Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 87 van 87
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.201
    Thanked 1.756 Times in 979 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Dit is wel een hele makkelijke redenatie he. Wanneer iemand in Friesland woont, pak je niet even zomaar de auto. Dan ben je een groot deel van je aankoopbedrag kwijt aan benzine. Dan snap ik best dat mensen eerst andere opties overwegen. Vaak begint het gewoon met recencies lezen voordat je je geld ergens aan overmaakt. Op internet lees ik zoveel negatieve reacties/recencies over deze zaak tot een paar jaar terug. Zou het risico ieder geval nooit nemen.
    Als je uit de uithoeken van het land komt dan is dat geen optie natuurlijk. Maar zijn denkwijze vind ik iedergeval wel toepasselijker bij de situatie dan afwachten of aangifte doen. En buiten dat, zo anoniem is meneer BariumBuizen niet. Het was immers gewoon een lid hier op het forum en zijn naam is gewoon bij veel leden denk ik nog wel bekend.

Wat ik niet snap is dat hij voor die paar tientjes winst blijkbaar te veel hooi op z'n vork neemt. Als je het niet kan hendelen dan moet je er gewoon mee kappen, want nu zijn er meer mensen de dupe dan dat het gewoon gaat zoals het moet gaan. Schrijf des noods inderdaad op je site dat de levertijd 2 weken is, dan heb je nog speling om je dagelijkse werkzaamheden te doen. Maar tot nu toe zou ik eigenlijk zeggen, kap er gewoon mee en laat iemand anders lekker dat gat in de markt opvullen.

VWC-Lid
    Thanks
    294
    Tuurlijk dat zou ik ook doen! Hup er naar toe en directe communicatie/confrontatie! Daar heb ik meer vertrouwen in dan ons justitie apparaat. Dat is zo kapot bezuinigd als wat. Alleen als je ver weg woont gaat dat helaas niet zo makkelijk. Niks voor Alberto Stegeman, zou mooie televisie zijn en iedereen krijgt zijn geld terug
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Als je uit de uithoeken van het land komt dan is dat geen optie natuurlijk. Maar zijn denkwijze vind ik iedergeval wel toepasselijker bij de situatie dan afwachten of aangifte doen. En buiten dat, zo anoniem is meneer BariumBuizen niet. Het was immers gewoon een lid hier op het forum en zijn naam is gewoon bij veel leden denk ik nog wel bekend.

Wat ik niet snap is dat hij voor die paar tientjes winst blijkbaar te veel hooi op z'n vork neemt. Als je het niet kan hendelen dan moet je er gewoon mee kappen, want nu zijn er meer mensen de dupe dan dat het gewoon gaat zoals het moet gaan. Schrijf des noods inderdaad op je site dat de levertijd 2 weken is, dan heb je nog speling om je dagelijkse werkzaamheden te doen. Maar tot nu toe zou ik eigenlijk zeggen, kap er gewoon mee en laat iemand anders lekker dat gat in de markt opvullen.

VWC-Lid
    Thanks
    17
    Ik heb zojuist mijn track en tracecode ontvangen. Heb via het contact formulier gereageerd, en kort daarna een bevestiging gekregen. Tip voor degene die op hun bestelling zitten te wachten.

4. The Following User Says Thank You to partyelmar For This Useful Post:

VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Thanks
    344
    Ik heb ook mijn track & trace code ontvangen, na anderhalve week geleden besteld te hebben.
    Zonder respect geen vuurwerk.

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.815
    Thanked 6.274 Times in 2.764 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Grappig dat de bestellers opeens hun T&T code krijgen. We hebben gezien dat de heren van bariumbuizen hier een account hebben, maar reageren doen ze nauwelijks of niet over de situatie, maar wel opeens de pakketten gaan versturen. Beetje te toevallig naar mijn idee
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid Bomber68's schermafbeelding
    Thanks
    31
    Hier hetzelfde haha. Ben ze maar gaan spammen tot er eindelijk eens een reply kwam. Nu nog maar afwachten of het pakket afgeleverd wordt.

VWC-Lid
    Thanks
    899
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Aangifte doen gaat volgens mij weinig opleveren. Je bent voor 100 euro belazerd, daar liggen ze niet wakker van. Ik ben wel eens voor honderden euro's belazerd en daar kwamen ze ook niet voor in beweging. "andere prioriteiten".
    Je kan de politie tippen over een website die in illegale dingen handelt, alleen pak je daarmee meer mensen dan alleen de shop zelf denk ik.
    Maar lijkt me een goede realisatie voor de heren van de shop. Je bent niet anoniem en bezit en verhandelen van 1.1 staan flinke straffen op. Dat betaal je niet met die paar euro "premiun" winst.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

VWC-Lid
    Thanks
    33
    Wat zijn goede alternatieven voor deze website/aanbieder volgens jullie?

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.201
    Thanked 1.756 Times in 979 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
    Wat zijn goede alternatieven voor deze website/aanbieder volgens jullie?
    Via buitenlandse webshops kan je visco bestellen, zoals BariumBuizen zelf ook doet. Rolletjes visco kosten gemiddeld 20 euro voor 100 meter. Verder is er geen goede vervanger in Nederland zelf, dus daarmee hebben zij wel een leuke markt positie op het moment.

VWC-Lid
    Thanks
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Via buitenlandse webshops kan je visco bestellen, zoals BariumBuizen zelf ook doet. Rolletjes visco kosten gemiddeld 20 euro voor 100 meter. Verder is er geen goede vervanger in Nederland zelf, dus daarmee hebben zij wel een leuke markt positie op het moment.
    Ik dacht al zoiets, bedankt voor de bevestiging!

VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Thanks
    344
    Zou het vandaag binnen moeten krijgen; niet gebeurd. Staat wel dat het is afgeleverd. Nou, dan komt het lekker niet meer, ga me er ook niet meer om bekommeren, zo'n groot bedrag was het ook weer niet. Jammer dan.
    Zonder respect geen vuurwerk.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Toch tegen alle verwachtingen in kwam gister dan het pakketje aan, weliswaar 35 dagen later.
    Alles was zoals bestelt:
    - 1x 100m 3mm visco
    - 1x 100m 2,5mm snel visco
    Ik ben toch blij dat het uiteindelijk gekomen is want ik zou niet weten waar ik het anders moet aanschaffen.
    Zena België en Lootsvuurwerk verkopen ook visco
    Maar zena heeft alleen snellont €3,- per 3 meter.
    En loots heeft visco en 2 snelheden snellont.
    Bij loots kost 6 meter €5,-.
    En het snellont kost rode wasag lont €14.50 (tijdelijk €12,50 t/m 30/6/18)voor 8 meter,
    Geel wasag kost €14.50 voor 8 meter.

Lont:_______________Prijs:_______________Meter:_______________Prijs per 100m
    Zena Snellont_________€3,-________________3M__________________€100,-/100M
    Loots Groen Visco_____€5,-________________6M___________________€83,- /100M
    Wasag Rood_________€14,50______________8M_______________ __€156,25/100M
    Wasag Geel__________€14,50______________8M______________ ___€156,25/100M
    Viscofuse
    3mm Groen Visco_____€39,99______________100M________________ €39,99/100M
    2,5mm Snellont_______€39,99______________100M___________ _____€39,99/100M

Zoals je kan zien zijn er ook andere optie's maar de winkels in belgie bezorgen niet.
    Dus mocht deze webshop niet meer bestaan dan hoop ik op andere goedkopere alternatieve.
    Dit zelfde lont is te bestellen in Polen voor €20,50/100M dus je kan ook de gok nemen om het daar te bestellen, hier heb ik geen ervaring mee.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten