Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2017] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ziet er goed uit hoor, de acties zijn een stuk scherper dan vorig jaar tijdens de vroege vogel actie wat ik mij kan herrinneren ( of was het de freakactie? Volgens mij niet.. ). En nog redelijk veek producten ook! Ik ben benieuwd voor vele of jullie dan ook nog duidelijkheid krijgen over het filiaal in Rotterdam.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Ziet er goed uit hoor, de acties zijn een stuk scherper dan vorig jaar tijdens de vroege vogel actie wat ik mij kan herrinneren ( of was het de freakactie? Volgens mij niet.. ). En nog redelijk veek producten ook! Ik ben benieuwd voor vele of jullie dan ook nog duidelijkheid krijgen over het filiaal in Rotterdam.
      Merk dat er veel mensen zijn die het graag willen afhalen in Rotterdam. Waar in de stad was dat andere jaren dan?

      Comment


        #48
        Ik ben leek maar maakt het dan uit waar je moet halen of zijn het de mensen die niet veel willen rijden die zeuren als niet in Rotterdam kan afhalen. Kan iemand uitleggen hihi

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
          Merk dat er veel mensen zijn die het graag willen afhalen in Rotterdam. Waar in de stad was dat andere jaren dan?
          Rotterdam Beverwaard aan de Rijnauwesingel was het voorheen..

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Ik ben leek maar maakt het dan uit waar je moet halen of zijn het de mensen die niet veel willen rijden die zeuren als niet in Rotterdam kan afhalen. Kan iemand uitleggen hihi
            Vorig jaar konden de bestellingen die werden geplaatst op de site van vwl Steenbergen ook worden afgehaald bij Vuurwerkland Rotterdam. Op de site moest je dan een bepaald tijdblok kiezen (3:00-4:00 uur) en op die manier gaf je aan dat je het vuurwerk op wou halen in Rotterdam op 29 dec tussen 9:00-10:30 uur. Voor sommige ligt Rotterdam net wat gunstiger gelegen dan bijvoorbeeld Steenbergen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
              Ik ben leek maar maakt het dan uit waar je moet halen of zijn het de mensen die niet veel willen rijden die zeuren als niet in Rotterdam kan afhalen. Kan iemand uitleggen hihi
              Ik zelf haal mijn vuurwerk in Leeuwarden, dus dat is nog wel het toppunt van waar ik woon. Maar het is natuurlijk gewoon logisch dat je liever naar Rotterdam rijd als dat dichterbij is dan Steenbergen. Stel je wilt nog elders vuurwerk halen op de zelfde dag dan kan je die tijd goed gebruiken toch! Kan zo nog wel meer redenen bedenken natuurlijk, jij zelf ook wel neem ik aan.

              Comment


                #52
                Oh Ok je bedoelt meerdere freak acties afgaan omdat er bepaalde tijden worden besproken. Ik zelf gaat naar Almere en waarschijnlijk zelfs 2 keer. Is vanuit hier ook stukje rijden. Alles wat ik in de voorverkoop hier kan halen is allemaal te plannen. En haal ik gewoon tussen door. Maar snap wel dat mensen het liever naast de deur hebben dan dat ze beetje moeite moeten doen. Stel je voor je woont in Limburg zie geen actie daaro......

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Oh Ok je bedoelt meerdere freak acties afgaan omdat er bepaalde tijden worden besproken. Ik zelf gaat naar Almere en waarschijnlijk zelfs 2 keer. Is vanuit hier ook stukje rijden. Alles wat ik in de voorverkoop hier kan halen is allemaal te plannen. En haal ik gewoon tussen door. Maar snap wel dat mensen het liever naast de deur hebben dan dat ze beetje moeite moeten doen. Stel je voor je woont in Limburg zie geen actie daaro......
                  Ik woon in Rotterdam. Of 15 minuten rijden of een klein uurtje. De auto rijdt ook niet gratis helaas. Scheelt toch weer een klein potje ;)
                  Ik hoop dus ook dat we het weer af kunnen halen in R'dam. Binnen 5 minuten sta je weer buiten, ideaal!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
                    Ik woon in Rotterdam. Of 15 minuten rijden of een klein uurtje. De auto rijdt ook niet gratis helaas. Scheelt toch weer een klein potje ;)
                    Ik hoop dus ook dat we het weer af kunnen halen in R'dam. Binnen 5 minuten sta je weer buiten, ideaal!
                    Ben ik aan de ene kant wel met je eens, aan de andere kant vindt ik een stukje beleving in een vuurwerk winkel ook belangrijk. Even lekker rond kijken in de showroom en met andere liefhebbers praten. Rij zodoende zelf half Nederland rond.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
                      Ben ik aan de ene kant wel met je eens, aan de andere kant vindt ik een stukje beleving in een vuurwerk winkel ook belangrijk. Even lekker rond kijken in de showroom en met andere liefhebbers praten. Rij zodoende zelf half Nederland rond.
                      Ik hoor het al! Jij moet naar Haokan pijnacker voor een ultieme vuurwerkbeleving! ��

                      On topic: ik hoop dat er afgehaald kan worden in Rotterdam. Was ideaal afgelopen jaar.

                      Comment


                        #56
                        @vuurwerkland Steenbergen.

                        Ik heb nog wat extra geld over ;) wanneer kunnen we wat nieuwe (hopelijk Wolff) producten of andere mooie acties gaan verwachten?

                        P.s.ik hoop ook dat er afgehaald in Rotterdam kan geen worden..dit was ideaal inderdaad

                        Comment


                          #57
                          Evolution of China Red (Six Best Possible!) zouden ook een hele mooie toevoeging zijn

                          Comment


                            #58
                            Komt er ook een kartonactie van singleshots? Met het feit dat ze er uit gaan
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #59
                              Een discussie over de single shot hoort niet in dit actie topic thuis


                              Hier wel

                              Comment


                                #60
                                Is er alneen update over afhaalpunt rotterdam?
                                Even a broken clock is right twice a day.

                                Comment

                                Working...
                                X