Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 215
  1. #166
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Die ervaring deel ik. Althans, dat ik me bedenken. Gezien ik met harde windstoten en regen kampte heb ik minder afgestoken. Juist alleen de losse cake's zoals het Buurtassortiment, een aantal cakes uit de Pro Fire lijn en een aantal cakes van Vuurwerktotaal. Daar zaten gelukkig veel toppers tussen waarna ik zelf ook een goed gevoel had. Echter was het weer zo slecht dat ik bijna geen boxen heb afgestoken tijdens de jaarwisseling.

  2. #167
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    O ja en ik wil meer fonteinen gaan halen. Mijn vrouw staat altijd achter het raam samen met de hond (die vind het geweldig) maar ze klaagt altijd dat ze last van haar nek krijgt doordat ze steeds omhoog moet kijken haha

    Vuurpijlen heb ik nooit veel mee gehad. Ik vind het zo'n gedoe altijd voor 1 pijltje met altijd tegenvallende effecten. En dan 5 seconden uitkijken waar de stok neerkomt.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  4. #168
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Hier ook meer fonteinen begin echt een passie voor die dingen te krijgen waarvan ik een paar jaar terug nog dacht waarom zou je dat kopen. Veder minder Losse Cakes.

    Apart klein vuurwerk. Dit jaar grote lol gehad met de Stinger Bees hier, haha wat dingen. Meer van dit soort leuke artikelen.

    Geen Cat 1 meer kopen door het jaar heen. Ik stik ervan en doe er niks mee.


    Dus veel fonteinen en boxen. Veder alleen top cakes, apart vuurwerk en grote singleshots. Ben klaar met het van 18:00 tot 2:00 alleen maar Cakes stoken met alleen om 12 uur een paar boxen. Ik waardeer de cakes niet meer als ik er 100 afsteek.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #169
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    O ja en ik wil meer fonteinen gaan halen. Mijn vrouw staat altijd achter het raam samen met de hond (die vind het geweldig) maar ze klaagt altijd dat ze last van haar nek krijgt doordat ze steeds omhoog moet kijken haha

    Vuurpijlen heb ik nooit veel mee gehad. Ik vind het zo'n gedoe altijd voor 1 pijltje met altijd tegenvallende effecten. En dan 5 seconden uitkijken waar de stok neerkomt.
    Ik deel de fonteinen mening, ook hier wat door het raam kijkers. Niet veel importeurs schenken nog aandacht aan fonteinen, maar er zijn gelukkig een paar toppers te verkrijgen. Ik had dit jaar de Neon Night van Wolff, bizar felle kleuren, volgend jaar in meervoud.

    Pijlen ga ik er juist meer halen, maar wel alleen 30+ grammers. De Turbo Clash van Rubro een aantal keer gehad, die waren altijd wel goed. Dit jaar wat bolpijlen van Wolff genomen, Northern Lights, met de hoop dat ze kwalitatief beter waren, en dat viel niets tegen, hele mooie ronde effecten. Daarom volgend jaar ook de Infinity Rockets erbij.

    Ik steek trouwens mijn pijlen altijd met een lichte hoek van mij af, richting 'niemandsland', dan heb je dat probleem met neerstortende stokken niet. Daar moet je uiteraard wel de ruimte voor hebben.

  6. #170
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Kwam nog een fontein voorbij van cafferata geloof ik die was ook super vet hele brede crackling en verder nstuurlijk de laser,merlin/pegasus en bugano fonteinen top spul.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. #171
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Had dit jaar een aantal Bright color fontain van China red. Die deden het erg goed vond ze persoonlijk mooier dan de Neon Night want die heeft mij te lange pauzes.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #172
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ook hier een groot fan van fonteinen. Zeker doordat de rest van de straat niet of nauwelijks meer stook. Dan rook je ze niet (on)bedoeld uit.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  9. #173
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Het was prachtig afgelopen jaarwisseling, maar toch een paar dingetjes die ik dit jaar anders van plan ben. Dit jaar ben ik voor het eerst om 00:00 naar de zolderkamer gegaan. Dat was echt grandioos! Wat een uitzicht, een kwartier lang genoten van de grote hoeveelheid vuurwerk die overal om ons heen werd afgestoken. Nooit gedacht dat het zo'n prachtig gezicht zou zijn, maar daar kan echt geen enkele georganiseerde show tegen op! Volgend jaar dus zeker weer en waarschijnlijk nog wat langer blijven hangen.

