Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 215
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Wat ga jij volgend jaar anders doen?

    Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik ben van plan om de grote show om 22:00 te schieten ipv 00:00.
    Ieder jaar verbaas ik me weer hoeveel geweld er om me heen los barst. Ik krijg daar slechts een deel van mee omdat ik druk aan het slepen ben met mijn eigen spul. Daarom wil ik er dit jaar eens lekker van genieten wat de mensen om me heen afsteken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze 6 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Wat ik dit jaar sowieso anders ga doen is dat ik geen dubbele artikelen meer ga kopen. Ik merkte vorig jaar dat als ik van alles gewoon 1 exemplaar had, dat ik dezelfde jaarwisseling had gehad. Sterker nog, het scheelt zelfs enorm in de stress die ik elk jaar ervaar dat je uiteindelijk te veel hebt gehaald en natuurlijk ook in de portemonnee.

    Dat is natuurlijk wel een punt wat iedereen herkent, dat je het idee hebt niet genoeg vuurwerk te hebben.. En als je het dan gaat ophalen dan denk je, zo het is eigenlijk weer veel te veel!

    De enige cake die ik wel dubbel ga kopen, is de Yellow River. Voor dat prachtige effect maak ik zeker een uitzondering!

  5. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Dus toch Hahaha. Ga denk ik maar eens in de vooravond wat restanten opstoken. Daar kom ik ieder jaar niet aan toe. Met als resultaat dat het restant aardig gegroeid is de laatste jaren.
    Voor de rest iets meer Cakeboxen dan vorig jaar bestellen waar ik inmiddels al aardig druk mee ben.
    Laatst gewijzigd door Happiness; 21 september 2017 om 11:13
    December Will Be Magic Again!!

  7. Deze 3 gebruikers waarderen Happiness voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ik ben van plan om de grote show om 22:00 te schieten ipv 00:00.
    Ieder jaar verbaas ik me weer hoeveel geweld er om me heen los barst. Ik krijg daar slechts een deel van mee omdat ik druk aan het slepen ben met mijn eigen spul. Daarom wil ik er dit jaar eens lekker van genieten wat de mensen om me heen afsteken.
    Precies dit! Zo ben ik het ook van plan. Zeker nu ik en mn neefje alleen zijn overgebleven wat betreft de stokers.
    Hier in de straat is tot 00:00 toch nauwelijks wat te beleven. Terwijl het vanaf 00:00 enorm druk is.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik verruil kwantiteit elk jaar een stapje meer naar kwaliteit. Vorig jaar 2 cakeboxen, nu 4. Vorig jaar bergen met losse cakes, nu alleen de toppers. En alle eerdergenoemde ideeën heb ik ook, maar het komt er nooit van.

  11. Deze 3 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik stook altijd een showtje die begint tussen half 1 en 1 uur....kan ik eerst rustig kijken wat de rest allemaal stookt en daarna kan ik lekker los gaan

    En wat ik anders ga doen...tja
    Ik ga niet meer zoveel halen als de afgelopen jaren...dat zeg ik altijd, maar kan het budgettair ook niet omdat we een kleintje verwachten half januari

    Echter weet ik ook dat het bloed kruipt waar je kruit ruikt dus wie weet, haha Maar eerst moet de babykamer af zijn iig.

  13. Deze 5 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  14. #8
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Al jaren een openingsshow geschoten om 18.00, en afgelopen jaar ook om 00.15 een dikke show. Tussendoor werd er de gehele avond cakes de lucht in gejaagd. Er is zelfs 1 jaar geweest dat we het 00.00 moment totaal miste tot de dames naar buiten kwamen....dat was buiten heel genant ook gewoon niet leuk voor hun!!

    Dit jaar i.v.m het aankopen van een nieuw huis én het inzicht dat ik met minder ook een prima jaarwisseling kan hebben, mijn prioriteiten verlegd.

    Onder het motto met minder maar veel kwaliteit zal het geheel goedkomen. Budget zal niet veel lager zijn, maar door de kwaliteit te waarborgen zal het aantal eenheden afnemen.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2017
    Berichten
    24
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Minder goedkope cake's kopen. Tot voorheen altijd enkele goedkope boxjes gehaald. Maar zie toch liever 1 dikke rambak in plaats van wat plopboeketjes.

    En mijn plan is om om 00:00 te wachten met stoken totdat iedereen klaar is, maar dat zeg ik al 5 jaar tegen mezelf. Komt niks van hehe. Drang is te groot ;)

  17. Deze gebruiker waardeert Lambal94 voor het bericht:


  18. #10
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Alles is zover het altijd gaat wel perfect, 18:00 showtje, tussendoor lekker stoken in verschillende straten met vrienden en familie en om 00:15 beginnen met me volgende show.

    Het enige wat ik dit jaar anders ga doen is begin december al me aankopen doen qua brandstof halen voor de vuurkorf en voldoende aanstekers/torches vooral veel aanstekers!!

  19. Deze gebruiker waardeert remcus voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    helemaal niks, vorig jaar een top oud en nieuw gehad met stoken en hopelijk dit jaar weer.

    merk wel dat ik elk jaar wat meer cakeboxen koop dan het jaar ervoor en dit jaar is niet anders.

  21. Deze gebruiker waardeert Knalpak voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Alleen nog maar afsteken vanaf 00:00.

  23. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    177
    Thanks
    67
    61 waarderingen in 32 posts
    Ik betrap mezelf er weleens op dat, als ik al wat alcohol op heb voor 00:00, ik sneller ben met het afsteken van vuurwerk en er dus niet van kan genieten. Dat ga ik dit jaar zeker voor zijn, lekker eten en af en toe een drankje. Omgevingsbewust zijn op de mooiste avond van het jaar!

  25. Deze gebruiker waardeert Nuevitas voor het bericht:


  26. #14
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Dit jaar niks meer van witte vuurwerk halen zo erg tegen gevallen afgelopen jaar!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  27. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Dit jaar niks meer van witte vuurwerk halen zo erg tegen gevallen afgelopen jaar!
    Ik ga nog steeds cadeau 3 halen

  28. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •