Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    nog geen cake gezien.. af en toe een knalletje in het weekend

    Comment


      #62
      Vanavond opeens veel vuurwerk te horen. Rond 19:00 een cake gehoord en direct daarna een bizar harde knal denk een cobra 6. En net weer een bizar harde knal

      Comment


        #63
        Zo n 8 cakes gehoord, waarvan 2 gezien: daisy beam en hallucinator
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #64
          Vanmorgen achter mijn school een redelijk harde knal, ik denk een nitraat, zag de afstekers wegrennen.

          Vanavond zelf even wat categorie 1 van de Aldi getest

          Comment


            #65
            Gister morgen rond 5uur smorgens een harde klap regio Enschede

            Comment


              #66
              Hier over de hele vrijdagavond tientallen knallen gehoord, rond 22:00 een stuk of 8 achter elkaar. Mooi man!
              Nog wel iets rustiger dan vorig jaar.
              Vuurwerk is vuurwerk

              Comment


                #67
                zins gister groepjes jongere met cat 1 door wijk aan wandelen hele avond en af en toe nitraatje vald heel erg mee dit jaar hier ook

                Comment


                  #68
                  Net ineens een 16 shots cake, paar straten verderop. Om 00.00 uur stipt
                  Wel leuk natuurlijk, maar wel weer voer voor tegenstander om zo laat nog iets af te steken...

                  p.s. Mocht je dit lezen bijna-buurman, hij was wel mooi
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    #69
                    Een aantal maanden geleden ben ik verhuisd, van een dorpje in regio Zuid-Limburg naar een stad in Zuid-Limburg. Hier zijn al regelmatig knallen te horen en cakes te zien, dat was op mijn vorig adres niet meer denkbaar de laatste jaren.

                    Comment


                      #70
                      Het is hier verassend stil in het noorden, ik heb nog helemaal niks gehoord.

                      Ik hoor wel veel mensen geen adresjes kunnen vinden voor illegaal vuurwerk.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        Het is hier verassend stil in het noorden, ik heb nog helemaal niks gehoord.

                        Ik hoor wel veel mensen geen adresjes kunnen vinden voor illegaal vuurwerk.
                        Ik weet niet waar jij in het noorden woonachtig bent. Maar in Drachten al volop " harde " knallen. En dan heb ik het dus niet over legaal vuurwerk.

                        Comment


                          #72
                          Vandaag voor het eerst wat de lucht in zien gaan, een mooi crossette cakeje, genieten! Verder wel zo nu en dan wat losse knallen al een tijdje.

                          Comment


                            #73
                            Knetterballen in de straat en af en toe een nitraat. Ik probeer mn buurjochies zo te adviseren dat ze wat spreiden en uit de straat nokken maar luisteren...Hoor ik dat jong joch op internet hard knal heeft besteld... Maar rot op nu voor en achter mn huis, hoe minder aandacht hier hoe meer we op De Avond gewoon ons gang kunnen gaan. Ik hou zelf ook wel van wat goed geknal maar niet op die onbeheerste, onnadenkende pubermanier, dan vergaat me de lol. Buurjoch heeft door zn vroege geknal vorig jaar al popo in huis gehad, keken ze niet onder zn bed

                            Comment


                              #74
                              Yes net de eerste cake de lucht in zien gaan, blijft leuk

                              Comment


                                #75
                                Vanavond bij de Kuip weer wat mooie cakes gezouten. Volgens mij de 19shots van Funke

                                Comment

                                Working...
                                X