Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 32 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 475
  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Ben opzoek naar vuurwerk van een budget van 120 euro. Wat is het beste vuurwerk wat ik kan krijgen? Ben fan van rubro vuurwerk. Qua effecten. Maar sta ook open voor ander vuurwerk merken.

  2. #152
    VWC-Lid Vuurwerkfreak040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2017
    Berichten
    307
    Thanks
    310
    170 waarderingen in 91 posts
    keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:

    3x heaven evolution of
    jackhammer wolff of
    winter night evolution of
    transbomber rubro

  3. #153
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
    Ben opzoek naar vuurwerk van een budget van 120 euro. Wat is het beste vuurwerk wat ik kan krijgen? Ben fan van rubro vuurwerk. Qua effecten. Maar sta ook open voor ander vuurwerk merken.
    Dat is een beetje afhankelijk van het volgende: Wil je 1-2 producten met hoge kwaliteit, of wil je je voor dat bedrag een uurtje vermaken?

  4. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    3x heaven box van Evolution. Van deze box bestaat nog geen straatmateriaal, maar deze box heeft zoveel variatie dat het wel een voltreffer moet zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
    keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:

    3x heaven evolution of
    jackhammer wolff of
    winter night evolution of
    transbomber rubro

  5. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  6. #155
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

    Budget: 60-100,-
    Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

    PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.

  7. #156
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Ligt er een beetje aan wat je wilt natuurlijk. Als je een dikke rammer wilt zou ik voor de Transbomber gaan. Die heeft zich vorig jaar meer dan bewezen, en bij de Jackhammer is het nog afwachten hoe ie in de straat presteert. Wil je een wat sierlijker box dan zou ik persoonlijk voor de Winter Night gaan, maar dat is puur een kwestie van smaak, het zijn allebei potentiële toppers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
    keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:

    3x heaven evolution of
    jackhammer wolff of
    winter night evolution of
    transbomber rubro
    Work is the curse of the drinking class

  8. #157
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Misschien, als je ze voor een zacht prijsje kunt binnenslepen, 2 Crashboxen tegelijk? Is ook wel een lekkere chaos

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

    Budget: 60-100,-
    Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

    PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.

  9. #158
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    3x heaven box van Evolution. Van deze box bestaat nog geen straatmateriaal, maar deze box heeft zoveel variatie dat het wel een voltreffer moet zijn.
    Helemaal mee eens! En met Evolution kun je nooit een bult vallen
    31/12 Knalle als een malle!

  10. #159
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Dat is een beetje afhankelijk van het volgende: Wil je 1-2 producten met hoge kwaliteit, of wil je je voor dat bedrag een uurtje vermaken?
    Ik ben opzoek naar 1-2 producten met hoge kwaliteit voor een paar minuten mooi vuurwerk.

    Dacht zelf eerst iets uit de rubro collectie, maar event boxen met een beetje mooie effecten en goed tempo rond de 160 euro. Zag wel een goeie compound cakebox de (nieuw dit jaar) Primal Instinct 111 shots (89 euro) maar geen idee wat de tussentijd qua secondes is tussen de cakes... en dan moet ik nog een andere cake erbij moeten nemen, maar welke...
    Het liefst gewoon een cakebox van 120 euro. of echt twee goeie cakes.

    Of hebben/heeft iemand andere ideeën?

  11. #160
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar 1-2 producten met hoge kwaliteit voor een paar minuten mooi vuurwerk.

    Dacht zelf eerst iets uit de rubro collectie, maar event boxen met een beetje mooie effecten en goed tempo rond de 160 euro. Zag wel een goeie compound cakebox de (nieuw dit jaar) Primal Instinct 111 shots (89 euro) maar geen idee wat de tussentijd qua secondes is tussen de cakes... en dan moet ik nog een andere cake erbij moeten nemen, maar welke...
    Het liefst gewoon een cakebox van 120 euro. of echt twee goeie cakes.

    Of hebben/heeft iemand andere ideeën?
    160 euro zijn de adviesprijzen voor de Rubro bakken. Ligt er aan waar je vandaan komt, maar er zijn veel freakwinkels die Rubro aanbieden, met fikse korting.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #161
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    160 euro zijn de adviesprijzen voor de Rubro bakken. Ligt er aan waar je vandaan komt, maar er zijn veel freakwinkels die Rubro aanbieden, met fikse korting.
    Sta ook open voor andere merken dan rubro. Maar de bakken die ik zag voor al met de korting vond ik niet daverend voor de 120 euro.

  13. #162
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
    Sta ook open voor andere merken dan rubro. Maar de bakken die ik zag voor al met de korting vond ik niet daverend voor de 120 euro.
    Welke winkels heb je tot je beschikking? Dat praat makkelijker.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #163
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Hmmmmz, die freaksite van Bredavuurwerk brengt me weer aan het twijfelen!
    Wil nog zo’n 150 euro uitgeven, heb nu Colorful City, Crash box, Cruelty and Awaken in de winkelmand staan. Echter vind ik de Bad A$$ box ook wel erg mooi en mss de Insane i.p.v. Cruelty
    Laatst gewijzigd door gerkie; 31 oktober 2017 om 07:41 Reden: Spelling

  15. #164
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Welke winkels heb je tot je beschikking? Dat praat makkelijker.
    Holvuurwerk, de kanonslag, omgeving Rotterdam dus.

  16. #165
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

    Budget: 60-100,-
    Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

    PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.
    Ik zou wel gewoon dat budget helemaal opvullen met de Secret Salute. Het is nog maar even zien hoe de werkelijke productie zal zijn, maar in prencipe is het wel een mooi concept met die crackling mines en boeketten om lekker af te sluiten. Als ze een reserve lont hebben dan zou ik het hoofd- en reservelont tegelijk ontsteken van alle cakes.

    2e optie is de Daisy beam, die heeft salvo's, fluit en dikke boeketten en sommige zelfs met crackling. Als je dat budget vult met Daisy beams dan heb je echt wel een dikke finale.

  17. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


Pagina 11 van 32 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •