Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

    Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur īs avonds?

    Deel het hier met ons.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Iets wat herrie maakt!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      ik ben maar gestopt om daar iets voor te plannen, uiteindelijk pak ik toch altijd maar waar ik op dat moment zin in heb haha

      Comment


        #4
        Afgelopen jaar een crackling project geschoten, met 2x crackling chry 2.0 en een final fate tegelijk als slot. Hiermee de jongens uit de buurt met de thunderkings even laten schrikken. De reactie was goud.

        Comment


          #5
          Eerst stook ik weg wat ik nog over had van vorig jaar, zijn we daar maar vast vanaf.
          Dit zijn enkel een pijlenpakket, 2 kleinere cakes van Wolff en nog wat kleine fonteintjes.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            Trap af met 2 some like it hot,gevolgd door 2 fading Stars, Energyzer box en ter afsluiting van 18.00 uur projectje de insane

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
              Trap af met 2 some like it hot,gevolgd door 2 fading Stars, Energyzer box en ter afsluiting van 18.00 uur projectje de insane
              Dit klinkt als een mooi projectje

              Comment


                #8
                Ik heb totaal nog geen flauw idee waar ik mee gaat beginen denk zelf met een cakebox alleen weet nog niet welke het word... even afwachten

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                  Dit klinkt als een mooi projectje
                  Dit is mijn basis setup, mssn dat dat ik nog wat ga toevoegen, zat er aan te denken voor de insane de cruelty van wolff per 2 te schieten

                  Comment


                    #10
                    Smash box 2 heb ik mijn vrouwtje beloofd.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                      Smash box 2 heb ik mijn vrouwtje beloofd.
                      Mooi begin van de avond

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                        Mooi begin van de avond
                        Absoluut. 2x besteld, 1 voor 18.00 uur en 1 voor na 0.00 uur.

                        Comment


                          #13
                          meestal iets dat knalt.. een knalpot of een goe3de fluitbak

                          Comment


                            #14
                            Waarschijnlijk net als altijd een setje knalcakes naast elkaar + paar goeie pijlen en daarna vaak alle sierpakketten zoals het meterpakket opmaken met me neefje van 5

                            Comment


                              #15
                              Meestal wat kleinere potten en vuurpijlen. Het grote spul bewaar ik meestal to 0.00
                              Work is the curse of the drinking class

                              Comment

                              Working...
                              X