor hem de dag. In oktober stond hij al aan de deur met de vraag of ik dit jaar overdag weer vuurwerk af ga steken met hem. En of ik 's nachts weer een showtje doe. Dat gezicht toen ik ja zei. Aan hem moest ik de afgelopen weken vaak denken toen de anti-vuurwerkcampagne zich in alle hevigheid ontwikkelde.

  12. Deze 27 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Schuin tegenover mij woont een jongen van 12, die een hersentumor heeft gehad. Heeft daar lichamelijk en geestelijk een tikje van gekregen. Wat traag, wat kinderlijk. Maar zeker niet dom. Oudjaarsdag is voor hem de dag. In oktober stond hij al aan de deur met de vraag of ik dit jaar overdag weer vuurwerk af ga steken met hem. En of ik 's nachts weer een showtje doe. Dat gezicht toen ik ja zei. Aan hem moest ik de afgelopen weken vaak denken toen de anti-vuurwerkcampagne zich in alle hevigheid ontwikkelde.
    Wat een prachtig verhaal. And nothing else matters!!

  14. Deze 4 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Schuin tegenover mij woont een jongen van 12, die een hersentumor heeft gehad. Heeft daar lichamelijk en geestelijk een tikje van gekregen. Wat traag, wat kinderlijk. Maar zeker niet dom. Oudjaarsdag is voor hem de dag. In oktober stond hij al aan de deur met de vraag of ik dit jaar overdag weer vuurwerk af ga steken met hem. En of ik 's nachts weer een showtje doe. Dat gezicht toen ik ja zei. Aan hem moest ik de afgelopen weken vaak denken toen de anti-vuurwerkcampagne zich in alle hevigheid ontwikkelde.
    Dat is toch schitterend. Dat je samen met zo'n mannetje ervoor kan zorgen dat jullie beide de dag van jullie leven hebben. Veel plezier alvast!

  16. Deze 8 gebruikers waarderen GovertNL voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Bij mij in de staart heb ik afgelopen jaar voor het eerst oud en nieuw gevierd, gelukkig was ik niet de enigste met vuurwerk, het is een nieuwe buurt en iedereen leert elkaar kennen, zo ook op vuurwerk gebied, wonen ook 2 woute bij mij in de straat en die hadden veel mooi siervuurwerk, en ook niet altijd van de Nederlandse markt. Echte liefhebbers dus haha net als mij. Toen ik nog bij mij ouders woonde deed ik altijd samen met mijn buurjongens vuurwerk kopen en gaven we altijd een showtje, toen was de hele straat buiten en was het super gezellig. Hoop dat die sfeervolle tijd weer hier in de straat komt.

  18. Deze 4 gebruikers waarderen hout86 voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Kids en ouders in de straat vragen me dat hele jaar door haha. Vorig jaar stond er in juli een lief klein hummeltje voor de deur "gaat u hierweer vuurwerk afsteken?". Aandoenlijk. Ze willen er allemaal het geld niet voor neertellen maar meegenieten doen ze graag. Het applaus en complimenten zijn elk jaar weer leuk.

  20. Deze 4 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Heerlijk topic met mooie verhalen jongens.

    Bij mij in de straat is het helaas niet zo knus, maar ook geen klachten. Moet ik ook toegeven dat ik afgelopen jaar voor het eerst heb uitgepakt en daar stonden op een gegeven moment wel veel buurtjes bij te kijken. Maar het mooiste moment was om 18:00 uur.

    Een paar baldadige jongetjes waren aan het kloten met astronautjes, en af en toe een single-shot (waren duidelijk zuinig op die dingen). Ik liep naar buiten met 2x een Crackling Chry 2.0, stak ze af, en de reacties waren goud waard.

    Diezelfde jongens hingen de hele avond om me heen, wachtende op de volgende cake(box). "meneer, was deze ook gewoon legaal?" Heerlijk.

  22. Deze 9 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Heerlijk topic met mooie verhalen jongens.

    Bij mij in de straat is het helaas niet zo knus, maar ook geen klachten. Moet ik ook toegeven dat ik afgelopen jaar voor het eerst heb uitgepakt en daar stonden op een gegeven moment wel veel buurtjes bij te kijken. Maar het mooiste moment was om 18:00 uur.

    Een paar baldadige jongetjes waren aan het kloten met astronautjes, en af en toe een single-shot (waren duidelijk zuinig op die dingen). Ik liep naar buiten met 2x een Crackling Chry 2.0, stak ze af, en de reacties waren goud waard.

    Diezelfde jongens hingen de hele avond om me heen, wachtende op de volgende cake(box). "meneer, was deze ook gewoon legaal?" Heerlijk.
    Het virus overdragen aan de jeugd

  24. Deze gebruiker waardeert GovertNL voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Geweldige verhalen hier. heerlijk. Zo kan het ook.

    2 jaar geleden voor het eerst in jaren elders gevierd. Aantal buren vonden dat enorm saai en hebben gevraagd of ik niet voortaan thuis kan blijven. Erg leuk om te horen maar helaas...dit jaar weer buiten de deur met O&N.

  26. Deze 3 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts


    Zo gek ben je toch niet Moontan! Ouwe reus, ik mis je!

  28. Deze 7 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Helaas nog nooit thuis gevierd (waar ik nu woon) maar verwacht dat de buren zeker zouden genieten. Wel een paar keer bij vrienden gevierd en zijn buurman wil vanaf nu met ons mee potten voor vuurwerk (als ik kom) want hij voelde zich een beetje bedonderd met het verschil tussen ons vuurwerk en uitgegeven bedrag. Al mijn vuurwerk kennis komt trouwens hier vandaan dus indirect een dikke compliment naar jullie toe van de buurman van een vriend van mij! Die vriend wil trouwens ook dat ik het haal vanwege de freak kortingen en komt dit jaar bij mij z’n vuurwerk ophalen want vieren niet samen dit jaar. Verder willen/eisen ze ook de zelf gemaakte oliebollen van mijn moeder dus we zijn een gewild duo zo aan het einde van het jaar

  30. Deze 4 gebruikers waarderen HardBeat voor het bericht:


Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •