Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Gezien het een zondag is en geen verkoopdag hoef ik ook nergens meer over na te denken. Normaal was het altijd nog even op de laatste dag wat vuurwerk inslaan met het gevoel van; ik heb te weinig. Ongeacht hoeveel vuurwerk er al gekocht was. Voor de sfeer altijd nog even langs allemaal regionale verkooppunten. Maar dat zit er dit jaar niet in. Het zal wel weer even wennen zijn. Dat betekend wel dat de aanloop naar het 6 uur moment wat groter is. Aangezien het vuurwerk op de 28e al binnen zal zijn zal ik daar in de loop van de middag ook wel klaar mee zijn; uitpakken, doorlonten, foto maken, weer terug in de dozen stoppen. Dan is het alleen nog een paar dagen wachten voordat het afgestoken mag worden.

    En omdat het een zondag is zal ik hopelijk lekker kunnen uitslapen! Of dat ook gaat lukken...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Vadha Bekijk bericht
      Zoals altijd rond 08:00, vroeger was het natuurlijk om vuurwerk af te steken. Tegenwoordig begin ik om 09:00 met oliebollen bakken voor de hele familie (je moet wat he).
      hahaha jij ook al

      Comment


        #33
        Zo laat mogelijk, maar meestal ben ik al rond 5.00 wakker, probeer altijd zo lang mogelijk in bed te blijven maar dat lukt nooit. Rond een uur of 10.00 lopen we altijd ff naar m'n oom en tante waar mn neefje dan al volop aan het stoken is (cat 1).

        Comment


          #34
          ik sta op als ik wakker word, zoals altijd zo rond 10:00

          Comment


            #35
            Lekker vroeg op om al het 1 en ander qua boodschappen doen, geen zin om in de drukte bij de oliebollenkraam te staan overdag En traditiegetrouw ook gewoon een pijl om stipt 10:00 de lucht in schieten.

            Comment


              #36
              Ik hoop dat ik lekker kan uitslapen maar ben bang dat de kinderen vroeg wakker zijn. Zoals gewoonlijk
              The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

              Comment


                #37
                Ik kan me de laatste keer dat ik kon uitslapen niet meer herinneren, ja wat wil je met 2 kinderen. 7 uur wakker als ik geluk heb. Mn hele dag ritme is zeg maar een paar uur vervroegd tegenwoordig, na het stoken ben ik meestal op en ga richting huis waar ik normaal nog even doorging, tis nie anders.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #38
                  Ik ben standaard heel vroeg wakker op de 31e. Denk dat ik voor 6 uur beneden ben. En dan al wat zenuwachtig rondlopen in huis totdat iedereen hier gek van mij wordt. Gelukkig mag je hier om 10 uur al beginnen met carbid schieten.

                  Comment


                    #39
                    Uurtje of 8 wel me nest uit zat te doen
                    Tenten opzetten hout klein zagen voor vuurton
                    Nog laatste dingen doorlonten

                    Dagen ervoor niet alle tijd voor dus

                    Comment


                      #40
                      Uur of 12 ofzo...lekker uitgerust aan de dag beginnen.

                      Comment


                        #41
                        Door alle zenuwen altijd heel vroeg wakker, rond 09:00 komen we bij elkaar voor een stevig ontbijt waarna we carbid gaan schieten!
                        No Pyro ! No Party !

                        Comment


                          #42
                          vroeg opstaan he mja dat niet door het vuurwerk maar voor het vreugde vuurtje hout halen he
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #43
                            uur of 8 om een rondje te fietsen anders komen die oliebollen zo hard aan ;)

                            Comment


                              #44
                              paar minuutjes voor 6 om ff gerard ekdom mee te pakken met de top 2000.
                              daarna om 9u opbouwen voor carbid schieten

                              Comment


                                #45
                                Ik heb zondag al mijn vuurwerk al in huis en maar goed ook gezien er zondag geen vuurwerk verkocht word. Afsteken mag pas vanaf 18.00 dus daar hou ik me ook netjes aan. Ik ga proberen gewoon lekker uit te slapen en eventueel met wat game het lekker laat ga proberen te maken.

                                Vroeger stond ik ruim optijd naast mijn bed om fris en fruitig om stipt 10.00 de dag in te luiden.

                                Comment

                                Working...
                                X