Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Kosten Fallas ?

  1. #16
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    voor de mensen die voor het eerst gaan of overwegen te gaan, Lees dit even:
    http://www.fallasfestival.nl/straat-programma-2017

    Je moet echt zorgen dat je een paar straatmascletas mee kunt pakken, vaak kun je veel dichterbij staan als bij de mascletas voor het gemeentehuis, en je voelt de drukgolven zo heerlijk op je af knallen in die straatjes.
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen -Ghost- voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    voor de mensen die voor het eerst gaan of overwegen te gaan, Lees dit even:
    http://www.fallasfestival.nl/straat-programma-2017
    Thnx man voor deze leuke site
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid PMK's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    90
    Thanks
    14
    83 waarderingen in 40 posts
    OV (metrolijnen 3 en 5) van vliegveld naar centrum duurt 30 minuten en kost €3.90 (+*€1,- voor een kaartje als je hem niet oplaadt).

    Eten in restaurantjes is in het centrum ietsjes duurder dan elders. Je kan ook leven van de supermarkten.

    Vliegtickets zijn al reeds gemeld. Als je je ticket boekt 3 weken voordat je gaat (last minute) ben je 90 euro kwijt (deed ik) met Transavia. Ook Vueling vliegt naar Valencia vanuit Amsterdam en [s]Ryanair vanuit Eindhoven[/s] (niet meer!?).

    Let wel op dat je alles ruim inplant aangezien de Franse in de Fallas periode steeds staken en dus het luchtruim meestal dicht is (zoals ook dit jaar weer).

  6. Deze gebruiker waardeert PMK voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    En vergeet vooral niet... vuurwerk is een luxe product, er zijn veel mensen die misschien wel vuurwerk willen kopen maar er gewoonweg geen geld voor hebben. Ik denk dat je je o&n budget echt wel een keer kan halveren voor een mooie week las fallas. Wat iedereen al zegt... een onvergetelijke ervaring. Zeker ook leuk om er met het gezin heen te gaan

    En vergeet niet dat je 2x kan stoken in een kalenderjaar.... priceless

  8. Deze 2 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    Het is natuurlijk ieder voor zich, maar ik ben al jaren geleden gestopt met het uitgeven van geld aan te dure vuurwerkproducten in Nederland tijdens Oud & Nieuw. Het kan me simpelweg niet bekoren omdat ik meer liefhebber ben van het professionele spul wat tegenwoordig teveel risico's met zich meebrengt.

    Ik ga van dat geld wat ik tijdens oud & nieuw uitspaar liever een weekje naar de mooiste vuurwerkstad van Europa of maak andere tripjes naar Italië. Je kunt heel goedkoop naar Valencia als je met meerdere personen gaat en dan een appartement boeken of snel al een hostel boeken.

    Ik heb alle opties gedaan, hotel, appartement, hostel en bed & breakfast en ikzelf vind een appartement het fijnste wat er is. Rede hiervoor is dat ik lekker mijn eigen maaltijd kan maken in de ochtend en de avonden. Als je iedere dag uit eten gaat, dan word het een duur geintje en daarbij gaan de meeste restaurants pas later in de avond open terwijl je dan liever de wijken ingaat

    Vluchten kosten idd rond de 100 euro, maar vanuit Charleroi kun je vaak wel goedkoper gaan. Vuurwerk kopen in Valencia doe ikzelf ook niet, ik geniet van al dat moois wat daar gedaan word en 's avond bij Palau zijn er genoeg andere idioten die mooi spul bij hebben

    Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar als vuurwerkliefhebber moet je Fallas een keer meegemaakt hebben!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen dahustla voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Niet helemaal het juiste topic maar ik kon er zo geen vinden voor mijn vraag.

    Op Facebook heb ik een advertentie gezien, Je kunt vanaf een balkon op het grote plein mascleta bekijken met hapjes en drankjes voor circa 70,-pp.

    Heeft er iemand ervaring mee? graag hoor ik dan van je of het een do or don't is?....
    (https://www.facebook.com/fallasfesti...41489802563700)
    Laatst gewijzigd door EHVuurwerk; 29 januari 2018 om 22:16 Reden: typ foutje

  12. #22
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Niet helemaal het juiste topic maar ik kon er zo geen vinden voor mijn vraag.

    Op Facebook heb ik een advertentie gezien, Je kunt vanaf een balkon op het grote plein mascleta bekijken met hapjes en drankjes voor circa 70,-pp.

    Heeft er iemand ervaring mee? graag hoor ik dan van je of het een do or don't is?....
    (https://www.facebook.com/fallasfesti...41489802563700)
    Ik zelf zou er niet heel snel voor kiezen, mist dan tog een hoop gezelligheid op het plein. Het wachten hoort er eigenlijk gewoon een beetje bij. Wil je de drukte vermijden is dit de ideale oplossing.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #23
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.631 waarderingen in 580 posts
    Mits goede plek.. niet duur. Plekken die ik ken zijn 150 all incl. Ideaal man. Voor dat geld zou alle mascleta's daar meepakken. Irritante drukte en wachten op het plein is ook kut. Ik ga het even uitzoeken

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •