Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kosten Fallas ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    voor de mensen die voor het eerst gaan of overwegen te gaan, Lees dit even:


    Je moet echt zorgen dat je een paar straatmascletas mee kunt pakken, vaak kun je veel dichterbij staan als bij de mascletas voor het gemeentehuis, en je voelt de drukgolven zo heerlijk op je af knallen in die straatjes.
    When you stand for nothing, you fall for anything.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
      voor de mensen die voor het eerst gaan of overwegen te gaan, Lees dit even:
      http://www.fallasfestival.nl/straat-programma-2017
      Thnx man voor deze leuke site
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        OV (metrolijnen 3 en 5) van vliegveld naar centrum duurt 30 minuten en kost €3.90 (+*€1,- voor een kaartje als je hem niet oplaadt).

        Eten in restaurantjes is in het centrum ietsjes duurder dan elders. Je kan ook leven van de supermarkten.

        Vliegtickets zijn al reeds gemeld. Als je je ticket boekt 3 weken voordat je gaat (last minute) ben je 90 euro kwijt (deed ik) met Transavia. Ook Vueling vliegt naar Valencia vanuit Amsterdam en [s]Ryanair vanuit Eindhoven[/s] (niet meer!?).

        Let wel op dat je alles ruim inplant aangezien de Franse in de Fallas periode steeds staken en dus het luchtruim meestal dicht is (zoals ook dit jaar weer).

        Comment


          #19
          En vergeet vooral niet... vuurwerk is een luxe product, er zijn veel mensen die misschien wel vuurwerk willen kopen maar er gewoonweg geen geld voor hebben. Ik denk dat je je o&n budget echt wel een keer kan halveren voor een mooie week las fallas. Wat iedereen al zegt... een onvergetelijke ervaring. Zeker ook leuk om er met het gezin heen te gaan

          En vergeet niet dat je 2x kan stoken in een kalenderjaar.... priceless

          Comment


            #20
            Het is natuurlijk ieder voor zich, maar ik ben al jaren geleden gestopt met het uitgeven van geld aan te dure vuurwerkproducten in Nederland tijdens Oud & Nieuw. Het kan me simpelweg niet bekoren omdat ik meer liefhebber ben van het professionele spul wat tegenwoordig teveel risico's met zich meebrengt.

            Ik ga van dat geld wat ik tijdens oud & nieuw uitspaar liever een weekje naar de mooiste vuurwerkstad van Europa of maak andere tripjes naar Italië. Je kunt heel goedkoop naar Valencia als je met meerdere personen gaat en dan een appartement boeken of snel al een hostel boeken.

            Ik heb alle opties gedaan, hotel, appartement, hostel en bed & breakfast en ikzelf vind een appartement het fijnste wat er is. Rede hiervoor is dat ik lekker mijn eigen maaltijd kan maken in de ochtend en de avonden. Als je iedere dag uit eten gaat, dan word het een duur geintje en daarbij gaan de meeste restaurants pas later in de avond open terwijl je dan liever de wijken ingaat

            Vluchten kosten idd rond de 100 euro, maar vanuit Charleroi kun je vaak wel goedkoper gaan. Vuurwerk kopen in Valencia doe ikzelf ook niet, ik geniet van al dat moois wat daar gedaan word en 's avond bij Palau zijn er genoeg andere idioten die mooi spul bij hebben

            Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar als vuurwerkliefhebber moet je Fallas een keer meegemaakt hebben!
            https://www.facebook.com/fallasfans

            Comment


              #21
              Niet helemaal het juiste topic maar ik kon er zo geen vinden voor mijn vraag.

              Op Facebook heb ik een advertentie gezien, Je kunt vanaf een balkon op het grote plein mascleta bekijken met hapjes en drankjes voor circa 70,-pp.

              Heeft er iemand ervaring mee? graag hoor ik dan van je of het een do or don't is?....
              (https://www.facebook.com/fallasfesti...41489802563700)
              Laatst aangepast door EHVuurwerk; 29 January 2018, 22:16. Reden: typ foutje

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                Niet helemaal het juiste topic maar ik kon er zo geen vinden voor mijn vraag.

                Op Facebook heb ik een advertentie gezien, Je kunt vanaf een balkon op het grote plein mascleta bekijken met hapjes en drankjes voor circa 70,-pp.

                Heeft er iemand ervaring mee? graag hoor ik dan van je of het een do or don't is?....
                (https://www.facebook.com/fallasfesti...41489802563700)
                Ik zelf zou er niet heel snel voor kiezen, mist dan tog een hoop gezelligheid op het plein. Het wachten hoort er eigenlijk gewoon een beetje bij. Wil je de drukte vermijden is dit de ideale oplossing.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Mits goede plek.. niet duur. Plekken die ik ken zijn 150 all incl. Ideaal man. Voor dat geld zou alle mascleta's daar meepakken. Irritante drukte en wachten op het plein is ook kut. Ik ga het even uitzoeken

                  Comment

                  Working...
                  X