Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 330 van 475
  1. #316
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boundzyy Bekijk bericht
    Het buurtassortiment van Rubro, of the Brasilian Box van Pangu?
    Buurtassortiment.

  2. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  3. #317
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
    Twijfel dit jaar heel erg tussen de Red Maroon (vanwege het rode effect) of de Jackhammer (vanwege het brute geweld). Op zich hou ik wel van een flinke rambak maar misschien is dat naast de Primal Instinct een beetje teveel van hetzelfde? Of heeft iemand een tip voor een andere cakebox rond 80/100€?
    Het zal je niet ontgaan zijn, maar uiteraard is dan de Transbomber nog een optie (geweld). Red Maroon en Jackhammer moeten zich nog bewijzen, en hebben we nog niet (volledig) op een winkeliersdemo gezien.

  4. #318
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boundzyy Bekijk bericht
    Het buurtassortiment van Rubro, of the Brasilian Box van Pangu?
    Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.

  5. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  6. #319
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2011
    Berichten
    59
    Thanks
    5
    8 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.
    Ik snap wat je bedoeld. Verschillende filmpjes komen de cakes van het assortiment van Pangu niet helemaal geweldig uit de verf, en die spinningtailcake is idd wat klein in uitwerking. Toch spreken de effecten van de Brasilian box mij wel wat meer aan dan die van het Buurtassortiment. Vraag me alleen af of de effecten van beide assortimenten groot en waar voor hun geld zullen zijn. De box van Pangu vind ik voor 79 euro en het Buurtassortiment voor 95 euro..

  7. #320
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boundzyy Bekijk bericht
    Ik snap wat je bedoeld. Verschillende filmpjes komen de cakes van het assortiment van Pangu niet helemaal geweldig uit de verf, en die spinningtailcake is idd wat klein in uitwerking. Toch spreken de effecten van de Brasilian box mij wel wat meer aan dan die van het Buurtassortiment. Vraag me alleen af of de effecten van beide assortimenten groot en waar voor hun geld zullen zijn. De box van Pangu vind ik voor 79 euro en het Buurtassortiment voor 95 euro..
    Ik was eerder kortaf en zou voor het buurtassortiment gaan, om hierboven genoemde redenen. Als de effecten van Brasilian je meer aanspreken én hij is voordeliger, zou ik toch voor de set van Pangu gaan. 1 ding is zeker, het is geen miskoop!

  8. #321
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Medefreaks, Heb jullie hulp nodig

    Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
    Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.

  9. #322
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het zijn beide erg mooie en gevarieerde assortimenten. De Brasilian box is wat beter gevuld qua kruit, maar dat kan ik verder niet echt terug zien op de filmpjes. Het buurtassortiment heeft de tailcake erbij, dat is voor mij persoonlijk een erg goede toevoeging! Je moet dus even voor jezelf gaan kijken wat voor effecten jij het mooist vind, want het is een beetje van hetzelfde kaliber. Bij de Brasilian box zit een spinningtailcake die voor mij wat ondermaats presteert en bij het Buurtassortiment presteren alle cakes erg goed.
    Inderdaad precies wat je zegt, Brasilian box heeft meer inhoud, maar vind de uitwerking van het buurtassortiment er niet aan onder doen. Denk dat het voornamelijk persoonlijke voorkeur is..

  10. Deze gebruiker waardeert Svenno20 voor het bericht:


  11. #323
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Medefreaks, Heb jullie hulp nodig

    Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
    Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.
    Als je toch bij Orthen komt zou ik de '1+1 GRATIS 1 KG KRUIT' meenemen. Van wat ik heb begrepen is dat een halve Solar Storm van Evolution.

  12. #324
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk bericht
    De Green Flashing van Evolution of de Pandora's Box van Wolff? Niet echt vergelijkbaar, maar ik ben erg aan het twijfelen.
    Ja is een moeilijke keuze. Heb de Pandora's Box tijdens een Wolff demo in actie gezien en die was erg goed. Met name de diversiteit aan kleuren in elk boeket spraken mij erg aan. De crackling finale zorgt voor wat chaos. De Green Flashing van Evo is en blijft ook erg goed. Vind zelf de Snake Eyes (zelfde kleuren) net iets mooier vanwege de spinning tail en omdat het boeket bestaat uit alleen maar blinkers. De productie van de Green Flashing heeft zich al bewezen en de productie van de Pandora's Box moet dat nog doen, maar mocht het budget het toelaten gewoon allebei nemen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #325
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Rambam 2.0, Event Neon Box van Rubro of de Ecstatic box... kan niet kiezen

  14. #326
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2016
    Berichten
    24
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Het zal je niet ontgaan zijn, maar uiteraard is dan de Transbomber nog een optie (geweld). Red Maroon en Jackhammer moeten zich nog bewijzen, en hebben we nog niet (volledig) op een winkeliersdemo gezien.
    Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!

  15. #327
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
    Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!
    Vorig jaar hadden ze hem bij Van Gestel vuurwerk in Heusden in de winkel wel. Staan allemaal niet op de website, maar zo zijn er nog meer boxen van Rubro die ze wel in de winkel hadden maar niet op de site staan, hij was daar overigens ook 99 euro.

  16. #328
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Medefreaks, Heb jullie hulp nodig

    Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
    Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.
    Van Rubro de Immortal Gold, rond de 140 euro, 100 shots. Prachtig blok!

  17. Deze gebruiker waardeert ferron99 voor het bericht:


  18. #329
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
    Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!
    Holvuurwerk 99 euro, vuurwerkshop7kamp 99 euro. Zullen in zuid-holland allemaal 99 euro zijn of daar om heen.

  19. #330
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
    Ja dat is ook een goede. Heeft iemand nog een adresje waar deze box voor een redelijke prijs te koop is? (Liefst in zuid/midden Nederland). Verder bedankt voor de tips allemaal!


    De Transbomber is overal wel voor 99 euro te verkrijgen, dat is namelijk de hoofdprijs. Het is wel een lekker blokje hoor en zeker een spektakel, dus daar zou je geen miskoop aan doen. Maar je kan volgend jaar beter eerder rond kijken, dan kan je de Transbomber bijvoorbeeld al voor 25% minder vinden en andere boxen kunnen soms wel meer dan 30% in de prijs schelen.
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 6 december 2017 om 18:44

Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •