Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vorige week nog 2 (gok 3'') salutes gehoord. Galmde iig lekker door!!

    Comment


      #32
      Vannacht 1 dikke dreun hier, verder zoooo doodstil ivm andere jaren, te merken dat er wat lijntjes zijn opgerold. Maar is er toch wat in omloop dus, of online besteld.

      Comment


        #33
        Laatste jaren steeds minder heb ik het idee. Met oudjaarsdag elk jaar weer meer!

        Comment


          #34
          Hier is het elke avond raak. In de weekeden gaat het zelfs de hele avond door. En dat voor een klein plaatsje.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
            Hier is het elke avond raak. In de weekeden gaat het zelfs de hele avond door. En dat voor een klein plaatsje.
            Dan "vertrouwen" de mensen elkaar. In de grote steden is er veel meer bijlapperij.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #36
              Hier hoor ik ook regelmatig al geknal hoor. Met name in de weekenden gaat er al redelijk wat de lucht in.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Hier hoor ik ook regelmatig al geknal hoor. Met name in de weekenden gaat er al redelijk wat de lucht in.
                Grensgeval he;)
                Hier een paar cakes die de lucht in gingen,ook paar vuurpijlen ondertussen gezien

                Comment


                  #38
                  Geen idee of het daar mee te maken heeft, maar Enschede staat er wel een beetje als vuurwerk gek ja haha.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Bij ons in de buurt gisteravond een, ik gok, een cobra 6. Baal hier altijd van, vind het én geen geschikt vuurwerk voor in een woonwijk (überhaupt niet, maar dat is wat anders) en het zorgt voor negatieve beeldvorming ten opzichte van onze grote hobby.

                    Comment


                      #40
                      Hier in de avond nu in het weekend elke avond wel een paar knallen, zelf ondervang ik er geen hinder van.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #41
                        helemaaal niks is blak stil nog steeds verleden jaar werd wel elke dag iets geknal

                        Comment


                          #42
                          Stuk rustiger dan vorig jaar in mijn wijk. Op andere plekken in de stad hoor ik regelmatig iets.

                          Comment


                            #43
                            Net een klap buiten zeg. Gingen een paar auto alarmen af.
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #44
                              Gisteravond hier een, ik gok 19 shots blokje in de verte gezien. Verder heel erg rustig.

                              Comment


                                #45
                                Af en toe is er wel wat te horen in de buurt, maar het valt reuze mee vergeleken met andere jaren. Vorig weekend wel een aantal cakes achter elkaar gehoord.

                                Comment

                                Working...
                                X