Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 392
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Heb nog een paar meter van dat roze lont lliggen, die ga ik er voor gebruiken. Twijfel nog of eerst 4 en dan 8, of allemaal te gelijk.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Wat zijn jullie ideeën voor een finale met lossen producten, ben opzoek naar wat inspiratie! Wil de mensen in de straat met open mond laten kijken!

    Heb hier voor 5x happy thunder q, 2x bleu thunder, 1x golden thunder,2x titanium thunder, 3x return of the Phoenix. Evt wall of golf, en wall of silver ook ter beschikking x4 weet alleen niet of dat mooi is in een finale.

    Is dit genoeg voor een spectaculaire finale, of heb ik meer nodig?
    Happy thunder is 12 geworden, bleu thunder 6, titanium thunder 4. Mega callifour 3, return of the Phoenix 3, golden wall 4, silver wall 4. Golden thunder 1,Nu nog even schiet volgorde bepalen en dan heb ik volgens mij wel een dikke finale! Dank orthen voor de super prijzen!
    Laatst gewijzigd door Mlap; 24 oktober 2017 om 17:26

  3. #63
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik zou toch bovengenoemde volgorde aanhouden hoor....dus eerst 1 Golden Wall, dan 2x Golden Wall tegelijk en daarna de Golden Thunder. Daarna verder met 6x blue thunder waarbij op het eind de Cauliflower bij komt.....als toetje de 12x happy thunder die ik per zes zou schieten....dus twee finale salvo's

  4. #64
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ook het topic ff verplaatst hiernaartoe btw.....

  5. #65
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Dit jaar voor het eerst meer boxen dan losse cakes. Nu wil ik om 0.00 uur een sterke opening neerzetten die iedereen in de straat wegblaast.Ruimte is niet overdreven groot dus worden een box of 4 die de lucht in gaan.

    Zat zelf te denken om te beginnen met de crashbox 2 tegelijk, daarna de de snowstorm alle vier potten tegelijk de lucht in en dan afsluiten met de transbomber. Kan de transbomber eventueel nog vervangen door de Jackhammer die ik eigenlijk voor de finale had gepland. Hoor graag wat jullie mening is over deze opening en of het geen overkill is?

  6. #66
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Is het daarna afglopen? Of ga je dan losse cakes schieten?
    Zou in het geval van het laatste afhankelijk van hoe de straat of omgeving stookt rustig beginnen of met de crashbox, dan paar cakes en weer een box en afsluiten met de transbomber.
    Solar storm alle 4 tegelijk is echt zonde! Dat is een geniet box en dat doe je echt compleet teniet als je alles tegelijk weg schiet.
    Dan kun je beter wat anders pakken voor zo'n moment, maar dat is mijn mening.

  7. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  8. #67
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Is het daarna afglopen? Of ga je dan losse cakes schieten?
    Zou in het geval van het laatste afhankelijk van hoe de straat of omgeving stookt rustig beginnen of met de crashbox, dan paar cakes en weer een box en afsluiten met de transbomber.
    Solar storm alle 4 tegelijk is echt zonde! Dat is een geniet box en dat doe je echt compleet teniet als je alles tegelijk weg schiet.
    Dan kun je beter wat anders pakken voor zo'n moment, maar dat is mijn mening.
    Losse cakes worden allemaal verwerkt in het 18.00 uur project. In onze omgeving word bijna niet gestookt. Ik heb naast deze boxen nog een 12 tal andere boxen dus kan er een box met een rustiger tempo tussen zetten. Ik heb de snowstorm en niet de solar, maar zat hier zelf ook al een beetje over te twijfelen. In ieder geval bedankt voor je input.

  9. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Berichten
    79
    Thanks
    29
    27 waarderingen in 17 posts
    Twijfel enorm over afsteek volgorde. Op dit moment heb ik het volgende in gedachten en al besteld.

    - Palme dór
    - sunbeam 1
    - sunbeam 3
    - 2x of 4x red ghosts evo
    - 4x wasp en 2x shaft tegelijk
    - color plum coco
    - fading stars
    - colorfull city
    - Rubro Event Palm W-105 (waaierbox)
    - bad #ss box
    - immortal gold
    - 2x transbomber

    Heb ook nog 4x ROTP staan ,echter weet niet waar ze tussen moeten. Tevens nog een klein budget om enkele losse cakes of een box te kopen. Iemand tips over de afsteekvolgorde?
    -

  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    315
    Thanks
    103
    255 waarderingen in 109 posts
    Voor mijn finale heb de volgende producten nog beschikbaar:
    3x Screw, 6x airdamage, 5x secret salute2016 (crackling versie) en 6 secret salute finale edities
    Hoe zouden jullie de schietvolgorde doen zat zelf te denken aan: beginnen met 3 losse cakes van de screw hieropvolgend 9 losse cakes screw samen met de airdamage en en secret salutes en aan het eind de 6 secret salutes Finale editie Hebben jullie nog ideeen.

  11. #70
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik zou beginnen met de 6x airdamage, gevolgd door de 5 x secret salute. Dan zou ik de screw zo schieten als ie bedoeld is. Heb ik zelf ook al een aantal keer gedaan per 3, dat is echt totale gekte. En dan zou ik afsluiten met de secret salute finale cake's.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    315
    Thanks
    103
    255 waarderingen in 109 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ik zou beginnen met de 6x airdamage, gevolgd door de 5 x secret salute. Dan zou ik de screw zo schieten als ie bedoeld is. Heb ik zelf ook al een aantal keer gedaan per 3, dat is echt totale gekte. En dan zou ik afsluiten met de secret salute finale cake's.
    bedankt voor je reactie denk dat ik hem zo ga schieten anders wordt het inderdaad wel erg veel chaos denk ik als ik de screws en airdamages en secret salutes tegelijk afschiet

  13. #72
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    ZENA Mayhem
    ZENA Revolution
    ZENA Triumph
    VOLT! 1.0'' Final Colorz
    VOLT! 1.0'' Final Gold
    VOLT! 1.0'' Massive Blinkerz
    VOLT! 1.0'' Mix it Up
    VOLT! 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue
    VOLT! 1.2'' Spinnerz 2 Colorz
    VOLT! 1.2'' Glitter Willow 2 Colorz
    2x Wicked Whistle

    Hierin nog een leuke volgorde verzinnen voor een mini showtje.

  14. #73
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ik ben nog opzoek naar een rustiger tussenstuk in mijn show. Ik wil vrij heftig beginnen, denk aan 5 tot 10 fluit bakken. 5 tot 10 salute potjes en dan mooi 1 thema/kleur in de lucht. Om vervolgens echt gas terug nemen. Heeft iemand ideeën over producten die hiervoor geschikt zijn, denk dus aan dingen zonder burst. Hierbij lees ik ook al het stille show topic, maar het hoeft niet perse stil te zijn (crossette mag ook bijvoorbeeld)

    Ik weet dit is nogal een niet concrete vraag, maar ik wil jullie niet teveel een bril opzetten. In de hoop dat ik dingen te horen krijg waar ik zelf nooit aan zou denken!
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  15. #74
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
    Ik ben nog opzoek naar een rustiger tussenstuk in mijn show. Ik wil vrij heftig beginnen, denk aan 5 tot 10 fluit bakken. 5 tot 10 salute potjes en dan mooi 1 thema/kleur in de lucht. Om vervolgens echt gas terug nemen. Heeft iemand ideeën over producten die hiervoor geschikt zijn, denk dus aan dingen zonder burst. Hierbij lees ik ook al het stille show topic, maar het hoeft niet perse stil te zijn (crosette mag ook bijvoorbeeld)

    Ik weet dit is nogal een niet concrete vraag, maar ik wil jullie niet teveel een bril opzetten. In de hoop dat ik dingen te horen krijg waar ik zelf nooit aan zou denken!
    1 woord: Sunbeam!

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  17. #75
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Weet niet of je er aan kunt komen, maar bijvoorbeeld de Wonderland A van Witte vuurwerk vind ik erg gaaf met die hummers.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •