Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Nou, de buurjongen heeft alweer 2x politie aan de deur gehad. Best lullig gezien hij niks dan cat1 heeft maar hij laat wel lui van elders voor onze deur nitraten stoken. Die proberen een buurmeisje deur verderop ermee te versieren volgens mij (gegil erna aldoor). Gedoe, bah. Zelf minder zin erdoor om mn action fonteintjes te stoken.

    Comment


      #77
      Hier op Terschelling ben ik de enige die een beetje cat 1 de lucht in schiet

      Comment


        #78
        Hier gister voor het eerst een cake. rest nog redelijk rustig vergeleken met andere jaren.

        Comment


          #79
          Gistermorgen op het werk hoorde ik een cake in de verte de lucht in gaan. 8u s'ochtends vind ik nogal een raar tijdstip voor een cake maar goed
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
            Gistermorgen op het werk hoorde ik een cake in de verte de lucht in gaan. 8u s'ochtends vind ik nogal een raar tijdstip voor een cake maar goed
            Wij staken vroeger onderweg naar school ook vaak vuurwerk af😂

            Comment


              #81
              Buurjochies van 16 hebben hun bombashop pakjes veilig binnen...Lopen hier al met rugtasjes cat 1 over straat...willen ze dat nog 3 weken volhouden?!

              Comment


                #82
                Af en toe wat tolletjes de tuin in smijten alleen al voor de geur vind ik echt leuk.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                  Af en toe wat tolletjes de tuin in smijten alleen al voor de geur vind ik echt leuk.
                  Hier precies hetzelfde, of een fonteintje en dan nog even door de rook heen lopen haha.
                  Ben ook een echte kruidsnuiver, keek toevallig vd week wat ik nog over had, trok de doos open en kwamen me gelijk die heerlijke kruid dampen tegemoet, betrap mezelf erop dat ik toch een aantal keren goed in de (vuurwerk) doos geroken heb daarna

                  Comment


                    #84
                    Heel herkenbaar. Die geur. Heerlijk.

                    Comment


                      #85
                      tis hier in enschede ook aardig rustig, andere jaren wel meer meegemaakt

                      Comment


                        #86
                        Hier in Zwolle extreem rustig, nog geen cake gezien en geen knal gehoord

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Hier in Zwolle extreem rustig, nog geen cake gezien en geen knal gehoord
                          Echt he, bijna schrikbarend rustig!

                          Comment


                            #88
                            Sinds er sneeuw ligt toch al weer wat cakes gehoord, verder niks gezien maar eindelijk begint het te komen

                            Comment


                              #89
                              Nu net toch een paar nitraten of zo lijkt wel of ze net zijn wakker geworden. Vroeger vond ik het leuk maar tis nu voer voor de bonte club.

                              Comment


                                #90
                                Omgeving zoetermeer toch rond de klok van 7 aardig wat cake's de lucht in zien gaan
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X