Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 23 van 32 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 475
  1. #331
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2016
    Berichten
    24
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    De Transbomber is overal wel voor 99 euro te verkrijgen, dat is namelijk te hoofdprijs. Het is wel een lekker blokje hoor en zeker een spektakel, dus daar zou je geen miskoop aan doen. Maar je kan volgend jaar beter eerder rond kijken, dan kan je de Transbomber bijvoorbeeld al voor 25% minder vinden en andere boxen kunnen soms wel meer dan 30% in de prijs schelen.

    Ja weet ik. Plannen zijn dit jaar helaas vrij laat (begin december) gewijzigd, vandaar dat ik nu pas op jacht ben.

    Ik kan nog wel een 4 seasons voor €90 op de kop tikken. Is dat misschien een betere deal?

  2. #332
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.499
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Ik twijfel: Een mysterybox voor 100 euro (hier zit voor minimaal 100 euro aan vuurwerk in, kan van alles zijn zoals een cakebox, losse cakes, een pijlenpakket enz) of de Crashbox + Secret Salute (Rubro) voor 100 euro. Wat zouden jullie adviseren? Of hebben jullie voor 100 euro nog betere tips op http://edraketvuurwerk.nl?

  3. #333
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Ik twijfel: Een mysterybox voor 100 euro (hier zit voor minimaal 100 euro aan vuurwerk in, kan van alles zijn zoals een cakebox, losse cakes, een pijlenpakket enz) of de Crashbox + Secret Salute (Rubro) voor 100 euro. Wat zouden jullie adviseren? Of hebben jullie voor 100 euro nog betere tips op http://edraketvuurwerk.nl?
    Probeer een On the Beat of Colorful City voor rond de 100 op de kop te tikken, weet niet hoe hoog je bestel bedrag is, maar misschien kan je vragen om wat korting etc. En anders zou ik 100% voor de Transbomber gaan

  4. #334
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.469 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
    Ja weet ik. Plannen zijn dit jaar helaas vrij laat (begin december) gewijzigd, vandaar dat ik nu pas op jacht ben.

    Ik kan nog wel een 4 seasons voor €90 op de kop tikken. Is dat misschien een betere deal?
    Dan zou ik duidelijk voor de 4 Seasons gaan, dat is een erg goede en vooral sierlijke box! De Transbomber is vooral rammen, met wat goedkopere en minder gevulde boeketten. En €90,- is sowieso een erg scherpe prijs voor die box!

  5. #335
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.499
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Probeer een On the Beat of Colorful City voor rond de 100 op de kop te tikken, weet niet hoe hoog je bestel bedrag is, maar misschien kan je vragen om wat korting etc. En anders zou ik 100% voor de Transbomber gaan
    Ik heb al een paar bestellingen gedaan, o.a de Transbomber
    Ik zal even kijken naar die andere boxen

  6. #336
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Ik heb al een paar bestellingen gedaan, o.a de Transbomber
    Ik zal even kijken naar die andere boxen
    Wordt sowieso lekker knallen dus! Laat maar weten wat je ervan vindt, ben benieuwd naar je keuze

  7. Deze gebruiker waardeert Svenno20 voor het bericht:


  8. #337
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Ok, ik heb mogelijk nog een meevaller en 500 euro over. Hoe ga ik die besteden? Liefst nog 4 of 5 lekkere boxen die goed doorrammen. Heb al 2x primal instinct, 1.2 Escape from Hell en een Crash Box.

  9. #338
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.499
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Wordt sowieso lekker knallen dus! Laat maar weten wat je ervan vindt, ben benieuwd naar je keuze
    Ik ga denk ik toch voor de Crashbox + Secret Salute, geeft ook een hoop geweld
    Bedankt voor de tips!

  10. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  11. #339
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Ik twijfel om alleen de red ghost te halen of de complete dreamscape 25mm. Iemand ervaring met die andere 2 cakes?

