Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61

    deze dus
    don't worry im fireworks crazy!!!

    Comment


      #62
      Vorig jaar rustig aan begonnen met wat categorie 1 vuurwerk. Daarna een mooie cakebox aangestoken. Dat beviel goed dus dit jaar staat dezelfde volgorde op de planning. Denk wel dat het dit jaar geen Cruel Traction word. Nu krijgt een andere box de kans!

      Comment


        #63
        Fonteinen en fluitbakkies

        Comment


          #64
          Ben ik dan de enige die het 10 uur moment herdenkt? Niet meer zo gek als vroeger hoor maar na een bakkie senseo en een roer ei moet er echt ff wat de lucht in. Daarna gewoon maar doorgegaan met stoken net als de rest vd wijk. Politie deed er ook niet moeilijk over. Zolang het maar geen cobras zijn.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #65
            Je bent niet de enige, bij ons in de wijk ook altijd veel die het al om 10uur afknallen. Zou zo ook meedoen, helaas heb ik overdag een andere verplichting, ik ga dan altijd naar mijn tante (31 december zou namelijk de verjaardag zijn geweest van mijn plotseling overleden oom, die slechts 47 is geworden).
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #66
              Hier beginnen er ook zat om 10:00 ook hier rijd dan wel eens politie langs en vind het allemaal prima zolang er niks geks gedaan word. Ik zelf wacht wel tot 6. Aangezien ik toch alleen maar spul voor in de avond heb. En lekker de spanning opbouwen tot 6 uur.

              Comment


                #67
                Haha, ligt er een beetje aan hoe uitgeput ik van de voorgaande dagen ben van de lange reizen om alles op te halen. Dit jaar gelukkig een dag extra, waarschijnlijk in ieder geval een lading categorie 1 en misschien heel per ongeluk nog wat andere dingetjes.

                Comment


                  #68
                  Vorig jaar begonnen met de Thunderkong Brutus (Duitse versie van die 36 shots pyromould knalcake van Lesli). Dit jaar 4 keer Aftershock Colour insanity van Vuurwerkmania + The Junk van Vuurwerkmania.
                  Bijna Oud & Nieuw

                  Comment


                    #69
                    18:00 ? dan is een kwart van al het vuurwerk al op
                    Maar dit jaar word het waarschijnlijk 2 reno's tegelijk met een fluitbakje. Daarna een goedkoop duits pijlenpakket.

                    Comment


                      #70
                      Ik begin meestal met de producten die tijdens de winkeliersdemos niet helemaal deden wat de bedoeling was, bijvoorbeeld afzwaaiers, laag e.d. eenmaal de aandacht getrokken van de omwonenden ga ik los met zonnen, fonteinen etc
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Om 18:00 ga ik vol gas, eerst m'n knalproject en een Screw, daarna mijn pijlenrekken en een Cruel Traction. Dan heb ik uiteindelijk de zenuwen uit m'n lijf en kan ik wat relaxter gaan doen.
                        Dan eet ik pas uiteindelijk een oliebol en neem ik een biertje of twee

                        Comment


                          #72
                          Om 6 uur schiet ik samen met 2 vrienden een showtje voor de buurt, ongeveer een budget van 600 euro. Eerste keer dit jaar, dus ben benieuwd
                          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                          Comment


                            #73
                            Double demolition en zo n 6 andere cakes en the junk
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #74
                              Op klokslag 18:00 staan ik, mijn vrienden en nog andere jongens klaar met een gigantische hoeveelheid thunderkings, die we allemaal tegelijk de lucht in knallen. Dan weet de buurt dat het oud en nieuw is!

                              Comment


                                #75
                                dat zal voornamelijk wat kleine cakes zijn van 2 halen 1 betalen van vuurwerkmania, aftershock color insanity, embryo, hyper cube etc.

                                Comment

                                Working...
                                X