Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Die event palm heeft heel lang op mijn lijst gestaan, die vind ik echt geweldig. Zou daar dus voor gaan!
    Ik zou absoluut voor de Palm W-105 gaan. Zeer grote effecten (vorig jaar de lucht ingejaagd) en prachtige kleuren, zeer spectaculair. Doet niet onder voor het grote Oostblokspul.

    Comment


      Bedankt voor de reacties. Op basis hiervan en nog enkele keren de filmpjes bekijken ben ik toch voor de Rubro Event Palm gegaan.

      Comment


        Karton massive halen?
        Of karton hallucinator?

        Wat geeft jullie voorkeur

        Comment


          Ik zou zeker voor de Massive gaan!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Ik zou voor de Massive gaan in dit geval. Hallucinator is ook mooi hoor alleen valt soms een beetje tegen, maar de Massive gaat altijd wel gewoon lekker naar mijn mening.
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              Massive is beter met meer tegelijk te schieten dan de hallucinator. Dat is meer een stand alone om van te genieten
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Sowieso Massive. Vind de Hallucinator erg wisselend qua effecten, was afgelopen jaar totaal anders dan het jaar ervoor. Bij de Massive weet je dat die altijd goed presteert!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Sowieso Massive. Vind de Hallucinator erg wisselend qua effecten, was afgelopen jaar totaal anders dan het jaar ervoor. Bij de Massive weet je dat die altijd goed presteert!
                  Helemaal mee eens. De Hallucinator vond ik in het eerste jaar (2015-2016) echt heel erg goed met een vernieuwend effect. De bombettes werden in een soort salvo de lucht in geschoten en de burst en spreiding was ook dik in orde. Afgelopen oud en nieuw heb ik de agressie in deze cake gemist. Het tempo was wat lager en ook de burst leek minder overweldigend. Massive in meervoud is wel indrukwekkend denk ik. De complete lucht gevuld met witte blinker en zelfs een white strobe mine. Ik sluit me dus aan de bij de rest en adviseer de Massive.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Eerlijk gezegd vind ik de hallucinator inderdaad niet meer heel spannend/apart. Massive blijft erg goed maar voor dat geld zijn er een hoop cakes, denk aan : Buckley, stars over vienna, tech21, pryzm enz
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                      Karton massive halen?
                      Of karton hallucinator?

                      Wat geeft jullie voorkeur
                      Hier gaan er 4 tegelijk op 9:37, heb je een beetje een idee.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        Wil de lijst nog aanvullen maar twijfel over de volgende beschikbare Crackling cakes:
                        Blue Lagoon van Rubro, Crackling Chry 2.0 van Zena of Crackling Fan 2.0 van VWT.
                        Wil ze per twee schieten en vraag me af welke waaier de volste effecten heeft?

                        Comment


                          Ik denk wel de Chry Crackling van Zena, omdat de andere cakes ruimte moeten inleveren voor de gekleurde sterren. Kijk maar ook op de video`s, de andere 2 cakes zijn wat minder vol. Al vind ik dat paarse/donkerblauwe van de Blue Lagoon wel echt prachtig!

                          Comment


                            Crackling Cry 2.0 inderdaad!

                            Comment


                              Heeft hier iemand ervaring met salute 16 van wolff?

                              Comment


                                Zitten te twijfelen tussen een aantal mogelijkheden, budget rond de 120 euro.
                                Allereerst de 3x heaven (nieuw dit jaar,geen demo's gezien, riskant dus) 120 euro.
                                OF
                                Rubro Primal Instinct (89 euro) of Rubro transbomber (99 euro) met dan nog een finale cake (iemand tips?)
                                OF
                                Rubro event immortal gold 140 euro (kan nog net qua budget)
                                OF
                                nog iemand ideeën?

                                Ik bestel bij holvuurwerk.
                                Laatst aangepast door ferron99; 23 November 2017, 19:53.

                                Comment

                                Working...
                                X