Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    En ja hoor de buurjongetjes hebben hun vuurwerk ook binnen, schrik me steeds de pleuris. De hele avond al nitraat of vlinders aan het knallen

    Vind het niet zo erg, juist een teken dat het allemaal weer dichterbij komt Moet me altijd inhouden om dan zelf niet met een cakeje naar buiten te lopen haha

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
      Moet me altijd inhouden om dan zelf niet met een cakeje naar buiten te lopen haha
      Zeer herkenbaar

      Comment


        #48
        Hier nu ook af en toe een knalletje vanavond haha. Elke keer gelijk naar buiten kijken of je iets ziet
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #49
          Ook dat inderdaad

          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Hier nu ook af en toe een knalletje vanavond haha. Elke keer gelijk naar buiten kijken of je iets ziet

          Comment


            #50
            Precies dit!

            EDIT: hier af en toe een cake en redelijk wat knallen 's avonds. Verder rustig in de buurt van Huissen.

            Comment


              #51
              gisteren werd er een complete box afgestoken. echt heel mooi! en mijn buurjongen steekt bijna iedere avond thunderkings af. voor de rest valt het mee hier in dinteloord

              Comment


                #52
                Thunderkings hier ook af en toe inderdaad Hele boxen helaas nog niet gehoord, die zullen lekker klinken zeg nu je oren het even niet gewend zijn Dat vind ik wel zonde aan O&N je wend er zo snel aan als je meerdere blokken hebt. Knal je er 1 in de zomer ofzo geniet je dubbel zo hard

                Comment


                  #53
                  De afgelopen weken was het op af en toe een knal in de verte na nog heel rustig, maar hoorde een half uur geleden een knal dichtbij en ging net vlakbij een cake de lucht in

                  Comment


                    #54
                    Einde van de middag een harde knal. ik schok me eigen kapot maar ook wel mooi

                    Comment


                      #55
                      Ik hoor hier al aardig wat Cat.1 en af en toe een nitraatje in de verte.

                      Comment


                        #56
                        net tijdens het sporten in de verte een all at once waaier meet rauwe fluiters, nooit eerder gezien was wel vet!

                        Comment


                          #57
                          Het is hier heel rustig voor deze tijd van het jaar. Hoor bijna geen vuurwerk hier. Paar dagen geleden wel een cake gezien toen ik ff met de auto weg was, maar dat was het dan ook wel..

                          Comment


                            #58
                            Eigenlijk het eerste jaar dat het nog echt rustig is. Alleen maar mooi eigenlijk.

                            Comment


                              #59
                              Over het algemeen wel rustig hier. Maar net was er hier in de wijk een knal, ongelofelijk!
                              Geen idee wat het was, maar dat mogen ze van mij wel verbieden zeg..

                              Comment


                                #60
                                Hier in Tilburg is het vrij rustig moet ik zeggen, je hoort wel eens een knal of wat sier maar minder als andere jaren.

                                Comment

                                Working...
                                X