  12. #340
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Ik twijfel om alleen de red ghost te halen of de complete dreamscape 25mm. Iemand ervaring met die andere 2 cakes?
    Heb vorig jaar de Red Ghost gehad, goeie cake met mooie effecten naar mijn mening! Alleen de Dreamscape heeft een vrijwel identieke cake erin zitten, alleen met wat kleinere boeketten. Als het een van je mooiste potten moet zijn, zou ik voor de Red Ghost gaan, als je al mooi ander spul hebt voor de Dreamscape

  13. Deze gebruiker waardeert Svenno20 voor het bericht:


  14. #341
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Ok, ik heb mogelijk nog een meevaller en 500 euro over. Hoe ga ik die besteden? Liefst nog 4 of 5 lekkere boxen die goed doorrammen. Heb al 2x primal instinct, 1.2 Escape from Hell en een Crash Box.
    - Transbomber
    - Misschien nog een andere leuke box van Rubro?
    - Jackhammer, mits je van crackling houdt
    - Primal Instinct is op zich wel een goeie
    - Colorful City van Pangu
    - On the Beat van Pangu
    - Visions of Ecstacy

    Voor de rest zou ik even moeten kijken wat nog andere goede aanraders zijn, deze schoten me nu te binnen.

  15. Deze gebruiker waardeert Svenno20 voor het bericht:


  16. #342
    VWC-Lid Jspoel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2016
    Berichten
    447
    Thanks
    458
    368 waarderingen in 95 posts
    op dit moment heb ik onderstaande cakeboxen al besteld, alleen wil ik nog voor rond de 200 euro (iets meer geen probleem) 1 of 2 boxen waar je echt niet om heen kan. iemand misschien nog tips voor cakebox(en) die ik er absoluut bij moet hebben?

    1x ultimate Mythodology box
    1x super syndrome box
    1x sydney compound
    1x snow shadow
    2x double demolition
    1x rumble in the jungle
    2x crash box
    2x transbomber
    1x cruel traction
    1x mix it up
    1x signature cakebox
    1x color explosions
    1x primal instinct
    1x red maroon
    1x golden medals
    2x the clown
    1x the situation
    2x black sword
    1x breezer box

  17. #343
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
    op dit moment heb ik onderstaande cakeboxen al besteld, alleen wil ik nog voor rond de 200 euro (iets meer geen probleem) 1 of 2 boxen waar je echt niet om heen kan. iemand misschien nog tips voor cakebox(en) die ik er absoluut bij moet hebben?

    1x ultimate Mythodology box
    1x super syndrome box
    1x sydney compound
    1x snow shadow
    2x double demolition
    1x rumble in the jungle
    2x crash box
    2x transbomber
    1x cruel traction
    1x mix it up
    1x signature cakebox
    1x color explosions
    1x primal instinct
    1x red maroon
    1x golden medals
    2x the clown
    1x the situation
    2x black sword
    1x breezer box
    Zo dat is een mooi lijstje:P Maar eens goed kijken of ik ergens wat in de lucht zie gaan in Doetinchem haha

    Zelf pak ik elk jaar ook de Zena Cakebox mee bij dumphuis, altijd erg goede reacties op. Zelfde winkel kun je eventueel ook kijken voor de Original finest box, ook een top box. Heb je Tante Rikkies kruidentuintje al eens geprobeerd? Ik zelf niet maar als ik de film bekijk ook een super box, ben je met 1 winkel klaar

    Maar als ik echt ga kijken welke topbox ik mis in jouw lijstje is het toch de jackhammer van wolff

  18. Deze gebruiker waardeert Dionysus voor het bericht:


  19. #344
    VWC-Lid Jspoel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2016
    Berichten
    447
    Thanks
    458
    368 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Zo dat is een mooi lijstje:P Maar eens goed kijken of ik ergens wat in de lucht zie gaan in Doetinchem haha

    Zelf pak ik elk jaar ook de Zena Cakebox mee bij dumphuis, altijd erg goede reacties op. Zelfde winkel kun je eventueel ook kijken voor de Original finest box, ook een top box. Heb je Tante Rikkies kruidentuintje al eens geprobeerd? Ik zelf niet maar als ik de film bekijk ook een super box, ben je met 1 winkel klaar

    Maar als ik echt ga kijken welke topbox ik mis in jouw lijstje is het toch de jackhammer van wolff
    tante Rikkies kruidentuintje al een aantal keren voorbij zien komen, vond dat altijd een heel dik ding, eigenlijk nog nooit over nagedacht om hem mee te nemen, dumphuis moet ik sowieso nog even goed op de site kijken! misschien dat ik deze maar een keer mee moet nemen. net nog een aantal keren filmpjes van de Jackhammer bekeken, denk dat ik maar even op zoek moet gaan naar een dealer bij ons in de buurt die deze verkoopt thanks voor je advies!

  20. #345
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Ik zou zeker zoeken naar een box van Pangu. Zitten toppers bij ...

  21. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


Pagina 23 van 32 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •