Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke meeting omgeving Twente

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuke meeting omgeving Twente

    Ik als nieuwe bezoeker zou graag met wat vaste mensen hier in contact komen. Puur omdat ik geïnteresseerd ben in het hedendaagse vuurwerk in Nederland. Hoop op reacties dat zou wel tof zijn. Alleen filmpjes kijken helpt okk nie.

    Mvg

    Jantje

    #2
    Je zou eens een keer naar een paar shows kunnen gaan in Nederland. Met name de grotere shows trekken toch best veel freaks. Altijd gezellig!

    Comment


      #3
      Dat zeker idd, waar ben je precies naar op zoek dan? Bij demo;s zie je meestal ook best wat liefhebbers en de grotere shows zeker ook.

      Comment


        #4
        Jammer,ik woon in Zaanstad maar shows en demo's etc is leuk om naar toe te gaan.Denk ook bv aan Duitsland....Italie...Spanje...zoveel moois om te doen.
        075

        Comment


          #5
          Contact deze medetukker maar hoor .
          Valt altijd wel wat te regelen.

          Comment


            #6
            Waar ben je na op zoek dan Naar mensen die je wil ontmoeten om mee na shows te gaan en al die dingen meer ?

            Comment


              #7
              De kermis show in Enschede gaan ook altijd redelijk wat freaks heen. Misschien een optie ?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Kermis in Enschede lijkt me ook een leuk idee. En aan het eind van het jaar misschien wat demo's? Ik ben voor

                Comment


                  #9
                  tukker hier

                  Comment


                    #10
                    Geen tukker, wel Zwollenear.. Mocht je dat ook schikken. Stuur gerust een berichtje. Ik neem/heb contact met meerdere freaks hier en we gaan samen naar Demo's/winkeliers/inkopen enz.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
                      Geen tukker, wel Zwollenear.. Mocht je dat ook schikken. Stuur gerust een berichtje. Ik neem/heb contact met meerdere freaks hier en we gaan samen naar Demo's/winkeliers/inkopen enz.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                      wehehe...daar werk ik tegenwoordig

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        wehehe...daar werk ik tegenwoordig
                        Kijk aan, das ook toevallig! Waar toevallig? ;)

                        Comment


                          #13
                          Hier ook een tukker
                          Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                          Comment


                            #14
                            Hier nog een Tukker, eind vorig jaar ook 2 freaks in Enschede ontmoet, was gezellig.
                            (Kermis Enschede is zeker een optie hier, 4 keer eerder geweest.)

                            Comment


                              #15
                              Ok kermis Enschede lijkt me inderdaad ook een leuke plek om eens te meeten. En demo's lijken mij ook altijd wel gezellig.

                              Comment

                              Working...
                              X