Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2017] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Morgenavond komen er nieuwe aanbiedingen online!

    Deze zijn dan geldig tot 1 november waarna de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer zal openen!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    Comment


      Mooie gaat ik de site in de gaten houden

      Hoe zit nou met die winkel in rotterdam word daar nog wel vuurwerk verkocht dan dit jaar?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
        Morgenavond komen er nieuwe aanbiedingen online!

        Deze zijn dan geldig tot 1 november waarna de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer zal openen!

        Jullie kunnen vast wel een tipje van de sluier geven

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
          Mooie gaat ik de site in de gaten houden

          Hoe zit nou met die winkel in rotterdam word daar nog wel vuurwerk verkocht dan dit jaar?
          In het topic van de gewone shop staat deze vraag ook meermaals; dit jaar geen verkoop in Rotterdam (helaas) :(
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
            Mooie gaat ik de site in de gaten houden

            Hoe zit nou met die winkel in rotterdam word daar nog wel vuurwerk verkocht dan dit jaar?
            In Rotterdam zal zeker nog vuurwerk verkocht worden maar aangezien hier vanaf dit jaar een compleet andere collectie komt te liggen is het helaas logistiek niet meer haalbaar om hier freak/uitverkoop orders af te halen.
            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
              In Rotterdam zal zeker nog vuurwerk verkocht worden maar aangezien hier vanaf dit jaar een compleet andere collectie komt te liggen is het helaas logistiek niet meer haalbaar om hier freak/uitverkoop orders af te halen.
              Dat is het uitgebreide antwoord haha
              Zo maar eens kijken welke lijnen in Rotterdam komen te liggen dan (dat wist ik namelijk niet). Woon toch in de buurt.
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                In Rotterdam zal zeker nog vuurwerk verkocht worden maar aangezien hier vanaf dit jaar een compleet andere collectie komt te liggen is het helaas logistiek niet meer haalbaar om hier freak/uitverkoop orders af te halen.
                Oke bedankt.. ben wel benieuwd welke lijne er verkocht gaan worden dan..

                Comment


                  @ vuurwerkland Steenbergen wat betekend dat sterretje achter o.a de massive?

                  Comment


                    Presale staat erop zie ik.

                    Cruel traction voor 95 euro. Mooie prijs zeg

                    Comment


                      komen er nog meer producten op de PRESALE

                      Comment


                        Staan weer mooie aanbiedingen tussen hoor.
                        Echter wacht ik denk ik toch tot het moment dat vuurwerklandfreaks weer open gaat.
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          Hoort die Pre-sale dan niet gewoon op de freaksite te komen?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                            Staan weer mooie aanbiedingen tussen hoor.
                            Echter wacht ik denk ik toch tot het moment dat vuurwerklandfreaks weer open gaat.
                            Ja hier het zelfde wacht even op die andere freaks site haha.. die 2 weeken hou ik ook nog wel vol
                            Staan leuke dingen bij de pre sale

                            Comment


                              Staan leuke acties tussen hoor!

                              Helaas lukt het me niet om af te rekenen op dit moment, wordt doorgestuurd naar een blanco pagina!

                              Even een mailtje gedaan, zitten wat dingetjes tussen die ik goed voor een projectje kan gebruiken

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                                @ vuurwerkland Steenbergen wat betekend dat sterretje achter o.a de massive?
                                Heeft te maken met de voorverkoopactie's welke vanaf medio november beginnen op de reguliere website. Is dus nu niet van toepassing.
                                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                                Comment

                                Working...
                                X