    Wat betreft mijn eigen vuurwerk: de kleinere boxjes begin ik steeds meer te waarderen, zoals de Monster Ride van Wolff en Sick Six van Rubro. Vaak voor weinig geld te krijgen en lang plezier voor weinig geld. Die komen er dus dit jaar meer bij, in plaats van wat cakes en pijlen. Verder zien we wel weer wat voor verleidingen er voorbij komen in de freakacties.

  10. #174
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Wat ik dit jaar anders ga doen. Is ergens anders vieren dan in de binnenstad. Maakt me niet uit waar maar in de binnenstad niet meer. Het 0:00 is heel anders dan normaal je ziet helemaal geen vuurwerk om je heen , allemaal dronken dropjes die nog amper kunnen fietsen, Nee voor mij niet meer weggelegd om dit nog een x te doen. 0:00 moment is bij normaal gesproken dat je over het vuurwerk ziet wat er in de lucht gaat. Heb hier enorm van geleerd, volgend jaar mooi weer de woonwijk in .

  11. #175
    VWC-Lid Ricassa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2016
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    31 waarderingen in 10 posts
    Volgendjaar niet om 00;00 een doorlont project maar gewoon cake voor cake, box voor box. Ging iets te snel allemaal, zonde :(
    Uiteraard wel zeer van genoten!Naam: IMG_3228.jpg
Bekeken: 492
Grootte: 287,8 KB

  12. #176
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    voornemens om het anders te doen:

    - ingezette budgetverlaging doorzetten (hoeft allemaal niet meer voor 1000-den euro's)
    - eerder bestellen (en dus profiteren van kortingen)
    - alleen nog compound boxen en/of bewezen kwaliteits cakes in meervoud als chaos showtje (stand alones doen me niets meer)
    - 1 locatie (dit jaar tussendoor een uur rijden, verschrikkelijk)
    - meer genieten van de dag/nacht zelf.

    andere jaren dagen bezig met winkels bezoeken, kijken naar je vuurwerkcakes, showtje samenstellen etc.
    Maar ook op dag zelf meer doen (met neefjes ofzo) gewoon lekker klein spul, vuurton aan etc.

    Het was allemaal leuk en aardig, maar de echte sfeer ontbrak
    -Step outside the box to see the real picture-

  13. Deze 2 gebruikers waarderen josZie voor het bericht:


  14. #177
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Helaas door t weer veel ideeën in t water gevallen. Dus volgend jaar gewoon minder plannen en meer knallen.

    Voor de fonteinen liefhebbers hierboven, de XIN fonteinen zijn écht top. Absolute aanraders.

  15. #178
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Ik ga toch minder losse cakes kopen. Ik koop alleen nog de bijzondere cakes maar net zoals fluitbakken en knalcakes daar stop ik ook mee. Dat is leuk voor een showtje maar voegt niet echt iets toe als je alles los stookt. Verder heb ik tegen mezelf gezegd niet meer dan 6 boxen.. maar dat word lastig haha

  16. Deze gebruiker waardeert romano voor het bericht:


  17. #179
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ondertussen zijn we ruim een week verder in Nederland en is het allemaal weer een beetje bezonken.

    De aankomende jaarwisseling wil ik eigenlijk geen cakeboxen meer aanschaffen. Waarom? Omdat ik er nog 8 heb staan van de afgelopen jaarwisseling. 8 is echt meer dan genoeg. Daarnaast ga ik gewoon op zoek naar wat goede cakes voor na 12 uur en wil ik voor in de vooravond genoeg cakes om lekker door te kunnen stoken. Heb er nu zo rond de 50 besteld dus dat schiet al aardig op!

  18. #180
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Door omstandigheden heb ik rond 19.30 uur een zeer groot deel van mijn collectie geschoten ipv om 0.00 uur. Dit is achteraf zeer goed bevallen.
    - Genoeg ruimte en rustig op straat waardoor ik enorm kon genieten van mijn vuurwerk.
    - Veel minder te stoken om 0.00 uur waardoor ik meer kon genieten van het vuurwerk om me heen.
    - Geen stress om alles er door heen te jagen.

    Wat ga ik anders doen:
    - Tussen 19.00 en 21.00 80% van mijn vuurwerk schieten.
    - Geen cakes meer kopen. Heb er genoeg over.
    - Meer compound. Bevalt prima.
    - Meer fonteinen. Ga ik al leuker vinden.
    - Meer genieten van wat er om me heen gebeurt om 0.00 uur.
    - Niet meer werken in vuurwerkwinkel (na 8 jaar) waardoor ik hopelijk minder gesloopt ben....

  19. Deze gebruiker waardeert the mighty two voor het bericht:


Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •