Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
    Ik weet niet welke ik moet kiezen
    De
    Rebellious rocker box 83 euro 150 shots
    Of de
    Big valk 19 120 euro 12 potten van 19 shots
    Is echt een bijzonder moeilijke vergelijking omdat het niet alle twee cakeboxen zijn!

    Ik zou met deze prijzen echter voor 100% voor de Rebellious Rocker box gaan! Voor 83 euro heb je dan echt een hele brute box in huis (ik had hem vorig jaar ook) en uiteraard 150 schoten. Echt een topper voort dat geld!

    Comment


      #17
      Big valk 19. Als je die allemaal aan elkaar knoopt heb je een veel dikkere box xan de rebellious rocker. En ook alleen zijn het leuke cakes.

      Comment


        #18
        Is wel 37 euro duurder he? Ik weet natuurlijk verder niet hoe groot zijn budget is. Was onbewust van mijn eigen kleine studentenbudget uitgegaan! Afijn, we maken het alleen maar moeilijker voor onze mede forumgenoot!

        Comment


          #19
          Tja ik twijfel nog steeds zit er over te twijfelen ze allebij te nemen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Ik heb ook een klein dilemma. Deze maand is mijn budget nog ongeveer 150,-. Het volgende bestelmoment is onbekend, dus onderstaande prijzen kunnen dan wellicht niet meer. In het achterhoofd: ik heb reeds de transbomber, fairytail, smash 2 en happy hardcore besteld. Dit zijn mijn keuzes, kan er dus 2 vastleggen:

            Rumble in the jungle a 70,-
            Red Maroon a 70,-
            4 seasons a 88,-
            Event Palm w-105 a 88,-
            Rebellious rocker a 84,-
            Colorful City a 85,-


            Roept u maar!
            Voor de kleur zou ik sowieso de Colorful City nemen. Rumble in the Jungle zou ik zoals eerder gezegd niet nemen lijkt te veel op de Transbomber qua opbouw en tempi. Als je voor kleur wil gaan zou ik de Red Maroon nemen en anders de 4 seasons is al jaren een topper

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
              Tja ik twijfel nog steeds zit er over te twijfelen ze allebij te nemen
              Als dat binnen je budget past moet je dat gewoon doen! Een karton Big19 is natuurlijk ook meer dan prima voor de prijs van 120 euro!

              Comment


                #22
                Colorful City gaat het halen, dat is wel duidelijk. Ik denk dat de 4 seasons toch de tweede wordt, om de simpele reden dat ik de red Maroon eerst eens in de straat wil zien op video.

                Comment


                  #23
                  Beste forumleden,

                  Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer

                  De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
                  Colorful city
                  Smash box 2
                  Transbomber
                  Rumble in the jungle
                  rebellious rocker box

                  Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.

                  alvast bedankt!

                  Gr SanderB10

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
                    Beste forumleden,

                    Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer

                    De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
                    Colorful city
                    Smash box 2
                    Transbomber
                    Rumble in the jungle
                    rebellious rocker box

                    Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.

                    alvast bedankt!

                    Gr SanderB10
                    Op basis van de demo zou de red Maroon een goede optie zijn, ik wacht zelf eerst productie af. Verder is de Bad #ss box echt een knaller!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                      Op basis van de demo zou de red Maroon een goede optie zijn, ik wacht zelf eerst productie af. Verder is de Bad #ss box echt een knaller!
                      Die heb ik inderdaad wel als optie maar heb toch mijn twijfels of die echt zo in de straat zal staan zoals die op de demo was.

                      Comment


                        #26
                        Een persoonlijke vraag, maar ben zeer bennieuwd naar jullie keuze.

                        Of: de collision thunder
                        Of: de red maroon en de bad ass box
                        Of: de red maroon en de rebellious rocker

                        Alle van vuurwerkmania.

                        Hoop dat een aantal hun mening willen geven

                        Comment


                          #27
                          Er komen er nog 2 bij.. Maar welke van de 3

                          Yellow river Pangu.
                          Fading stars Evolution.
                          Insane Evolution.
                          Fuochi D'Artificio!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                            Een persoonlijke vraag, maar ben zeer bennieuwd naar jullie keuze.

                            Of: de collision thunder
                            Of: de red maroon en de bad ass box
                            Of: de red maroon en de rebellious rocker

                            Alle van vuurwerkmania.

                            Hoop dat een aantal hun mening willen geven
                            Ik zou voor de Collision thunder gaan, Toch wel een aandacht trekker!

                            Deze week ook met lekkere korting van 30 procent te krijgen
                            Fuochi D'Artificio!

                            Comment


                              #29
                              Nederlandsvuurwerk: collision Thunder lijkt mij een hele mooie, maar ook een box waar je wat voor betaalt. Er is geen straatmateriaal aanwezig, dus je moet het doen met demo materiaal. Je hebt geen zekerheid. Idem dito voor de Red Maroon.

                              Van de rebelious rocker en de bad ass box is straat materiaal aanwezig, dus zekerheid.
                              Hou je van een gok dan kies ik optie 1: Collision thunder. Wil je iets meer zekerheid dan ga ik voor optie 3: Red Maroon en Rebelious Rocker

                              Succes met je keuze!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                                Er komen er nog 2 bij.. Maar welke van de 3

                                Yellow river Pangu.
                                Fading stars Evolution.
                                Insane Evolution.
                                Persoonlijk zou ik kiezen voor de yellow river en fading stars, beide gehad en beide extreem grote boeketten.

                                Maar bij alle 3 heb je geen miskoop. Welke 2 je ook kiest het zijn allen toppers

                                Comment

                                Working...
                                X