Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 21 van 32 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 315 van 475
  1. #301
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Dit jaar richting duitsland. Nu was mijn vraag aan jullie, raden jullie FWS Feuerwerk aan? Nog nooit daarzo geweest namelijk. En in wil daarna richting emmerich, weet iemand waar ik daar wat mooie potjes kan scoren? Lets get the fire started

  2. #302
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Dit jaar richting duitsland. Nu was mijn vraag aan jullie, raden jullie FWS Feuerwerk aan? Nog nooit daarzo geweest namelijk. En in wil daarna richting emmerich, weet iemand waar ik daar wat mooie potjes kan scoren? Lets get the fire started
    Ik heb zelf goede ervaringen met Toschpyro en natuurlijk de aldi, lidl en soortgelijke winkels. En in Emmerich zit heron vuurwerk/ vuurwerk 24.
    Die heeft nu kleine potjes in de aanbieding voor weinig.

  3. #303
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
    Ja massive had mijn voorkeur al maar funke is aantrekkelijk omdat het er wel 24 zijn snappie
    En daar komt bij funke kwaliteit vuurwerk is en de burst ik niet weet ervan strugelsss
    Ja ik snap het, het is wel een top cake hoor en zeker voor dat geld! Maar 24 is ook weer te veel zou ik persoonlijk vinden, al kan je er wel een leuk projectje mee maken. ( W shape, 6 stuks per schietrichting ).

  4. #304
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Vraagje van totaal andere orde. Ik ben klaar met bestellen, op één dingetje na; kindervuurwerk. En dan niet het standaard Cat.1 spul, maar in dit geval ben ik op zoek naar dingen zoals:

    - F1 wagentjes
    - Parachuutjes
    - Spookhuisjes
    - Etc etc

    Ik ben hiernaar op zoek in of rondom Almere, maar kom ze eigenlijk nergens tegen. Iemand tips?

  5. #305
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    415
    Thanks
    44
    285 waarderingen in 103 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Vraagje van totaal andere orde. Ik ben klaar met bestellen, op één dingetje na; kindervuurwerk. En dan niet het standaard Cat.1 spul, maar in dit geval ben ik op zoek naar dingen zoals:

    - F1 wagentjes
    - Parachuutjes
    - Spookhuisjes
    - Etc etc

    Ik ben hiernaar op zoek in of rondom Almere, maar kom ze eigenlijk nergens tegen. Iemand tips?
    meestal tijdens de losse verkoop zie ik deze voor leuke prijsjes bij de afhaal balie's staan etc . vaak van rest voorraadje of als lok middeltje voor de kleintjes

  6. Deze gebruiker waardeert stefdeboy voor het bericht:


  7. #306
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2016
    Berichten
    76
    Thanks
    5
    37 waarderingen in 16 posts
    Ik heb een golden age en 3 fairy tail pakketten. nu dacht ik eraan om 2 potten van de golden age achter elkaar te zetten met daarna potten van de fairy tail collectie als finale. zouden 2 potten tegelijk genoeg zijn voor een finale? of moeten dit er wel minimaal 3 zijn.

    bij optie 1 heb ik 4 leuke projectjes en nog 10 fairytail potten over
    bij optie 2 heb ik 4 (nog) leukere projectjes maar dan heb ik nog maar 6 potten over.

  8. #307
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2006
    Berichten
    465
    Thanks
    415
    349 waarderingen in 186 posts
    Vraagje, ik ben wel een fan van de trage bakken. De keuze is: ecstatic box (79,-) of garden party 2 (99,-) Welke zou ik moeten nemen?

  9. #308
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
    Vraagje, ik ben wel een fan van de trage bakken. De keuze is: ecstatic box (79,-) of garden party 2 (99,-) Welke zou ik moeten nemen?
    Zal zelf gaan voor de garden party 2, maar dat is meer een kwestie van eigen smaak. Komen allebei een beetje overeen, alleen heeft de garden party 2 wat meer exclusievere effecten naar mijn mening.

    Toch echt je eigen mening welke je zou moeten kiezen.

  10. #309
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Ik zit te twijfelen tussen 2 Lesli bakken: de Red Wire Crackling Coco Extreme of de Pyroshopper Big Momma.

    De Big Momma heb ik al eens gehad en al eens bij iemand anders gezien. Ik vind het een echt goede bak met een variatie aan effecten en een mooi tempo (salvo's). De Crackling Coco Extreme is eentonig, maar de tijdsduur is goed en de effecten ogen enorm.

    Iemand die advies/mening kan geven? Bedankt!

  11. #310
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen tussen 2 Lesli bakken: de Red Wire Crackling Coco Extreme of de Pyroshopper Big Momma.

    De Big Momma heb ik al eens gehad en al eens bij iemand anders gezien. Ik vind het een echt goede bak met een variatie aan effecten en een mooi tempo (salvo's). De Crackling Coco Extreme is eentonig, maar de tijdsduur is goed en de effecten ogen enorm.

    Iemand die advies/mening kan geven? Bedankt!
    Je geeft zelf aan dat je al eens de big momma hebt gehad, dan zou ik zeker gaan voor de coco extreme. Wel een eentonige bak maar als je hem bijvoorbeeld als laatste cake schiet als finale met de versnelling aan het einde is het zeker de moeite waard om hem te kiezen. Schiet je alleen de coco extreme dan zou ik gaan voor de big momma, daar zit nog een beetje variatie in.

  12. Deze gebruiker waardeert ferron99 voor het bericht:


  13. #311
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Berichten
    99
    Thanks
    4
    60 waarderingen in 30 posts
    Hallo,

    Ik hoop dat jullie mij inspiratie kunnen geven voor een mooie eindshow.

    Ben op zoek naar een show die een mooie mix van effecten, kleur en goud heeft met het liefst 25/30mm kaliber.

    Geen bezwaar om boxen/compound te mixen and matchen of om juist mooie cakes te gebruiken maar ben op zoek naar pareltjes

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Ramonius; 11 december 2017 om 15:44

  14. #312
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2007
    Berichten
    224
    Thanks
    24
    35 waarderingen in 24 posts
    zeker aan te raden neem de memories cker mee en de heron cake 8-2
    de eigenaar is een nedrlander en ze geven goed advies als je zegd dat je lid bent van vuurwerkcrew

  15. #313
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    18 waarderingen in 13 posts
    De Green Flashing van Evolution of de Pandora's Box van Wolff? Niet echt vergelijkbaar, maar ik ben erg aan het twijfelen.

  16. #314
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2016
    Berichten
    24
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Twijfel dit jaar heel erg tussen de Red Maroon (vanwege het rode effect) of de Jackhammer (vanwege het brute geweld). Op zich hou ik wel van een flinke rambak maar misschien is dat naast de Primal Instinct een beetje teveel van hetzelfde? Of heeft iemand een tip voor een andere cakebox rond 80/100€?

  17. #315
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2011
    Berichten
    59
    Thanks
    5
    8 waarderingen in 5 posts
    Het buurtassortiment van Rubro, of the Brasilian Box van Pangu?

Pagina 21 van 32 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •